Groene ,atjes? Worden gebruikt tijdens bevalling om bloed en vruchtwater op te vangen en na bevalling onder je kont gelegt om als je die hebt je hechtingen na te kijken
Delfino, hier zijn die matjes wit met blauw.. Maar zal idd vast voor hetzelfde gebruikt worden Zat achteraf ook n beschrijving bij gheg he.. Mja had al angst na alle verhalen om die doos uberhaupt te openen Pfoe net gelukkig mn meiske weer ffies gevoeld.. Die vind t echt leuk om mama te peste... Beweegt een dag volop en dan een dag heeel weinig...
Torties, altijd fijn om bevestiging te krijgen van het cb dat je het goed doet als ouders zijnde. En je meisje wordt echt groot! En pas weer terug bij 3 jaar en 3 maanden, wow, dat is echt over een tijd.... En alles goed bij de vk, prima! Wonderbaby, wat een duidelijke echo's!! Mooi zeg!! Lekker genieten nu! Dreamer, je hebt dus een plagerig meisje, dat was Esmee hier ook. Deze baby is daarentegen zoooooo druk. Volgens mij is hij/zij net weer gedraaid. Ik merkte iig dat het niet fijn was toen ik net Esmee naar boven tilde. Ik heb ook geen idee hoe hij/zij nu zal liggen.... Kraampakket, ik heb hem ook binnengekregen, maar meteen naar het nieuwe huis gebracht, haha Alleen ff gekeken of de knuffel er weer bij zat. Verder zie ik het daar wel...
Hoi meiden, Wonderbaby: WAUW wat duidelijk en wat een mooi manneke! Lijkt hij op zijn broer? Echt goed gelukt! Delfino: Weet je al meer?! Hoop dat het voor het weekend gemaakt is! O, ik lees nu dat het zo gemaakt wordt TOP! Torties: Fijn dat alles goed was bij de vlk! En altijd leuk compimenten te horen van het CB. Onze kinders zijn bijna even oud. Mijn zoontje is opeens elke morgen op 6 uur wakker. pff erg vermoeiend!
hier al weken dat dametje 6 uur en als we nog meer pech hebben half 6 wakker wordt en niet meer gaat slapen!! erg vermoeiend idd!!
oh wat fijn delfino gelukkig en da binnen een paar dagen. wonderbaby echt hele mooie echo's!!! torties ik weet nie precies was het CB is, ma ik neem aan da het zoiets als kind en gezin hier is en dat die de groei en zo van je kind wat in de gaten houden. Dus het is zeker fijn om te horen dat je het goed doet. dreamer ik heb ook zo'n plaaggeest in mijn buik. Af en toe wordt ik zo ongerust dat ik dan maar weer de doppler boven haal om te luisteren of alles in orde is.
Mama's 15 - 30 april 2012 Wil je iets wijzigen in de lijst? Stuur Satire of naomi01 dan een PB! 15 Nijntje27 (30), 2e kindje Regenboogje (30), 2e kindje Dreamer (?), 1e kindje [M] 16 Girafje75 (36), 1e kindje [M] 17 goldy (23), 2e kindje [J] 18 lyza (22), 1e kindje [J] 21 debke83 (28), 2e kindje [J] moestra (30), 2e kindje [J] 22 beccy (26), 1e kindje Torties (23), 2e kindje [M] 23 Nicole84 (27), 3e kindje wonderbaby1 (22), 2e kindje [J] 24 Satire (27), 1e kindje [J] naomi01 (24), 1e kindje [J] kwekkie4u (33), 1e kindje [J] 25 Delfino (26), 3e kindje [J] mamaDy (23), 2e kindje [M] Vogeltje (30), 2e kindje [M] menn (20), 1e kindje [M] 26 Eliesje (30), 4e kindje [M] 28 Superguppy (26), 1e kindje [J] Afsprakenlijst 30 januari menn, afspraak VK 31 januari Delfino, 3d/4d echo 31 januari moestra, afspraak VK 31 januari Delfino, afspraak VK 31 januari Vogeltje, groeiecho 31 januari goldy, afspraak VK 01 februari mamaDy, 3d/4d echo en groeiecho 02 februari naomi01, afspraak gyn 06 februari Nijntje27, afspraak gyn intake kraamzorg 09 februari Dreamer, groeiecho 10 februari mamaDy, afspraak VK 13 februari naomi01, echo 17 februari Girafje75, kolposcopie pap3b 25 februari Torties, afspraak VK 20 maart naomi01, afspraak gyn 16 april naomi01, afspraak gyn 24 april naomi01, afspraak gyn 7 meisjes 10 jongens laatste werkdag 2 maart Nijntje - Dreamer 3 maart goldy 7 maart Moestra 8 maart delfino - wonderbaby 9 maart Satire - Torties 15 maart MamaDy
Ohh ik mag 1 feb weer:d Ik hoop dan op net zulke mooie beelden als Wonderbaby! Goldy: Bevalt je babyfoon?
Mamady ik kwam roze satijnen strikjes tegen! Heb je ze al? Hier de link Strikje satijn licht roze 24x24mm per stuk | Decoratie materiaal | Geboortebedankjes / trouwbedankjes Vond ze mooi! Doen jullie aan geboortebedankjes? Ik ben ff aant speuren wat ik nu precies ga doen..
Ha wonderbaby, Ahh, dankje voor het doorsturen maar Ik heb al strikjes. 50 via internet ( meer had ze niet) en de rest maakt mijn zusje. Ik zocht strikjes van ongeveer 5 x 5 cm. Zie je dus bijna nergens! En ik doe niet aan geboortebedankjes, toevallig laatst 2 nichtjes die waren bevallen die dat wel hadden. Daarvoor had ik er nog nooit van gehoord. Nieuwe rage??
Zo meiden ff rust! Ga nu ff alles bijlezen MamaDy oké fijn! Ik dacht meteen aan je toen ik ze toevallig zag! Mijn strikjes zijn idd ook groter denk ik nu.. Die geboortebedankjes is een traditie uit België.. Maar hoor van heel veel mensen dat ze dat doen, wij ook bij gelani gedaan dus kom er niet onderuit heb nu een leuk idee! Die knuffel is van Tommy hilfiger, op internet gescoord! Was van de vorige collectie.. Van de nieuwe collectie heeft gelani. Kijk maar eens rond dan vind je misschien nog die oude collectie int roze! Ff lezen hè