15 - 30 april 2012 mama's! DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wonderbaby1, 19 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ delino, leuke spulletjes allemaal!!

@ nijntje, jaa zo leuk hihi! Mooie echo zeg!

Ik moet nog een afspraak maken voor de pretecho, morgen maar eens bellen! Ben zo benieuwd of hij op zn broer lijkt :D Met Jayden hadden we de echo met 27 wk laten doen.

Hier net de dressoir kast helemaal uitgezocht en opgeruimd, poehh wat een papieren die weer allemaal weg kunnen haha. Nu weer wat ruimte in de kast ;)

Zometeen naar mn ouders hebben we nieuwjaars receptie voor de hele familie, (grote familie) Mam zn 13 broers en zussen + kinderen + kinderen daarvan :p

2. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    mooie spulletjes delfino goe geshopt zie ik!!

nijntje ik heb de echo gezien heel leuk!!

goldy amai da zal een gezellige boel zijn hihi veel plezier

hier ben ik testconfituur aan het maken
    ik ben van plan om als presentjes kleine potjes confituur uit te delen en ook zakjes suikerbonen omdat mijn vriend dat wilde.
    maar ik heb nog nooit confituur gemaakt dus moet wel eerst testen of dat lukt natuurlijk ik hoop van wel want ik vindt het heel speciaal

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goldy, leuke middag gehad? Dat is inderdaad een grote familie zeg...

Naomi, en is het gelukt??

4. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik denk het wel alleen ik heb van die kleine weckpotten gekocht 30 stuks en nu blijkt dat die precies een klein beetje lekken dus weet ik nie hoe ik ze luchtdicht krijg tenzij iemand van jullie weet waar ik paraffine kan kopen

5. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemorgne!
    Goldy das een drukke bedoeling geweest dan hihi :D

Verder alles kwijt, sorry!

Vannacht enorm slecht geslapen.. Maagzuur en ukkie die steeds tegen mn blaas kickte.. Dus continu er uit om te plassen.. Mn max was 2 uur achter elkaar.. Tussen 6 en 8 eindelijk het idee dat k lekker sliep werd ik wakker van de hond vd bovenburen die een orkest was begonnen.. Zal vandaag dus redelijk vroeg moe zijn hihi...

Verder sinds zaterdag het idee soms last te hebben van harde buiken.. Juist einde van de middag en 's avonds op bed.. Dus maar ff inde gaten houden..

6. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi ladies :D Lekker weekend gehad? Hier hebben we gister zo ongeveer de hele dag in bed films gekeken. Heerlijk! Nu kan het nog, he? ;)

Zag weer leuke spulletjes voorbij komen! Iemand enig idee waar je goedkoop babyverzorgingsproducten kunt krijgen? Zoals hydrofiele luiers, borstel, nagelknipper, thermometer, spuugdoekjes, washandjes. Dat spul. Waar kopen jullie dat? Ik heb gekeken bij Prenatal en Babydump etc. Maar daar zijn die dingen toch behoorlijk duur.

Via marktplaats heb ik een wipstoeltje en speelgoedzak voor aan de box gevonden. Gaan we vanavond even ophalen. Amper gebruikt, dus zo goed als nieuw. Maar wel de helft van de winkelprijs, dus ik vind het prima! :D

Heb ook op een badje geboden..maar nog niks van gehoord. Ik zag bij Babypark badjes voor 200 euro! :$:$ Dat vind ik echt enorm overdreven.

Volgende week wordt de kinderwagen geleverd, woohoo! Ben goed op dreef. Het enige wat we nog missen zijn die verzorgingsspullen en een berg kleertjes.

7. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Satire Hema verkoopt ook van die babyspullen. Heb ik ze toen bij Toby gehaald

8. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Satire, heb je al gekeken bij Hema?! Die is net iets goedkoper.

9. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Ow sorry, zie net dat vogeltje het ook al schreef... hihi

10. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha, dank jullie wel :p Ik zal eens bij de HEMA kijken inderdaad.

Net gebeld met een gastouder. Wat een kletsmajoor, haha! Maar heel aardig mens, recht voor z'n raap. Daar hou ik wel van. Vrijdagavond gaan we er even langs om te kijken of dat een optie is voor ons. Ze woont hier vlakbij en ze is flexibeler dan een KDV. Omdat ik niet weet wat er met mijn baan gaat gebeuren, heb ik geen idee hoe veel opvang we nodig hebben en op welke dagen.

11. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Denk je er wel om Satire dat de belasting nu moeilijk gaat doen als je maandelijks veel verschil in aantal uren afneemt bij een gastouder?
    Heel irri eigenlijk, want zo word een gastouder ook minder flexibel... Of althans, de gastouder niet, maar wel voor de ouders zelf...

12. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee moestra, het aantal uren zal niet afnemen of verschillen. Het probleem is alleen dat ik nu niet al iets kan zeggen over welke dagen en tijden. En als ik me nu aanmeld bij een KDV moet ik gelijk de dagen opgeven en die weet ik dus nog niet. Straks zeg ik dinsdag en donderdag, en blijk ik op maandag geen vrij meer te hebben van mijn werk.

Deze gastouder is daar wat makkelijker in. We kunnen dit afspreken zodra er op mijn werk meer duidelijkheid is.

Speaking of, een collega van me stuurt me net een bericht dat ze aangenomen is voor een andere functie. Drie keer raden wie de meest logische keuze is om haar op te volgen en daarmee haar uitzendcontract te dumpen? Oh ja, ikke! :D Nu alleen nog even mijn baas daarvan overtuigen, haha.

13. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Ow beter Satire!!! Hopen dat het lukt! :D

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Satire, dat klinkt goed! Idd nu 'alleen nog maar' je baas overhalen...

Hoe is het met de andere meiden?

Vanmiddag weer naar de gyn geweest en lag de kleine zaterdag nog met het hoofdje naar beneden, vanmiddag niet meer, dus weer gewoon ouderwets een stuitligging, net als bij Esmee. Vanmorgen was het erg druk in mn buik en dacht ik al "als die kleine vanmiddag in stuit ligt, is ie nu gedraaid". Maar dit wil nog niks zeggen, want de kleine kan dus nog heeel veel draaien. Verder was alles goed bijd e gyn.

Nieuwe afspraak voor de lijst, maandag 6 februari gyn

15. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Satire succes met het overhalen van je baas.

@ Nijntje fijn dat alles goed was en idd kleintje heeft nog alle ruimte dus kan nog alle kanten op gaan.

Volgens mij heeft mijn buik een kleine groeispurt gemaakt. Hij is nog niet kei groot maar het wordt iets.
    Morgen echo op het Fontys en heb er wel zin in.
    Hier een foto van mijn buik.(let niet op de striemen)

16. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mama's 15 - 30 april 2012
    Wil je iets wijzigen in de lijst? Stuur Satire of naomi01 dan een PB!

15
    Nijntje27 (30), 2e kindje
    Regenboogje (30), 2e kindje
    Dreamer (?), 1e kindje [M]

16
    Girafje75 (36),
    1e kindje [M]

17
    goldy (23), 2e kindje [J]

18
    lyza (22), 1e kindje [J]

21
    debke83 (28), 2e kindje [J]
    moestra (30), 2e kindje [J]

22
    beccy (26), 1e kindje
    Torties (23), 2e kindje [M]

23
    Nicole84 (27), 3e kindje
    wonderbaby1 (21), 2e kindje [J]

24
    Satire (27), 1e kindje [J]
    naomi01 (24), 1e kindje [J]
    kwekkie4u (33), 1e kindje [J]

25
    Delfino (26), 3e kindje [J]
    mamaDy (23), 2e kindje [M]
    Vogeltje (30), 2e kindje [M]

26
    Eliesje (30), 4e kindje [M]

28
    Superguppy (26), 1e kindje [J]

Afsprakenlijst
    11 januari mamaDy, 3d/4d echo
    12 januari Dreamer, herkansing pretecho
    14 januari Girafje75, 3d/4d echo
    16 januari Delfino, afspraak gyn
    16 januari Girafje75, bloedonderzoek rhesusfactor
    19 januari Dreamer, afspraak gyn
    19 januari naomi01, afspraak gyn
    23 januari Torties, afspraak VK
    31 januari Delfino, 3d/4d echo
    31 januari moestra, afspraak VK
    06 februari Nijntje27, afspraak gyn
    09 februari Dreamer, groeiecho
    13 februari naomi01, echo
    17 februari Girafje75, kolposcopie pap3b
    20 maart naomi01, afspraak gyn
    16 april naomi01, afspraak gyn
    24 april naomi01, afspraak gyn

6 meisjes
    10 jongens

17. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    mooi buikje vogeltje mag ik vragen zijn die striemen alleen van deze zwangerschap of ook van de vorige?

nijntje het staat erop de nieuwe afspraak fijn dat het goed is gegaan

satire ik zal voor je duimen dat de job voor jou is

18. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Ha meiden,

Dat zijn even wat paginas teruglezen! Ik heb 2 weken vakantie gehad en heb lekker geklust in huis en ben veel weggeweest. Vanaf nu ga ik dus weer meer reageren! De babykamer is bijna af dus zal snel wat foto's plaatsen!
    MOrgen heb ik mijn 3d echo. Kan niet wachten!

Goldy: Leuk dat roze shirt! Ga hem bestellen! Dankjewel. Lekker hoor zwemmen. Jayden houdt er dus ook wel van;) Is het vlekje inmiddels beg bij jou kleintje? Z wat een grote familie!! Wat het leuk?

Delfino: Wat fjn dat de waardes goed zijn. Voel jij je inmiddels ook wat beter? Leuke spulletjes;)

Nijntje: Ohh wat zal jij nu worden geleefd op het moment. Loopt het allemaal wel op rolletjes? Voel jij je ook goed? Ik ga zo de echofoto bekijken.

Naomi: Hihi het kleine geslachtsdeel. Geen zorgen maken. Je kleintje maakt het goed. Met de 30 weken zie je wel verder:) JIj deze week het viee drankje?
    Lekker creatief bezig Naomi!

Satire: Jeetje, wat heftig van je zus. Wat moet dat schrikken zijn geweest. Hoe gaat het nu met ze? Em hoe gaat het met jou?

Girafje: Wat goed joh! Dat je zo'n goeie eerste indruk hebt bij je vlk. Spannend al die testen!

Vogeltje: Zo wat leuk!! Ben benieuwd hoe het eruit ziet op de muur. Wanneer heb jij weer een controle? MOrgen echo bij fontys! Leuk! Zo dat begint toch een aardige buik t worden!

ALL: Hebben jullie een idee waar ik satijnen strikjes kan kopen van ongveer 5 bij 5 cm? Ik heb er 100 nodig voor de geboortekaartjes.

19. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Goedemorgen!!

Leuk, mogen weer een 3d echo Mamady!!
    Ik weet trouwens niet waar je die lintjes kan krijgen...

Spannend Nijntje, dat de kleine nog zoveel draait he?! Had je bij je dochter een ks omdat ze in een stuit lag? (waarschijnlijk hoor ik dit te weten, maar ben het even kwijt... Sorry!)

Vogeltje, mooi buikje!!

Hier ben ik lekker aan het rommelen op de babykamer!
    Elke dag even kijken. Heerlijk!

20. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben just terug van de dokter ik vond het drankje nog niet zo slecht smaken heel zoet hihi nu hopen dat het in orde is

begon me al zorgen te maken mamady fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad mss hebben ze die strikjes bij ava of zo

ik ga ook iedere dag even kijken op de babykamer waar alleen de wandelwagen maxi cosi enz en het ledikantje in staat ik kan en mag nie meer doen zoals de kast opzetten of de commode zou zonde zijn als we 2 maanden na de geboorte gaan verhuizen, dus probeer ik het toch een beetje leuk te maken ma da gaat zo moeilijk als je geen geld in niet blijvende dingen mag steken grrr

Deel Deze Pagina