15 - 30 april 2012 mama's! DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wonderbaby1, 19 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girafje75

Girafje75 Actief lid

6 dec 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh shit batterij tel leeg. FF laden en dan ben ik er weer. Ik ga PC afsluiten. Apps!

2. Superguppy

Superguppy Bekend lid

21 aug 2011
    616
    0
    0
    van de zon genieten!
    zaanstad
    Goedemorgen...

Wat is het stil hier...

3. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Zo nog lekker doorgekletst gister!

Vriendinnen: Haha, ik spreek jullie meer dan mijn eigen vriendinnen. Ik vind het wel prima zo:)

Giraf: Ik zal je mijn gegevens ook wel even pben. Volgens mij heeft bijna iedereen elkaars nummers.

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

Stiekem ervandoor gaan he? ;) hihi ff abbo!

5. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    oooh delfino, we hadden het netjes gezegd toch?! ;)

6. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    amai wat kunnen jullie tetteren zeg schandalig jullie hebben alweer bijna deel 2 volgekletst hihi

niemand hier heeft mijn nr en ik dat van niemand hihi en ik snap nog altijd nie precies wat what app is ma ach hihi jullie zijn toch wel mijn vriendinnen hihi

goldy ik zal morge aan je denken

7. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Naomi: Je mag mij je nummer wel pben hoor! En jij mag mijn nummer wel, je moet en zal toch een buddy laten weten als je niet in staat bent op de pc te kunnen;)

Meiden ik ben me steeds rot aan het zoeken naar geboortekaartjes. En ik wil gewoon een simpel strikje met de naam aan de voorkant. maar dan wel mooi papier. Nu ga ik morgen langs de drukker en vraag hoeveel het kost een kaart te drukken met alleen op de voorkant de naam en uiteraard de binnenkant. Strikjes heb ik op internet gevonden, en klaar is kees:D. Ik ben alleen benieuwd hoeveel het kost bij een drukker.

8. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    naomi, ik wil je mijn nummer ook wel pb-en hoor!

9. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    okay, she is BACK!!! Mijn schoonzusje was hier eerst, dus ze had afleiding. Mijn schoonzusje werkt ook met kinderen dus die deed ook nog even haar best! Maar sinds schoonzusje weg is, is het weer mis. Alleen maar huilen.... Ik kreeg nog wel een goeie tip van schoonzusje: omgekeerde psychologie! Het lijk tot nu toe wel te werken! ;)

10. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    he, gezellig... Zoonlief doet nu keihard mee... Is het al 15u??

11. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Wat een geklets zeg! Moest een hoop bijlezen. Hier is zoonlief nog steeds ziek dus ben verbannen naar de bank en mag er niet af van hem

MamaDy het is wel duidelijk dat je het kaartje van m'n zoontje niet mooi vind ;)

Moestra fijn dat de tip werkt!! Hou vol ;)

Goldy schoonvader zei dat het heel druk was vanmorgen bij sjaak, vind ik altijd een fijn idee! Is het allemaal goed verlopen? Zwaar denk ik hè.. Xxx

12. lyza

lyza Actief lid

24 okt 2011
    239
    0
    16
    Vrouw
    Zo moest een hoop bijlezen zeg:) gezellig! Ik zal je mijn nummer ook even sturen girafje:) Ben zo vergeetachtig de laatste week....:S had dat allang willen doen!

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hey meiden,

wat hebben jullie (nou wonderbaby, moestra en girafje) gister nog flink doorgekletst!!

Goldy, heel veel sterkte vandaag!!

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Moestra, Draakje dus weer beter, maar nog maar heeeeeeel kort...

15. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Je bedoelt superguppie denk ik Nijntje! ;)

Nee, Draakje is nog geen haar beter... (ow, wacht, je bedoelt van de griep! Ja, daar is ze van hersteld denk ik!)
    Terwijl zoonlief en ik zitten te eten, zit draakje alleen maar met een chocoladekoekje (... Joost mag weten waarom ze niet gewoon brood krijgt...) in haar hand... Dat smelt dus uiteraard!
    Ik pak dat koekje van haar en doe het weer in de broodtrommel. Nadat ik een paar keer had gezegd dat ze het moest opeten of terug moest leggen. Dan schud ze alleen maar met haar hoofd.
    Maar goed, die broodtrommel zet ik net buiten handbereik van haar. Ze eet tenslotte toch niet!
    Maar ja, jullie begrijpen: MIS!!
    Naja, kon me verwonderlijk weinig schelen!
    Ik vraag 2 minuten later: wil je je broodtrommel weer?
    Ja die wilde ze!
    Ga je dan ook eten?
    Nee, dat wilde ze niet.
    Dus, geen broodtrommel.
    Toen viel ze in slaap...
    Dus ik haar weer wakker maken: zal ik je naar bed brengen? In bed mag je slapen, een stoel is niet om op te slapen. (maar ja, wie weet op de dominicaanse republiek wel...)
    Maar nee, ze wilde niet naar bed. En ze doet haar ogen weer dicht.
    Ze lag met haar kin op de tafel, ik had dus meerdere keren gezegd: een stoel is niet om op te slapen, maar helaas, ze keek me elke keer vals aan, en sliep verder.
    Het is iets simpels. Maar iemand die mij de hele dag zo uittest, die trekt bij mij aan het kortste eind.
    Want testen is het!
    Ze was hier nog geen 5 minuten toen ze bewust kruimelde op de grond met haar koekje. Ze keek me aan, stapt met haar voet op de grootste kruimel, kijkt me nog een doordringend aan, waarop ik zeg: niet doen! En ze stapt op de kruimel. Even met haar voet heen en weer en toen keek ze me lachend aan. (daarop kwam schoonzus met die omgekeerde psychologie)
    Dames, wees eens eerlijk, dit is toch geen gedrag voor een kind van 2,5??!
    Tuurlijk testen ze je op die leeftijd, maar dit is iets heel anders dan testen!
    Nouwja, die truuk van schoonzusje werkt helaas niet als het op huilen aankomt! Dan zeg ik: ga eens heel hard huilen! Maar dan reageert ze niet eens... Ze huilt gewoon door zoals altijd...
    Nu is ze trouwens weer klaarwakker! Ik dacht net: ze slaapt toch, ik ga boven even wat dingen doen. Kom ik weer beneden, is ze klaarwakker!;)

16. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Moestra: NOg anderhalf uur:D Hou vol!

Wonderbaby: Ik vind het kaartje heel mooi, vind alleen de randen van het kaartje niet mooi afgewerkt. Dus vind het zo mooi opgelost, voor minder geld precies wat ik wil. Wil wel het zelfde lettertype enzo.

Goldy: Nogmaals sterkte vandaag.

17. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    hmm, bedenk me net: wie was hier nog nieuwsgierig naar ons geboortekaartje??! 1 of 2 had ik de link nog niet gestuurd, maar weet niet meer wie er om vroegen...

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

Moestra bah wat vermoeiend zeg nog even dan lekker vakantie ;)

Ben hier echtj aan het afellen tot me verlof! Heb het helemaalgehad elke keer de dag na me werk voel ik me beroerd! Bah...

19. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Haha, ik ben ook echt aan het aftellen hoor!
    Maar goed, donderdag en vrijdag heb ik ook nog de hele dag 2 kinderen over de vloer! Maar ja, die spelen wel! ;)

Manlief whats appte me ook al wat opbeurende woorden!
    Dat is niks voor hem, dus het moet wel heel ernstig zijn! ;)

20. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Enne, Delfino, kom op, jij kan het ook!! Het komt nu vast helemaal goed, nu je in de medische molen zit!

Deel Deze Pagina