15 - 30 april 2012 mama's! DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wonderbaby1, 19 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Drukte je kleine niet even je longen klem Delfino?
    Dat doet die van mij hier soms. Schijnbaar rekt hij zich dan even heeeerlijk uit ofzo...
    Doe maar rustig aan!

Balen Goldy, dat je zo slecht slaapt steeds!

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

Nee dat denk ik niet heb het al 1 x eerhder gehad en was toen niet zwanger... Mijn hartslag is af en toe erg onregelmatig en je kan er behoorlihk naar van worden ben er overigens nog nooit mee naar de dokter geweest maar als ik er dit weekeind last van blijf houden meld ik het bij de gyn...

3. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ delfino, het schijnt wel zo dat als je zwanger bent je sneller last kunt krijgen van hartritmestoornissen. Zolang het niet heel lang aan houd kan het geen kwaad. Maar zou het idd toch even melden bij de gyn als je er last van houd!

4. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    goldy is el schattig van ouw 2 mannen heb je toch wel een foto van gemaakt hihi

ik had de kleine van mijn vriendin bijna meegenomen zo schattig mss mag ik hem voor 2 maanden lenen hihi

zwaai nijnje jij ook prettig weekend en voor de rest natuurlijk ook

5. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Helleu!!
    Delfino das schrikken! Doe maar rustig aan dit weekend!!
    Goldy, geweldig he :D Mijn vriend zit bij de jongens van mn vriendin ook altijd helemaal geconcentreerd met ze mee te doen hihi :D

Pff tis hier weer goed te merken dat de kleine laag ligt met dr koppie... Verlies met vlagen weer wat van dat soort vruchtbare slijm... Donderdag maar ff melden bij de gyn.. Wil eigk wel ff op zeker hebben dat t geen vruchtwater oid is ;)

6. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Ha allemaal,

Goldy: Wat schattig. Fijn dat je vriend zo'n geduld heeft:) Vervelend dat je zo slecht slaapt.

Pff ik ben kapot! De hele dag met de babykamer in de weer geweest. Zo goed als af, alleen nog wat afmakertjes.
    Zal morgen wel even foto's erop zetten!

Dreamer: Ahh balen van je verkoudheid. Hoe gaat het met je werk?

Delfino: Ojee wat eng. Zou je toch niet eens langs de huisarts gaan?

Naomi: ahh lief he zo'n kleintje. Hoe heet hij?

Dreamer: Ik heb ook met vlagen waterdunne afscheiding. Steeds als ik me echt zorgen begin te maken is het weer weg voor een tijdje.

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

Mamady ben benieuwd! Hierhopelijk volgend weekeind esmay der kamer klaar kunnen we verhuizen! En dan eindelijk de babykamer verven naja late verven ;) kan niet wachten!!, *wipwipwip*

Heb bijna heledag geslapen schaam me dood :p met me hart gaat alweer heb nog 1x gevoelt vanmiddag zal idd nu wel even van de zwschap komen gelukkig komt het veel voor en zolang het niet aanhoudt is het ook niet erg had ik al gelezen maarja aangeven bij de gyn kan nooit kwaad ;)

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

Bekend probleem!! Je kanhet controleren door op je pols te blazen komt er dan niks uit is het geen vruchtwater loop hier ook met inlegkruisjes in

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

Naomi leuk he zo'n kleine frummel! Nu kan je zeker helemaaaaal niet meer wachten ;) nog even meis dan heb je zo'n kleine van jezelf :D

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

Nog paar dagen dan weer mijlpaal bereikt! Dan is hij levensvatbaar!!

11. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ dreamer, ik heb dat ook al een tijdje.. zie dat de anderen het ook hebben hihi.

@ mamady, haha ja ikzelf kan wel goed slapen maar mijn zoontje is ook ziek en moet snachts steeds hoesten en kan dus niet slapen.. En daardoor ben ik dus ook wakker. Hopen dat hij vanacht wel weer door slaapt.
    Ohh wat leuk dat het bijna af is, ik ben echt heel benieuwd!

@ delfino, gelukkig niet meer zo veel last gehad, en je hoeft je echt niet te schame haha, hier ook 2 uur geslapen vanmiddag toen zoontje op bed lag! Had ik ook wel nodig trouwens ;)

Hier was er iets mis gegaan met mn bestelling voor het kamertje, ze had alles klaar en toen wou ze het overtrekje gaan strijken, brand er zo een gat in!! Bleek er polyester in de stof te zitten terwijl ze duidelijk had gezegd bij de leverancier dat het katoen moest zijn omdat het voor een baby is!! Maar nu gaat ze weer aan de slag en als het goed is heb ik dinsdag alles binnen dus dan kan ik ook de babykamer klaarmaken :D

12. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Dan is t vast niks om me druk om te maken..
    Als k een vuist maak en dan blaas voel ik niks lopen zegmaar.. Tis meer soort slijm met wat nattigs (sorry voor de details :p ) Net asl je voor de zw.schap dat vruchtbaar slijm had zegmaar.. Inlegkruisjes zijn idd wel een goeie ja.. Vraag eht donderdag nog ff na en dan weer lekker verder gaan hihi :)

13. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    het is een speciale naam I.euan uitgesproken als ewan op zen engels

laat toch ma iets weten aan de dokter delfino da kan zeker geen kwaad

ben benieuwd naar de foto's mamady

pff morge de grote test zal ik slagen of niet ben een beetje zenuwachtig

14. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    zo wat een rust weer hier! Kom eens gezellig kletsen mensen :p

Hier begint de nesteldrang aardig toe te slaan.. Vanmorgen de keukenkasten uitgedaan.. straks even de rest van de babyspulletjes van zolder af halen.. en als ik straks nog zin heb ga ik de meubeltjes afsoppen.. Dan kan ik van de week alles inruimen!

15. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Haha das hier nig ver te zoeken goldy...
    Misschien woensdag maar ns beginnen?!

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hier wel kriebels, maar zolang we nog niet in het nieuwe huis wonen, slaapt Esmee nog in het ledikantje...
    Ik heb de eerste doos met kleine kleertjes al wel in de babykamer staan ;)

17. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Hier wat fotootjes!
    Er moeten nog wat kleine dingetjes gedaan worden. Zoals mandjes ophangen en iets voor de gordijnen.

18. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
  19. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38