Leuk mamady!! Hier een fotootje van ons behang op de babykamer De witte plinten zitten ook al tegen de muur aan.
Mamady wauw mooi kamertje hoor! Nijntje leuk behang zeg! Kan niet wachten met mijn kamertje te showen hihi
Wat een mooi kamertje Mamady!! En nijntje, dat behang zo, leuk!! Ik zal zelf morgen ook even foto's maken! Op de lamp na heb ik bijna alles klaar!
ben benieuwd naar de andere kamertjes.... En tja, alles is nieuw, dus wel kunnen alles helemaal nieuw uitzoeken....
Mama's 15 - 30 april 2012 Wil je iets wijzigen in de lijst? Stuur Satire of naomi01 dan een PB! 15 Nijntje27 (30), 2e kindje Regenboogje (30), 2e kindje Dreamer (?), 1e kindje [M] 16 Girafje75 (36), 1e kindje [M] 17 goldy (23), 2e kindje [J] 18 lyza (22), 1e kindje [J] 21 debke83 (28), 2e kindje [J] moestra (30), 2e kindje [J] 22 beccy (26), 1e kindje Torties (23), 2e kindje [M] 23 Nicole84 (27), 3e kindje wonderbaby1 (21), 2e kindje [J] 24 Satire (27), 1e kindje [J] naomi01 (24), 1e kindje [J] kwekkie4u (33), 1e kindje [J] 25 Delfino (26), 3e kindje [J] mamaDy (23), 2e kindje [M] Vogeltje (30), 2e kindje [M] menn (20), 1e kindje [M] 26 Eliesje (30), 4e kindje [M] 28 Superguppy (26), 1e kindje [J] Afsprakenlijst 16 januari Delfino, afspraak gyn 16 januari Girafje75, bloedonderzoek rhesusfactor 17 januari Vogeltje, groeiecho 18 januari goldy, pretecho 19 januari Dreamer, afspraak gyn 19 januari naomi01, afspraak gyn 23 januari Torties, afspraak VK 30 januari menn, afspraak VK 31 januari Delfino, 3d/4d echo 31 januari moestra, afspraak VK 06 februari Nijntje27, afspraak gyn 09 februari Dreamer, groeiecho 13 februari naomi01, echo 17 februari Girafje75, kolposcopie pap3b 20 maart naomi01, afspraak gyn 16 april naomi01, afspraak gyn 24 april naomi01, afspraak gyn 7 meisjes 10 jongens
hoii meiden, net trug van de gyn sjonge zeg wrm ben ik er eigenlijk geweest! was al dik half uur later dan me afspraak kom binnen hij had beetje haast geloof ik was bloedruk meten echo van 3 tellen gemaakt en kon weer vertrekken! maar goeie nieuws is mag gewoon bij de vk blijven!!!! met de beeb was alles goed vruchtwater mooie hoeveelheid me bm wordt nu geschat op 25 weken dus perfect!
nieuwe afspraak vk 31-1-2012 om 12:10 naomi had je pb gestuurd vergeet mijn naam eronder te zetten was van mij dus
Mooie kamertjes! Die van ons in zaterdag gestuct dus dat kan nou mooi drogen en dan kunnen we a.s. zaterdag gaan verven en een vloer uitzoeken! Kan niet wachten tot het klaar is en ik er lekker alle spulletjes in kan zetten enzo!
pff dat was het minst leuke wat ik tot nu toe met mijn zwangerschap heb gedaan na 55 min kreeg ik een flauwte toen mocht ik op een kamer op een bed liggen en heb me daar de rest van de voormiddag verveeld gelukkig ben ik ervan af fijn dat je bij de vk mag blijven delfino zal het morgen bij de lijst aanvullen
Naomi01 Bedoel je de slaapkamer verven? Ik ga zometeen de proefdrukjes van de geboortekaartjes ophalen! Ben benieuwd hoe ze geworden zijn! Ik krijg ook gelijk de enveloppen mee dus kan ik lekker gaan schrijvennn Blehhhh
moestra wauw mooi hoor!!! kweet niet of ik het hier neer had gezet dat mijn vriendin een vwp moest ondergaan dat de kans 1 op 5 was dat er iets mis was met haar kindje?? Net te horen gekregen dat alles godzijdank goed is!