Moestra en ik nemen iedereen aan als buddy.. Dus roep maar. Heb whatsapp en 1000 smsjes per maand.. en oja. Tijd zat Zei ik al. Tijd zat??
Nou of jullie dan toch ook mijn vriendinnetje willen zijn. Na de avond met oud en nieuw met jullie gedeeld te hebben, is het ineens veel hechter. Heb er toch behoefte aan haha. Bonding. Ik denk dat ik vanaf januari als ik maar weinig tijd heb, alleen dit forum blijf volgen... Vind het ook wel bijzonderer dat het beperkt is tot een halve maand bevallen haha.
Nee heb nog geen buddy. Alhoewel Lyza heeft mijn 06, dus zou mijn buddy kunnen zijn. Ben ik de automatisch de hare? Ik heb haar 06 nog niet. Ik ook eindeloos sms en app.
ja hoor, je was toch al mijn vriendinnetje! ik zal je ook mijn gegevens pb-en, maar dat doe ik dan morgen even. Op de laptop gaat dat handiger als mobiel!
Ehhh geen idee.. Ach. Gelijk oversteken is wel zo fijn voor zowel bonding als vertrouwen haha Moestra is al vanaf t begin mn buddy. Is leuk! En gezellig! We whatsappen soms al om 7 uur sochtends haha. En houden dat vol tot nadat draak gearriveerd is hahaha
ik heb hier een heel aantal nummers! Er zijn een paar die ervoor kiezen dit niet te delen. Prima! Maar net wat superguppie zegt: ook hier tijd zat! Heb dan wel kids om me heen, maar eens sms ofzo is zo gestuurd! Ik vind het ook gewoon gezellig hier! Daarom slaap ik ook nog niet! Haha
nee, maar er zijn hier ook maar max. 10 mensen die echt alles volgen en bijhouden. Dus dan blijft het ook makkelijk!
En we klagen ook nauwelijks Niemand die altijd ziek zwak en misselijk is Iedereen wordt geaccepteerd hoe jer ook uitziet waar je ook vandaan komt. En er is respect. En we lachen veel. En kletsen nog veel meer.
nouwjaaa zeg! Zitten we hier ook een beetje de liefde te verklaren! of zal ze in slaap gevallen zijn? Maarruuh, ik klaag wel hoor, vind ik!
Hahaha.. leuk gezegt. De liefde verklaren haha T is vast een foutje. Ze bedoelde tminnnetje maar deed kruisje? Lol Eh nou. Je klaagt niet echt hoor Vind ik niet Wat je zelf klagen vind. Vinden wij leuk om te lezen We gaan draak straks nog eens missen hoor
20 mensen lid, 10 actief, helemaal bij te houden. Liefde verklaren haha, zo voelde het ook. Maar ging ff PB lezen van SuperGuppy, is toch ook liefdevol?! Je hebt klagers met zelfspot en humor en klagers met zelfmedelijden, vind ik een wereld van verschil. Respect belangrijk. Uiterlijk niet. Homur dus wel. En kletsen, daar stond ik vanaf 7e tot 17e voor op de gang (op school) haha. Truste Moestra.
Haha giraf! Je mag legaal ouwehoeren.. zonder strafhoekje. Ezelsoren of leraren die wat over je tiepgeblek of nederlandse taal te zeuren hebben!