15 - 30 april 2012 mama's! DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wonderbaby1, 19 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    merci goldy da stelt me wel wat geruster al had mijn gyn me rustig gehouden ddor ook te zeggen dat het helemaal niets voor hoefde te stellen ik ga nu over 2 weken terug met de instelling dat ik gewoon mijn kleine 1 keer extra mag zien hihi

girafje zullen we je dan nu al alvast proficiat met de geboorte van je kleintje wensen mss mis je het in april hihi grapje succes met deze drukke tijd voor jou

oh zwemmen hoe fijn veel plezier goldy

verkeerde medicijnen foei foei toch da kan nooit normaal zijn he dreamer

2. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mogge dames :D

Jonge jonge, wat een dagen. Als je denkt dat mijn zus genoeg te verduren heeft gehad in de laatste weken, think again! Gisternacht hebben ze, terwijl ze met de kleine op zolder lag te slapen, ingebroken.

Ze sluit altijd de voordeur af, en vergat het nu één keer. Ze stond 's ochtends op om de fles klaar te maken in de keuken en toen stonden alle kasten open. Haar laptop, camera en handtas weg. Vreemd genoeg de tv en playstation niet...

Op de laptop en camera stonden dus alle foto's van de zwangerschap (echo's, buikfoto's) en van de bevalling. Dat is nog het ergste, want dat kun je nooit meer vervangen. De handtas werd door een aardige buurtbewoner teruggebracht, deze vond hij in zijn voortuin. Alles zat er nog in, inclusief de autosleutels. Wel helemaal doorweekt van de regen.

Dus, gisteravond hebben mijn vriend en ik een nieuw slot geplaatst (het is ook mogelijk dat een vorige bewoner nog een sleutel had natuurlijk), en twee klippen op de deur gemaakt. De schuifdeur achter voorzien van een lat, zodat deze niet meer open kan.

Ik schrok me wild toen ze het vertelde! Het idee dat je ligt te slapen en er spoken vreemde mensen rond in je huis. En dat met een pasgeboren baby...my worst nightmare.

Ik ga dus zelf ook maar eens het huis wat veiliger afsluiten 's nachts! :$

@Girafje: Succes de komende tijd! We zien je wel verschijnen af en toe ;)

Over het vlekje in het hart, meestal is dit onschuldig, voor zover ik weet.

Glucosetolerantietest doen ze niet standaard, toch?

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen meiden,

Vlekje in het hartje, hier ook. Ze noemen het een white spot en ook ik hoefde me er niet ongerust over te maken. Kwam vaker voor en je hoefde er, wanneer de kleine geboren is, niet eens voor naar de kinderarts.
    Morgen de 3d/4d pretecho, maar dan kijk ik wel ff of het er nog zit ;)

Fijne vrijdag!

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

omg satire wat een nachtmerrie zeg zit ze ook helemaal niet mee he? je voelt je gelijk niet meer veilig in je eigen huis volgens mij! mensen moeten van andermans spullen afblijven grrr....

5. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    oei satire how jong ocharm je zus

ik dacht dat in nl niet standaard is hier in belgie wel

6. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het zwemmen was leuk! Jayden lag KO op de terug weg en ben er zelf ook moe van moetk zeggen ;) Nu lekker bankje hangen hihi.

@ naomi, das een goede instelling!

@ satire, wow wat schrikken voor je zus! En balen dat al haar foto`s nu weg zijn!

@ nijntje, veel plezier morgen met de 3d echo!

7. Girafje75

Girafje75 Actief lid

6 dec 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Satire, wat zielig, wat naar! Wat intens gemeen! Wat klote van de fotos. Hopen dat dieven ervan schrikken en terugbrengen. En tas nog alles erin. Vreemd. Lief dat jullie alles goed beveiligd hebben. Wat zwaar dat ze alleen is.

Vlekjes op hartje, kan me voostellen dat jr dr over na denkt, maar fijn dat t meestal niks is om zorgen over te maken.

Ik overgestapt van verloskundepraktijk. Vandaag eerste afspraak in nieuwe praktijk. Ontvangst beter, info beter, onderzoek uitvoeriger. Ik doe t volgens t boekje zei ze, 24,5 week zwanger, 24cm buik, twee vingers boven navel, 8 kilo aangekomem heel goed, want had ondergewicht voor zwangerschap, ze kickte tegen buik tijdens onderzoek, vond vk heel grappig, ze ligt met koppie naar beneden nog steeds. Ik blijf hartje horen emotioneel vinden. En mn bloeddruk was 65/120. Ze noemde me een geel gezond persoon. Even afgezien van de pap3b dan. Maandag 16 januari (Naomi graag toevoegen) bliedonderzoek rhesusfactor beeb en antistoffentest. Indien beeb ook negatief, dan niks aan de hand (kans klein), antistoffen dan ziekenhuisopname en niet goed (kans marginaal miniminiklein) en beeb positief dan in week 30 spuit in bil of been om antistoffenaanmaak te voorkomen. Dus betere info en uitleg hier. Uitslag bloedonderzoek duurt max 2 weken, wel weer ff spannend dus.

Enne, ik probeer te blijven komen, maar kan misschien niet alles bijhouden hier. Liefs xx.

8. Girafje75

Girafje75 Actief lid

6 dec 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geel gezond haha, klinkt niet echt gezond. Heel gezond zei ze. En bloed ipv blied. Maar zit op phone en tik wel eens mis.

9. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Fijn dat alles goed was Girafje!
    Maarre, was je bloeddruk niet 120/65? ANders is t nie goed lijkt mij ;) Fijn dat je hier nu iig wel een beter gevoel bij hebt :D

Poe, had k op tijd thuis geweest heb ik een uur met de buurvrouw staan praten.. Nu alsnog kapot op de bank hihi :D

10. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mama's 15 - 30 april 2012
    Wil je iets wijzigen in de lijst? Stuur Satire of naomi01 dan een PB!

15
    Nijntje27 (30), 2e kindje
    Regenboogje (30), 2e kindje
    Dreamer (?), 1e kindje [M]

16
    Girafje75 (36),
    1e kindje [M]

17
    goldy (23), 2e kindje [J]

18
    lyza (22), 1e kindje [J]

21
    debke83 (28), 2e kindje [J]
    moestra (30), 2e kindje [J]

22
    beccy (26), 1e kindje
    Torties (23), 2e kindje [M]

23
    Nicole84 (27), 3e kindje
    wonderbaby1 (21), 2e kindje [J]

24
    Satire (27), 1e kindje [J]
    naomi01 (24), 1e kindje [J]
    kwekkie4u (33), 1e kindje [J]

25
    Delfino (26), 3e kindje [J]
    mamaDy (23), 2e kindje [M]
    Vogeltje (30), 2e kindje [M]

26
    Eliesje (30), 4e kindje [M]

28
    Superguppy (26), 1e kindje [J]

Afsprakenlijst
    07 januari Nijntje27, pretecho
    09 januari Nijntje27, afspraak gyn
    11 januari mamaDy, 3d/4d echo
    12 januari Dreamer, herkansing pretecho
    14 januari Girafje75, 3d/4d echo
    16 januari Delfino, afspraak gyn
    16 januari Girafje75, bloedonderzoek rhesusfactor
    19 januari Dreamer, afspraak gyn
    19 januari naomi01, afspraak gyn
    23 januari Torties, afspraak VK
    31 januari Delfino, 3d/4d echo
    31 januari moestra, afspraak VK
    09 februari Dreamer, groeiecho
    13 februari naomi01, echo
    17 februari Girafje75, kolposcopie pap3b
    20 maart naomi01, afspraak gyn
    16 april naomi01, afspraak gyn
    24 april naomi01, afspraak gyn

6 meisjes
    10 jongens

11. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ girafje fijn dat alles goed was bij de vk. En ook al kom je voorlopig niet zo vaak alles is goed.

@ Satire wat vervelend voor je zus zeg.

@ Nijntje veel plezier morgen bij de echo

Ik moet dan wel rust houden maar dat mag ook zittend vond ik dus ben bezig geweest voor de babykamer.
    Dit komt op de muur en is gemaakt van hout.
    De witte is gemaakt door Toby.

12. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Satire, het zit je zus niet mee zeg! Vreselijk! Wat K*T ook van de camera enzo!

Naomi, met jullie hondje ging het beter toch? Gelukkig maar!

Goldy, lekker gezwommen! Heerlijk!
    Heb ik ook zin in, maar geloof niet dat ik mijn badpak nog pas! lol

Girafje, fijn dat je nieuwe vk zo goed bevalt!!

Vogeltje, fijn dat het wat beter gaat! Denk goed om jezelf!!
    Wat een leuk schilderij heb je gemaakt! (zo noem ik het maar even voor het gemak! ;))

Fijn weekend allemaal!
    Sorry als ik mensen vergeten ben!

13. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    amai het is hier wal rustig de laatste tijd waar is iedereen toch?

vogeltje heel mooi jij bent goed bezig geweest zie ik en toby ook

moestra jij ook fijn weekend

nijntje veel plezier op je echo vandaag

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Satire, ik snap dat je zus ontzettend geschrokken is en alle foto's weg... Moet er niet aan denken...

Girafje, super dat je bij deze vk een veel beter gevoel hebt!! Het is tenslotte toch belangrijk dat je een 'klik' hebt, hij/zij moet jullie beebje op de wereld helpen zetten.

Vogeltje, ziet er super leuk uit!!

All, net de 3d/4d echo gehad en de kleine groeit super! Ligt nu 6 dagen voor op de groei en weegt nu 1111 gram. Ook ligt de kleine met het hoofdje naar beneden, iets wat ik echt niet dacht, want hij/zij ligt voor mijn gevoel hetzelfde als Esmee destijds.

Fijne zaterdag allemaal!

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

Vogeltje wauw mooi gemaakt zeg!

Nijntje fijn dat je kleine goed groeit! Heb je ook pica's? Hihi ben beetje neiuwsgierig ;)

Hier vanmiddag weze shoppen kleren voor de kids maar ook alle beddengoed voor ledikant en wieg! Man wat een geld! Pffff lang leve kinder bijslag haha!

16. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ vogeltje, heel mooi!

@ nijntje, fijn dat alles goed was met de kleine!

@ delfino, leukkk, showen? :D

Ik heb net een paar foto`s ontvangen van spulletjes die ik laat maken voor de babykamer, word echt super mooi! Kan niet wachten tot het allemaal klaar is en dan het kamertje mooi kan aankleden :D

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

Goldy heb alles in een verhuis doos gedaan haha maar zal morgen eens kijken of ik foto kan maken :)

Kan hier ook niet wachten tot we met de kamer kunnen beginnen! Welaten het schilderen door klusjes man :p hoezo lui ;)

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

hier de foto's:D

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

andere helft ligt nog in de doos ;)

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Delfino, leuke dingetjes!!
    En nu lekker helemaal los met shoppen na die twee meiden??

Goldy, kamertje aankleden is zo leuk he? En dan lekker rommelen op het kamertje. Hier gaat het nu wel goed, alleen nog de plinten en dan is het kamertje klaar. Als we over gaan naar het nieuwe huis, krijgt esmee een nieuwe kamer en kunnen het bedje, de commode en de kast er in en kan het echte rommelen beginnen, zo'n zin in!!

Voor de liefhebbers, heb een mooie echo in mijn fotoalbum staan.
    Vandaag trouwens al 26 weken, gaat echt snel...

Deel Deze Pagina