Nou naomi, daar ben je dus oo nie veel wijzer geworden Pff kben helemaal gaar van het niks doen de laatste dagen... Kga maandag mooi mn vier uurtjes weer werken..
Naomi stelt echt niks voor he zo'n dieetist! Ben je er niet voor verzekerd? Tis nl wel zwangerschapsgerelateerd
Wat lastig Naomi, dat je maar zo weinig mag hebben... Dreamer, niet te veel doen in 1 keer he?! Hier vandaag mijn kraampakket gekregen en maandag al intake met de kraamzorg gehad! Mijn kraampakket was erg luxe! Er zaten een stuk of 6 flessen zeep, lotion en alles in! Jammer, want ik wilde Zwitsal shoppen!! Mooi dat ik dat nog wel ga doen hoor! De intake met de kraamzorg viel me iets tegen... Er werd vooral gehamerd op hulp van familie en vrienden. Zo word Thomas niet naar de peuterspeelzaal gebracht, en word zelfs het eten niet meer klaar gezet! Nouwja, allemaal van zulke dingen... Op school heb ik het allemaal nog wat anders geleerd, maar ja, dat is 10 jaar geleden...
ben er wel voor verzekerd krijg het terug van de ziekenkas ik hoef er ook niet meer heen ma die dingen zeggen ze ook allemaal op internet dus ik zie het nut er niet van in dat ze me er heen hebben gestuurd amai een kraampakket hier krijgen we wel wat spullen de roze doos van de ziekenkas maar dit wel pas na de geboorte is wel jammer want nu weet je nie precies at je wel al moet kopen en wat (nog) niet dreamer rustig aan he we zijn vandaag al een deel materialen gaan uitkiezen voor het nieuwe huis tegels voor onder en de badkamertegels waar we de radiators willen hebben staan wat voor radiator vensterbankbladen en nog wat dingetjes meer. is leuk om te doen hihi morgen binnendeuren gaan kiezen
Nu al kraampakket moestra? Dat is snel Ik las in de brief dat ik die pas bij de 7e maand krijg. Ben benieuwd wat er allemaal in zit. Zwitsal heb ik al gekocht namelijk Naomi: Geen chocomel. Oh jee, dat hield ik nooit vol, ik drink niks anders de hele dag!
We zittten nu in de 7e maand Satire! Aan het eind van de 7e maand ben je echt 7 maand zwanger zeg maar. Jij zit nu in de 27ste week van je zwangerschap. Heel ingewikkeld, maar zo heb ik dat geleerd van de vk.
heey meiden, Druk gehad dus afgelopen dagen niet veel geweest. Hier vandaag ook het kraampakket binnen gehad maar nog niet open gemaakt. Ook dekbedovertrekje, muziekster en aankleedkussenhoes die ik heb laten maken eindelijk binnen, vind het echt mooii geworden! Vanavond misschien nog even langs de ikea als ik zin heb, daar hebben ze mooie lichtblauwe hoeslakentjes. Hoe is het met iedereen?? xx
Hoi hoi, Hier ook het kraampakket gekregen, dus Satire, voor jou zal het ook niet meer lang duren... Verder vandaag de bestrating voor de nieuwe tuin uitgezocht en het laminaat beneden ligt bijna... over een week of 2 misschien al over!!! De taartenworkshop ging niet door, iemand was ziek, en ik vond het helemaal niet erg.... Vanavond feest, geen zin, maar ik laat mn gezicht maar ff zien, haha
hier nog niks gehad maar weet niet of verzekering het al weet aangezien we sinds 1 jan bij een ander zitten dus moeten nog ff navragen. en heb net schilderijtje gemaakt (had er 2 maar 1 was mislukt) zal u ff showen de ander ga ik opnieuw maken maar moet eerst weer een doek kopen hihi
hmmm vreemd komt zeker omdat je vriend moet zijn maar heb um wel openbaar gezet raar hoor zal um ff bijvoegen
oh die is kweet nie hoe mooi echt leuk hoor delfino!!! amai nijntje da gaat ook in een rap tempo bij jullie hey goldy hoe gaat het met wonderbaby die heb ik al een ff nie meer gezien en hoe zou het met de anderen gaan die er al een ff nie zijn geweest
Oehh kraampakket.. Vd week ff bellen.. Had nl einde van vorige j aar gebeld maar toen durfde ze het niet met zkrheid te zeggen hoe het zat... Ivm het nieuwe jaar en evt overstappen.. Maar k zei dat k daar ging blijven en ze zou het regelen.. Dinsdgamiddag toch ma ff bellen hihi
@ delfino, leuk gemaakt zeg! @ naomi, had idd ook al aan wonderbaby gevraagd of ze nog kwam kletsen hier maar ze heeft het druk gehad dus weinig tijd voor ZP . Ze zou binnenkort wel weer komen kletsen geloof ik. Maar het gaat wel allemaal goed met haar
Naomi super lief dat je naar me vraagt! Idd heel erg druk, er wordt geklust aan onze nieuwe slaapkamer en heb zelf ook al een hoop meegholpen. En ben bezig met de geboortekaartjes, heb er nu 53 klaar van de 100 dus schiet op, das deze week wel klaar! Hoe gaat het met jou? Delfino leuk zeg die woezel!! Ik zal eens ff terug lezen! Hier gaat verder alles goed! Woensdag de 3D echo, ben heel benieuwd!
Delfino, wat leuk!! Ik wil ook nog zelf een of twee schilderijtjes gaan maken, ben benieuwd... Wonderbaby, oja, jij had die heel creatieve geboortekaartjes, snap dat je druk bent, haha Maar fijn dat alles goed is met jullie! Hier een heeeeeel druk kind in mijn buik, haleluja.... Nu snap ik pas wanneer mensen zeggen dat de kleine flink schopt... spring regelmatig overeind uit mn stoel, krijg dan weer een trap/por of zo.