Mamady mooie echofoto jammer dat ze niet mee wiode werken fijn dat je met 28 weken nog 3d echo krijgt!
Naomi, balen van je suikerwaarde, maar misschien valt het wel mee... Goldy, een voedingskussen is ideaal!!! Succes er mee!! En hopelijk helpt het wat... Mamady, ik vind dit toch ook al een mooie foto hoor! Maar met 28 weken nog een keer, das helemaal niet erg, toch? Satire, idd leuk baby's, vooral voor je portemonnee.... maar het wordt zo wel steeds echter, vind je niet? All, vanmorgen dus het bed van Esmee in elkaar gezet, maar kan nu bijna niet meer lopen van de pijn in mn bekken. Heb mn bekkenband al de hele dag om, maar ja... Morgen werken, ben ebnieuwd, wordt een drukke, zware dag, dus ff kijken hoe ik dat ga doen... Iig dadelijk vroeg naar bed...
Goldy, het gaat je vast helpen! Naomi, een uur na dat drankje, dat is ook al wel snel prikken zeg! Balen dat het iets te hoog is... Mamady, jammer dat je kleintje niet lekker lag voor de echo! Fijn dat je terug mag komen! Wel een mooie foto trouwens! Satire, fijn he, al die kosten!! Ik ga vrijdag de gordijnen halen, is ook weer 60eu... Aanbetaling al gedaan. En heb gisteren via de website van Hema een heleboel besteld. Ook weer 50 eu! En dat terwijl ik dacht alles al te hebben!! Nijntje, doe je rustig aan meid?! Wel fijn dat jullie al zover zijn zeg!! Hier drukte mijn schoonmoeder me vanavond op het hart: koop alsjeblieft geen kleertjes meer!!! Ik wil ook zo graag nog kleertjes kopen!! Toen zoonlief geboren werd zaten mijn schoonouders in verwegistan en manlief zijn zusje, die al 2 grote kinderen heeft, woont in Zwitserland, dus dat was voor haar toch anders. Nu zijn ze hier in de buurt en wil ze zich uitleven geloof ik. Mijn zegen heeft ze!
@ naomi, balen dat je nu een dieet moet volgen! Thnx voor dat je mn afspraak erbij heb gezet! @ mamady, jammer dat jullie meisje zich niet goed wou laten zien maar wel leuk dat je nu de echo weer opnieuw krijgt natuurlijk! Mooie foto iig! @ satire, leukk babyinkopen doen @ nijntje, vervelend dat je zo`n last hebt van je bekken. Succes morgen en probeer rustig aan te doen! @ moestra, leuk dat je schoonmoeder kleertjes wil kopen, scheelt ook weer meteen!
zo heb mijn waardes gemaild ben benieuwd ze zitten allemaal onder de 6.0 pfff wat mij betreft stoppen we met die onzin!! haha heb het ook gevraagd of ik nog moet doorgaan.
Satire: Haha en dat is nog maar het begin! Handig dat je je zus haar maat 50 kan gebruiken! Nijntje: Doe je wel rustig aan (voor zover het kan) Straks kan je echt helemaal niks meer. Moestra: En heb je nu wel alles? Kleertjes hoef je dus ook niet meer te kopen hihi. Lief van je schoonouders! Delfinio: Ik hoop ook voor je dat het klaar is. Ik vind het inderdaad heeelemaal niet erg dat ik nog een keer mag terugkomen hihi
@ delfino, hopelijk mag je er mee stoppen nu de waardes netjes zijn! Ik ben niet gaan werken vandaag.. ben strontverkoude en vannacht bijna niet geslapen doordat ik heel erge krampen in mn voeten en benen had.. en rug wil ook niet mee werken.. Dus vandaag maar lekker rustig aan! Vraagje; doen jullie geboortebedankjes?? en wat doen jullie dan??
Menn welkom! Goldy wij doen geen bedankjes bij de andere kids ook niet gedaan. 3 maart vrijgezellenfeest van me szusje nu gaan we taarten maken leuk! Ze vragen ook of we iets persoonlijks willen maken voor haar moeilijk!! Aangezien de aanvaring vanwege zwschap! Zit me nl nog steeds beetje hoog!
welkom menn als je me een pb stuurt met je leeftijd uitgerekende datum hoeveelste kindje en je afspraken zet ik je op de lijst ok ik heb de gyn gebeld ik moet nu een uitgebreidde glucosetolerantietest doen nuchter naar het ziekenhuis en om het uur bloed laten prikken hopen dat die in orde is oh leuk vrijgezellefeest ik ben wel even kwijt waar de aanvaring over ging sorry maar ik hoop dat het goed komt nijntje en goldy ik kan helemaal meepraten over rugpijn zeer vervelend en goldy bedankjes zijn toch zo'n kleine presentjes als dat zo is weet je het van mij al he ale de 2 dingen hihi mamady schone echo ik zou het ook nie erg vinden om de kleine nog wat extra te zien hihi moestra mijn schoonmoeder heeft ook iedere keer weer kleertjes als ik haar zie hihi eerste kleinkind he hihi
Dat ze ons egoistisch vinden dat wij niet maandje konden wachten met zwanger worden zodat ik op hun huwelijk kan zijn
Nou Delfino, 1 ding scheelt nu met je suiker, ze zullen je niet te lang laten doorlopen! Ik blijf het een vreemde gedachte vinden van je schoonzusje! Goldy, balen van je rug, hopen dat het snel beter word met je kussen. Wij doen niet aan bedankjes. Bij zoonlief hebben wij ook helemaal niet veel bezoek gehad. Ben benieuwd of dat nu anders word. Zal nog wel minder worden denk ik...
Met jou vele anderen de mond van de vk viel ook open van verbazing haha maar goed we doen er jiks aan en gaan normaal met elkaar om maar zal altijd tussen ons in blijven staan en denk dat ze dat nu wel beetje door heeft aangezien ze ineens wel op berichten reageert op facebook wat betreft de baby! Wat betreft niet lang door late lopen heb je het mis hoef nl niet te spuiten me suiker is mooi dus denk niet dat ze me gaan helpen
Haha jah wordt pas echt oorlog als ik er niet bij kan zijn... En dan ben ik mijn broer kwijt.... Jammer maar helaas ik moet verder met mijn gezin en niet met mijn broer en aanstaande
nouw, dat zal toch wel meevallen?? Al ben je er maar een uurtje! Mijn schoonzusje kreeg begin augustus een kleine en was eind oktober ook niet de hele dag aanwezig... Geen probleem lijkt me... Maar ja, je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen... Hihi!
Delfino: Pff ik kan niet begrijpen dat iemand zich niet kan voorstellen dat voor een ander een kindje krijgen nou net wat belangrijker is dan een trouwdag van iemand anders. Ik hoop voor der dat ze inderdaad door heeft dat wat ze heeft gezegd niet kan. Menn: welkom! Ik ook 25 april uitgerekend. Gaat alles goed? Goldy: Vervelend!!Bij mij beginnen de kuitkrampen nu ook te komen. bah bah. Naomi: Ojee dat wordt goed in de gaten gehouden. Ben je wel weer een dagje zoet mee.
de hele morgen ja dus mag ik eindelijk om 12 uur eten s middags ben benieuwd en zenuwachtig och ja das just delfino ja ik laat ook heel mijn leven links liggen als mijn zusje gaat trouwen uhm ff denken nee toch nie ik zou tegen mijn zusje zeggen geloof het of nie maar jij bent nie de enige op deze wereld en hoe kan ze nu boos zijn over de komst van haar nieuwe schattige kleine neefje ale ik weet dat het een schoonzus is ma wa zegt je broer ervan