me broer denkt er precies zo over en dat had ik totaal niet verwacht en doet me echt pijn! zat al te neuzen op internet naar ideeën maar kom er gewoon niet op! *zucht* kan moeilijk met niks aankomen haha zag wel een spiegeltje met gedict schoonzus dat maar als laatste optie vasthouden weet het ook niet hoor haha! dit is zo niks voor mij kijk ook nie echt uit naar het feest met die dikke buik!
@ menn, gezellig dat je mee komt kletsen, welkom!' @ delfino, leuk taarten maken, ik was ook ff vergeten wat de aanvaring was maar idd wat een stomme uitspraak, eerder egoistisch van hun dat hun jullie dat niet gunnen op het moment dat hun trouwen, er zijn wel ergere dingen in de wereld! @ naomi, ja klopt maar ik weet niet wat jij als bedankjes hebt?? @ moestra, oehh nog 100 dagen Ik heb vandaag echt helemaal niks gedaan. Nog geen wasje gevouwen! Lekker op de bank en in bed gelegen. Mn moeder was Jayden komen halen want ze had vorige week al afgesproken om met mn tante bij mn andere tante langs te gaan en hem mee te nemen. Dus ik heb echt een uitziek/rustdag gehad.
@menn: Hallo! En welkom bij de club Hopelijk kun je het allemaal een beetje volgen. @goldy: Hier ook een luie dag. Al mijn werk was klaar en het is zoooooo rustig op kantoor. Heb lekker 2 dagen verlof opgenomen, dus voor mij is het al weekend. Delfino: Voel je vooral niet lullig, wat een onzin. Natuurlijk is jullie kind belangrijker dan hun trouwerij. Een vriendin van mij trouwt op 28 april, heb al aangegeven dat ik RSVP onder voorbehoud. So be it! Heb net Film1 besteld, dan hoef ik niet de hele dag naar Dr. Phil te kijken als ik verlof heb, woohoo!
Hey meiden, Menn, welkom in dit kippenhokje Satire, wij doen ook niet aan bedankjes. Hebben we bij Esmee ook niet gedaan. Delfino, balen van je szus en broer, maar helaas voor hen, vallen kinderen nou eenmaal niet te plannen... Goldy, lekker uitrust/uitziekdagje gehad... Hoe voel je je nu? All, ben nog steeds een echte waggelende eend. Morgen werken en dan zo snel mogelijk weekend gaan vieren. Weinig op de planning alleen even op kraamvisite.
gm meiden rustig hier!! heb bericht van het zhuis gehad kom nooit meer van ze af deze zwschap!! baal echt als een stekker
nee idd maar ze zegt dat het nog kan komen tja das bij iedereen dan toch zo dan zouden ze dit standaard bij iedereen moeten doen wou dat ik nooit bloed had geprikt voor die suiker pfff
moe worden heeft elke zwangere en niks aangekomen is ook goed teken! denk dat het wel goed zit bij jou
ik hoop dat je gelijk hebt!!! Ze dachten dat ik het bij zoonlief ook had en dat hij daarom zo zwaar was. Maar hij had geen last van zijn suiker en heeft gewoon mij van binnen opgegeten. Dus ik hoop dat het nu weer zo is!
hoe zwaar was hij dan mijn jongste was 4210 gram en vonden dat heel normaal (ikke wat minder) maar ik maak gewoon grote kids hihi