15 - 30 april 2012 mama's! DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wonderbaby1, 19 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Naomi ik hoop dat de uitslagen goed zijn en fijn dat het drankje niet slecht smaakte.
    De striemen zijn van de vorige zwangerschap en van 16 jaar overgewicht. Heb nog geen striemen van nu.

@ MamaDy heb je al bij een hobbywinkel gekeken.

Ik heb 17 jan weer groeiecho en flowmeting en dan bij de gyn.

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Vogeltje, mooi buikje al hoor! Jammer van die striemen, maar goed dat je zo veel afgevallen bent!

Mamady, lekker vakantie gehad dus en het belangrijkste, lekker genoten!

Moestra, heb idd een ks gehad vanwege de stuit. Een draaipoging hebben we nog geprobeerd, maar Esmee wilde niet draaien. Nu was ik zaterdag dus erg verbaasd dat de kleine goed lag, want had dat vermoeden helemaal niet.
    Hoopte tot zaterdag weer op een ks, want dat was een eitje, maar na zaterdag ben ik gaan denken over een antuurlijke bevalling en nu wil ik dat eigenlijk proberen, want dat is tenslotte beter, zeker ook voor Esmee. Dus als die kleine nu ineens weer in stuit gaat liggen... Nu al een eigenwijsje met een eigen willetje, haha

All, vanmorgen naar de woonboulevard geweest en veel te vele leuke dingen gezien. Flink ge'appt met mannetje en wie weet gaan we vaanvond even terug...

3. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Naomi: Dat viel dus mee! fijn. Wanneer krijg je de uitslag?

Haha, ik ben absuluut niet ceratief dus zou niet eens weten waar ik in de buurt een hobbywinkel kan vinden. Erg he!

Wonderbaby: Gefliciteerd met je verjaardag!

4. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Nouwja, gelukkig heb je nog even Nijntje! De kleine heeft volgens mij bij een 2e zwangerschap ook meer ruimte, dus ik hoop voor je dat hij nog goed gaat liggen en blijft liggen!

Zooow, ik heb ALLES op de babykamer schoon!!
    Ben al door het huis aan het zoeken naar wat leuke spulletjes om mee te decoreren enzo. Dus al met al ziet het er al heel babykamer achtig uit weer!!
    Ik heb afgelopen weekend een lamp besteld die ik eind januari verwacht. En deze week haal ik de gordijnen. En dan heb ik het belangrijkste allemaal al echt klaar! Voelt best fijn! Ook al heb ik nog even... ;)

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

Mijn handen jeuken voor de babykamer schilderen wordt gedaan voor ons scheelt weer heb zin om het in te richten haha! Als alles staat kan ik eindelijk kleertjeskopen want kan het nu gewoon niet meerkwijt!

6. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Moet je nog lang wachten Delfino??

Ik dacht dat ik heel veel kleertjes heb, maar volgens mij valt het reuze mee!
    Vanaf maat 62 heb ik veel.
    Maar maat 50 heb ik maar 2 truitjes en 2 broekjes...
    Zou dat genoeg zijn??
    En maat 56 heb ik van alles 3. Zou dat genoeg zijn?

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

Zoiezo tot 22 januari en mssn nog wel langer :(

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

Heb gisteren setje maartje 56 aangeschaft meer nog nieu haha! Maar neem wel meer van 56 en paar setjes maatje 50 aangezien mijn meiden ook zo groot waren heb ik maat 50 bijna niet nodig!

9. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik mag morge bellen voor de uitslag mamady

wat goed vogeltje dat je zo veel bent afgevallen jammer van de striemen maar heel goed dat je zo veel kwijt bent

moestra ik weet het nie met die maatjes kleertjes ik heb een stuk of 8 rompertjes maatje 50 paar kleertjes en vanaf dan met elk groter maatje iets meer kleertjes iedereen hier om me heen zegt iets anders en heeft zen eigen idee over hoeveel ik wel of niet moe kopen zo irritant

hebben jullie ook zo veel nachtmerries ik wordt er gek van en kan al zo slecht slapen de laatste tijd wordt ik elke dag tussen half 5 en half 6 wakker grr

oh mijn vriend stuurde net dat de 23ste die van da bouwbedrijf van ons nieuwe huis gaan komen dan kunnen we een afspraak gaan maken denk ik wat voor keuken en badkamer en vensterbladen en vloer enz enz we willen hebben

10. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hoi dames!!
    Vogeltje, lekker buikje al hoor :D En die striemen is helaas weinig aan te doen.. Maar wel positief dat er nog nie bijgekomen is van deze zwangerschap :D

Euhh Moestra, kheb geen idee mbt kleertjes..
    Kheb wat shirtjes in 50 ( 3 of 4 ) en nog geen broekjes.. Die moeten er dus nog grondig komen :p 56 heb ik ook ongeveer dat aantal en verder idd maatje 62..
    Maar twijfel zooo enorm over het eerste pakje.. Maat 50 of 56.. Denk niet dat iwj een enorm kindje krijgen maar toch :p

Hoe doen jullie ht trouwens qua jasje? Kheb nl op mn werk een leuke hangen :p Maar is wel een wat dikkere.. Maar lijkt mij voor een pasgeborene in april toch nog wel nodig?

11. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Wat hebben jullie al veel kleren ik heb nog helemaal geen setjes:)
    Moet echt eens gaan kopen.

Zo vanmiddag echo gehad bij de fontys en duurde bij elkaar gewoon bijna 1,5 uur:$
    Meisje ligt in een stuit maar dat ligt ze op elke echo dus..... ben benieuwd of dat zo blijft.
    Ze werkte goed mee en liet weer keurig zien dat het echt een meid is. Staan foto's in mijn album, ze heeft wel grote voeten.
    De achterstand is volgens de metingen wel opgelopen met bijna een week maar dat zien we volgende week wel.

12. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Aaah geweldige echofoto's vogeltje!!

13. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ vogeltje, mooie buik! Mooie echo foto`s!
    @ mamady, oehh kben benieuwd naar jullie babykamer! Leuk morgen pretecho, veel plezier!! Ik had vandaag gebeld voor een afspraak, heb ingesproken dus hopelijk belt ze snel terug!
    Weet niet of het al weg is, heb geen echo meer gehad, maar ik vraag bij de pretecho wel even of ze er naar wil kijken. (die mevr doet ook 20 weken echo`s dus zij weet dat wel)

@ moestra, zo goed bezig geweest op de babykamer! Ik zou wel wat meer aanschaffen in maat 50 en 56. Jayden spuugde altijd best vaak dus moest hem regelmatig omkleden ;) Die heerlijke zachte boxpaxjes van de c&a in die maatjes zijn zo fijn!

@ naomi, wel jammer dat je niet zoveel bezig kan zijn met de babykamer maar is idd zonde van je geld als jullie toch gaan verhuizen!

@ nijntje, nog terug geweest met manlief?

@ delfino, hier ook al zo`n jeukende handen haha. Ik ben aant wachten tot alles binnen is wat ik heb besteld (voor de aankleding) De meubeltjes en alles staan er nog van Jayden haha.

@ dreamer, ik had voor Jayden in het begin niet echt een jasje maar een dik vestje (was wel in juli dus scheelt wel wat in warmte) Maar in een voetenzak of extra dekentje erbij gaat dat denk ik goed. Want een echt jasje is denk ik niet makkelijk voor zo`n klein frummeltje.

Hier vandaag controle gehad bij vk, ben weer goedgekeurd! Kleintje lag met zn koppie links boven en de verloskundige liet me dit ook voelen met mn handen, super! Baarmoeder zat 3 vingers boven navel en werd 27 cm gemeten. Precies volgens het boekje zei ze ;)

Verder heb ik wel al de naam van ons prinsje in piepschuimletters vandaag binnen gekregen.. maar die kan ik nog niet ophangen helaas want we willen het nog even geheim houden. Ze zijn wel super mooi geworden, ben er heel blij mee!

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hmm jasje wat ik nu gezien heb is van hele zachte stof en wat dikker zegmaar! Denk dat dat nog wel te doen is! Ga m vd week maar gewoon meenemen :D

Pffmn hoofdpijn wil nie zakken :(
    Heb ook bij een van mn ooghoeken aan de binnenkant een gevoelig punt zegmaar..

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Jasje, wij hadden voor Esmee destijds een dikker vestje van noppies. Dat was mei, dus ik denk dat ik het daar nu even op houd.
    Verder moet ik de kleertjes van Esmee nog uitzoeken en kan ik nog niet te veel kopen, omdat we het geslacht nog niet weten...

Vogeltje, leuk, lekker lang gekeken naar jullie meisje. Oei, de achterstand verder opgelopen... Jullie zullen wel maatje 50 nodig hebben...
    Super echo's! Altijd leuk om te zien!!

Goldy, hopelijk belt ze snel terug van de pretecho, zo leuk!!
    Hier zit het stipje ook nog in het hartje. Is eigenlijk heel duidelijk te zien (als je het weet).

Moestra, ik zou ook wel meer dan 3 pakjes van 56 kopen. Al gaan ze er snel doorheen, ze hebben toch elke dag wat anders aan... *of je moet van wassen houden ;)*

Mannetje is nu naar de praxis met de instructies van mij. Morgenvroeg komen ze de gordijnen opmeten, vanavond ligt waarschijnlijk al het laminaat boven er in en ik denk dat we dit weekend Esmee haar kamer op gaan zetten. Nu draait de wasmachine met haar nieuwe dekbed, haar kamertje krijgt dus echt vorm!!

16. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ vogeltje, woon je trouwens ook in de buurt van eindhoven?

@ dreamer, ohh dan zal dat vast goed zijn ja! Ben nu wel benieuwd hihi :p

@ nijntje, oehh spannend dat esmee ook bijna haar nieuwe kamertje krijgt. Krijgt ze een groot bed of peuter bedje?\

@ wonderbaby, gefeliciteerd met je verjaardag!!

Manlief is voor mij een milkshake en m&ms halen :D:D Haha erg ben ik he.

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Whaahhh, Goldy, ik heb ook zo'n zin in hele foute dingen. T is dat ik niet van huis kan....
    Ga zo maar ff warme chocomel maken... Ben trouwens (pas) 2 kilo aangekomen de afgelopen 26 weken, das wel goed, toch??

Esmee krijgt trouwens meteen een groot bed. Ben erg benieuwd hoe dat zal gaan. Zo'n babyfoon met beeldscherm is misschien nog wel een uitkomst, haha

Goldy, woon jij in de buurt van E'hoven? Ik woon in de buurt van Oss, dus niet zo heel ver van E'hoven af...

18. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goldy, zal morgen ff proberen foto te maken ;)

19. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ nijntje, wow dat is weinig 2 kilo! Super haha.. ik ben al 8 kilo aangekomen.

Jayden ligt ook in een groot bed en dat gaat heel goed! Slaapt zelfs beter dan dat hij de laatste tijd in zn ledikantje sliep.

Ik woon in Helmond dus ook niet zo ver van oss ;)

@ dreamer, jaa doe maar eens ;)

20. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Goh, je zou toch denken bij een 2e dat je wel weet wat je nodig hebt enzo...
    Maar ineens twijfel ik bij ALLES!!!
    Het aantal luiers in de kleine maat, de flesvoeding, het aantal kleertjes, het aantal hydrofiele luiers... Ik word gek van mezelf!!

Over het jasje: ik ga hetzelfde jasje gebruiken als bij zoonlief, die van september is.

Wat is jullie baarmoeder nog mooi klein!! Die van mij zit al een ruime hand boven mijn navel! En mijn navel zit ook hoog...

Deel Deze Pagina