naja iig goed dat ze het even controleren hoop hier vurig dat het ook voordelen gaat opleveren zoals niet overtijd laten lopen!!
heb maandag eerste afspraak bij de gyn denk je dat hij mssn groei echo gaat maken??? hoop daar zo op hihi
hmmm 31 ste heb ik 3d echo zal ik daarna wel groei echo krijgen jammer wilde beebje graag even zien hihi
oei delfino da dacht ik wel het voordeel is wel dat ze je heel goed in de gaten houden en je nie zo veel ongerust moet zijn ale daar probeer ik vanuit te gaan pff maandag de grote test mag ik de hele morge nie eten en kom om 12 uur dus vol van suikerdrank thuis ben echt zenuwachtig en donderdag weer naar het ziekenhuis voor die echo voor da vlekje op het hartje kan daar beter al een kamer gaan aanvragen als ik daar toch zo vaak ben hihi nu op babybezoek een vriendin is bevallen eens even gaan kijken waar ik het ook alweer voor doe hihi
Bedankt voor alle welkommetjes hihi, MamaDy toevallig dat we allebij op 25 april zijn uitgerekend! Met mij gaat het redelijk goed wel veel rugpijn maar het is voor een goed doel! Mijn nicht is 23 april uitgerekend dus het word nog spannend wie er eerst is! Met die trouwerij is idd lullig! Maar zo gaat dat tegenwoordig. Wij hebben 11 mei een trouwerij en dat is 2 uur rijden denk dat dat hem ook niet gaat worden. Maar ze staan niet zo dichtbij ons het is de oom van mijn vriend. Dus het is geen drama maar wel jammer.
Helleu dames!! Menn, welkom hier Over grote baby's.. Euhh een halvep euter lijkt me ook nnie leuk nee.. Doe maar een klein poppetje hihi Delfino, balen van t zknhuis... Mijn gyn maakt wel elke ker een echo... Niet helemaal uitgebreid maar dan zien ze snel genoeg of je kindje ahcterloopt of niet volgens mij Pff k voel me bagger... Mn hele neus zit potdicht dus ga maar weer aan de zoutspray Enorm moe, mja dat wil wel met een verkoudheidje er bovenop... Yuk
Dreamer Dankje Een vriendin van me is vandaag uitgerekend! Op vrijdag de 13e hihi Ik ben benieuwd wanneer het gaat beginnen bij d'r.
Mama's 15 - 30 april 2012 Wil je iets wijzigen in de lijst? Stuur Satire of naomi01 dan een PB! 15 Nijntje27 (30), 2e kindje Regenboogje (30), 2e kindje Dreamer (?), 1e kindje [M] 16 Girafje75 (36), 1e kindje [M] 17 goldy (23), 2e kindje [J] 18 lyza (22), 1e kindje [J] 21 debke83 (28), 2e kindje [J] moestra (30), 2e kindje [J] 22 beccy (26), 1e kindje Torties (23), 2e kindje [M] 23 Nicole84 (27), 3e kindje wonderbaby1 (21), 2e kindje [J] 24 Satire (27), 1e kindje [J] naomi01 (24), 1e kindje [J] kwekkie4u (33), 1e kindje [J] 25 Delfino (26), 3e kindje [J] mamaDy (23), 2e kindje [M] Vogeltje (30), 2e kindje [M] menn (20), 1e kindje [M] 26 Eliesje (30), 4e kindje [M] 28 Superguppy (26), 1e kindje [J] Afsprakenlijst 12 januari Dreamer, herkansing pretecho 14 januari Girafje75, 3d/4d echo 16 januari Delfino, afspraak gyn 16 januari Girafje75, bloedonderzoek rhesusfactor 17 januari Vogeltje, groeiecho 18 januari goldy, pretecho 19 januari Dreamer, afspraak gyn 19 januari naomi01, afspraak gyn 23 januari Torties, afspraak VK 30 januari menn, afspraak VK 31 januari Delfino, 3d/4d echo 31 januari moestra, afspraak VK 06 februari Nijntje27, afspraak gyn 09 februari Dreamer, groeiecho 13 februari naomi01, echo 17 februari Girafje75, kolposcopie pap3b 20 maart naomi01, afspraak gyn 16 april naomi01, afspraak gyn 24 april naomi01, afspraak gyn 7 meisjes 10 jongens
jaja de meisjes beginnen op te lopen proficiat menn dat het een meisje is het babybezoek was heel fijn een mooi gezond jongetje heel schattig
@ delfino, balen zeg! @ moestra en delfino, Zo dat waren geen kleintjes nee! @ dreamer, ook al ziekjes, beterschap!! @ menn, spannend voor je vriendin! @ naomi, fijn dat het leuk was op kraamvisite. Begon het niet extra te kriebelen dat je ook wou dat het zo ver was? Hier weer een rotnacht achter de rug en vandaag dus echt energieloos.. vanavond maar op tijd naar bed en ga waarschijnlijk nog niet werken morgen hoor.. Vandaag badcape en mutsje met naam binnen gekregen.. mooii!!
hahah moet ff lachen hoor, mijn grote en kleine vent zitten samen te duplo-en en manlief zit echt zo geconcentreerd een huisje te bouwen, blijft altijd nog een beetje kind he Ooit dan loopt Jayden weg en dan blijft papa nog gewoon zitten en door spelen
Zwaai jij ook! Ging hier net effe niet goed! Kreeg benauwd druk op de borst en mijn hart stopte af en tie 1 tel met kloppen werdt er echt naar van! Gelukkig gaat het nu weer wat beter maar werd er echt bang van...