Vervelend he al die afspraken ik ben 1 x bij dieetist geweest en daarna alleen via mail contact veel makkelijker mssn kan het bij jou ook
hoi hoi, Satire, balen dat je geen goed gevoel bij de gastouder had (wat ik overigens helemaal begrijp). Hier past smoeder 1 dag op en dat gaat prima. Verder gaat Esmee 1 dag naar het kdv. En incidentele dagen past mijn moeder op. Naomi, vlekje op het hartje, hier is mij echt heel duidelijk verteld dat dat echt geen kwaad kon. Vorige week zat het er bij deze beeb nog. Maar maakt niet uit, ik vind het ook spannend. Heel veel succes morgen! En de komende weken met van alles en nog wat. Hier ook van bouwmarkt naar bouwmarkt... Kramp, ja, hier ook... zucht... En echt op de meest irritante momenten... En echt ook een dag lang een gevoelige plek in mn kuit of voet... All, nu ff relaxen achter de computer, badmeubels uitzoeken. En dan vanavond weer naar het nieuwe huis. Druk dus en idd, zo gaat de tijd helemaal snel!!
Ik moet even stoom afblazen. Mijn baas belde net en ik ben lichtelijk opgefokt! Het zit zo: Een collega heeft een nieuwe baan gekregen, waardoor haar functie dus vrij komt, met vast contract. Ik ben verreweg de meest logische keuze om haar op te volgen. Ik ben ook de enige die ongeveer hetzelfde werk doet als haar. Alle andere teamleden werken met andere systemen en zouden teveel moeten bijleren. Onlogisch dus. Mijn collega's en ook mijn baas willen me graag die functie geven. Mede-uitzendkrachten solliciteren er niet eens op, omdat ze vinden dat ik die baan verdien. Maar nu komt het. We hebben nog een collega, met vast contract, die eigenlijk overbodig is geworden. Ze deed haar werk niet goed, waarvoor iemand anders werd aangesteld en zij eigenlijk niets meer te doen had. Nu wil haar manager dus dat ZIJ deze functie krijgt. Terwijl ze er A: niet geschikt voor is en B: nul motivatie heeft voor wat dan ook. Maar, het mens heeft een vast contract en ik ben uitzendkracht. Om die reden zal ik dus waarschijnlijk aan het kortste eind trekken :x En zit ik straks na mijn verlof werkeloos thuis, want mijn uitzendcontract loopt ook af. En ik geloof nu natuurlijk ook niet meer in een eventueel detacheringscontract, zoals eerder ook beloofd werd. Klap op de vuurpijl? Ik mag ook nog de komende 2 maanden mijn vervanger inwerken! :x:x Conclusie: Het wordt erg moeilijk voor mij om mezelf nog te motiveren tot mijn verlof. Ik telde al af, maar nu...pfff...
Delfino, Mooi schattig buikje!! Goldy, oh bah! Heb je je vloerbedekking weer schoon gekregen? Vogeltje, fijn dat je kleine wel doorgroeit! Balen van je ijzer... (was het toch?)
Goldy, ook al een flinke buik! Nijntje, dankjewel!! Balen van je bekken zeg!!! Rustig aan doen meid, voordat het alleen maar erger en erger word... Girafje, Echt balen van die vk!! Hoe is het vandaag afgelopen?
Naomi, balen van je suiker zeg!! En balen van al die enge dromen! Satire ook trouwens... Hier nog geen kramp in mijn kuit gehad. Wel in een teen. Dat kreeg ik er niet meer uit... Voelde net alsof mijn teen uit de kom lag ofzo... Dreamer, balen van je voet! Hopelijk valt het mee!
Satire, wat vreselijk balen van je werk zeg!! Ik hoop dat het met een sisser afloopt voor je! Zo, geloof dat ik weer bij ben... Moest even in meerdere delen, ik kan niks meer onthouden...
oh satire ik ben pissig in jou plaats al eens van ziekenkas gehoord als ze je toch weg werken zou ik ze ook nie verder helpen met het inwerken van iemand anders echt belachelijk!!! oh delfino ik hoop dat ik da ook via mail kan doen dan ma mijn vriend wil per se mee zodat hij kan horen wat ik wel en nie mag eten en hij zit nu al de hele tijd te zagen voor 1 glas chocomel da ik drink per dag en dat ik nie genoeg eet en weet ik veel wat nog meer nie eerlijk hij vindt het geweldig da ik naar een diëtist moet omdat hij bang is da ik nie meer terug naar mijn oude gewicht zal gaan nijntje dan zitten we zo'n beetje in hetzelfde schuitje natuurlijk is het wel leuk om alle dingen voor ons nieuwe huis uit te zoeken ma zo veel afspraken mijn agenda zit zo'n beetje vol met allemaal afspraken met iedereen tot eind februari. wanneer gaat jou huis af zijn ale kun je erin trekken?
naomi dieet stelt niet zoveel voor ze vragen naar wat je nu eet en passen dat aan zo mag ik s orgels 1 boterham met chocomelk ligt middags 2 boterhammen met thee of koffie zonder suiker uiteraard en tussen doortjes banaan en middags plak ontbijtkoek avonds avondeten met bepaalde hoeveelheden waar ik me dus echt nie aan hou! val ik strax om van de honger haha en in loop van de avond of koffie/thee met koekje of beker chocomelk light al met al toch 2 bekers chocomelk hihi ze zullen proberen je niet teveel laten aan te komen ze streven naar max 8 kilo hele zwschap maar de de max is 12 kilo
Wat dom delfino, dat je max nu 8 kilo zou zijn... Als je nu zwaar over gewicht zou hebben, oke, maar dat heb je vast niet!
Zo, inmiddels thuis in bed, doodmoe van de frustraties, haha... Heb besloten om me niet zomaar gewonnen te geven. Ze mag erom vechten met me. Spelletjes spelen kan ik ook! Maar, dat doen we morgen wel, haha. Vanavond hangen en slapen. Hopelijk zonder nachtmerries dit keer! Delfino: Maximaal 8 kilo??? Daar zit ik al op! Niet te doen man...
hey meiden even snel, ben nog niet zolang thuis van het werk en moet nu eerst nog ff langs schoonma, kom wat later nog uitgebreider reageren en een paar plaatjes posten van de echo natuuurlijk Verder was de echo super, hij lijkt wel een beetje op zijn grote broer als ik de echos vergelijk haha! Hij was wel een beetje eigenwijs want lag steeds met zn gezichtje tegen de blaas en dan weer tegen de placenta aan dus was wel ff moeilijk maar we hebben wel wat mooie plaatjes kunnen krijgen! Metingen kwamen precies uit op 27 wk en 1 dag.. hij had flink veel vruchtwater om in te zwemmen en ook al mooi wimpertjes te zien. Ook had hij even de ogen open! Vlekje op t hartje zat er ook nog maar zij zei idd ook hoef je echt niet druk om te maken dat is niks ernstigs! Dus ik kom jullie straks nog wat foto`s showen maar dat is wel wat later! Dikke kus!