Delfino wat rot als die kapot zijn hè! Gelukkig is het weer lekker warm! 31e weer naar de kleine vent kijken! Zo leuk is dat!! hoop dat hij meewerkt voor je Torties fijn dat het bij de vk goed was en op het cb met je meisje! Die kunnen wel altijd zeuren hè! Ze doet het goed gelukkig! Dreamer waar ligt je placenta? Kan er ook aan liggen hoeveel en vaak ze beweegt.. Gelukkig heeft ze zich weer gemeld Nijntje wanneer wilden jullie ook alweer in jullie nieuwe huis zitten? Is het oude al verkocht? Deze baby dus anders dan E.? Wie weet hihi ben wel erg benieuwd! Ook wel speciaal hè om het niet te weten!
@ delfino, super dat het weer gemaakt is! @ mamady, ik heb hem nog niet uitgeprobeerd, nog geen tijd gehad hihi. @ wonderbaby, ga je iets andrs maken nu als geboortebedankje? Of nog wel wat je al in gedachte had? Ik heb morgen gesprek op het werk... kan het niet volhouden. Vandaag weer eerder naar huis gegaan. Voel me echt een zeur omdat ik maar 18 uur werk. Maar mn lichaam geeft aan dat het te veel is en ik moet er gewoon naar luisteren. Merk wel echt het verschil tussen 1ste en 2de zwangerschap zeg, hebben jullie dat ook? Mijn 1ste zwangerschap werkte ik 30 uur en heb ik volledig uitgewerkt tot aan zwangerschapsverlof. Heb het nu al een stuk zwaarder als toen..
Dank wonderbaby! O goldy ik herken het. Ik heb heel erg last van rugpijn wat doortrekt naar mijn buik. Ik kon vanmiddag niet meer. Maar ik ben zelfstandige dus moet nog even door. Eerste zwangerschap werkte ik 40 uur en tot 36 weken gewerkt. Ook nergens last van. Ze zullen je vast begrijpen toch? JOu werk is nou ook niet bepaald handig met een dikke buik. Wanneer ga je officieel met verlof?
dat is idd wel het lastige van zelfstandige zijn. Hier dus ook veel rugpijn maar ook pijn in mn benen. Werk wel met steunkousen maar het helpt niet genoeg.. snachts kan ik niet slapen van de krampen in mn benen. Tis ook erg druk bij ons in de salon, werken zonder afspraak.. Mijn collega`s begrijpen me heel goed en stuurde me vandaag zelfs naar huis.. maar ben benieuwd wat de leidinggevende hier over te zeggen heeft.. denk aan de ene kant dat ze wel begrip heeft want ze heeft zelf ook 2 kinderen.. maar aan de andere kant ben ik niet haar grootste vriendin dus ik moet gewoon even afwachten.. Komt goed. Officeel zou ik 3 maart met verlof gaan. En ik wil nu ook gewoon nog blijven werken maar dan gedeeltelijk in de ziektewet.. ben benieuwd, morgen eerst gesprek met mijn collega die alles tijdelijk regelt (leidinggevende zit zelf ook in de ziektewet ivm een operatie die ze gehad heeft) En met deze collega ben ik heel close dus dat komt wel goed.. zij gaat het dan waarschijnlijk verder regelen voor me.
ff een zwaai.... Delfino, super dat het weer lekker warm is in huis!! Goldy, succes met je gesprek morgen!! Hier is de tweede zwschap ook veel zwaarder. Heb vandaag de laatste rapportgesprekken gehad (altijd zo fijn in het onderwijs)en gewerkt en heb nu echt buik- en rugpijn. Zo dus lekker douchen en naar bed. Morgen nog ff een dagje werken en dan bijna een week vrij (alleen vrijdag studiedag).
Zie dat ik niet de enige ben die het zwaar heeft met werken. Bij mij komt het vooral door het slechte slapen. Kom mijn bed niet meer uit om half 6, dat is me nu toch echt te vroeg. Daarbij nog die rugpijn, dat is ook niet leuk meer. Ik kan niet als een normaal mens 's avonds op de bank zitten zonder dat ik die zeurderige rugpijn krijg. Dus ik kruip vaak om 8 uur al in bed en kijk daar televisie. Vindt mijn vriend heel leuk, not!
zeker goed naar je lichaam luisteren hoor! en je bent geen zeur want 2e zwschap is echt veel zwaarder
ik werk maar 2 dagen in de week maar merk nu ook dat ik het gewoon zwaar krijg met steeds met 5 kids heen en weer naar school! gisterenavond met tranen in mijn ogen aan het afwassen gewoon van uitputting.... en lig je vervolgens eindelijk in bed kan je de slaap niet vatten! snappen jullie dat nou? haha!
Zo, goedemorgen!! Ik zal me hier ook weer eens laten zien! Ik lees wel mee, maar heb vaak geen puf om te schrijven... Maar als ik dat van jullie lees, over pijnlijke ruggen enzo, dan heb ik niks te klagen! Als ik veel loop, sta of til gaat mijn heup of schaambeen wel zeer doen, maar het is allemaal nog te doen. Gisteren zakte ik wel steeds door mijn heup heen... Maar nu lijkt het weer goed! Ik moet nog 5.5 weekjes werken. Vandaag zeg ik: dat gaat wel lukken. Ik merk alleen dat ik heel weinig geduld heb bij luie gastbaby... Delfino, wat een drama van jullie verwarming!! Fijn dat hij het weer doet!!
Moestra dat van vele lopen enz herken ik ook straalt dan ook uit naar mijn benen zal wel komen omdat we topzwaar worden
van die bedankjes wonderbaby, dat kan wel kloppen dat dat van belgie komt hier is dat heel normaal iedereen doet dat ikke natuurlijk ook druk bezig. ik wil kleine potjes confituur maken, maar vriend wilde suikerbonen dus nu doen we het allebei hihi. over de klachten over de rug enz kan ik zeker over meepraten jammer genoeg. moestra ik begon je al te missen ff vraagje weet jij of alles in orde in met superguppy?
moestra denk ook aan jezelf he.. dat je door je heup zakt is ook niet goed. probeer zoveel mogelijk te rusten! voor zover dat kan goldy ben benieuwd hoe het vanmiddag ging! de kindjes waren lief vanmorgen he! jayden is ook een echte knuffelkont!! ik ga nu denk ik ijsblauwe zeephartjes bestellen en daar boor ik een gaatje in met een lintje in de lengte naar beneden met een kraaltje onderaan en bovenaan zoals een zeepketting zeg maar.. dus niet meer zelf maken helemaal, dat lijkt me niet te doen.. stuur wel via whatsapp mn idee! naomi dat klinkt ook heel leuk!! en beide haha das luxe voor de visite ik spam wel een foto zodra de mijne klaar zijn! delfino hoe gaat het met je suiker? is je dieet goed te doen? hier: is onze slaapkamer bijna klaar! GELUKKIG! heb net nog een stukje geverfd.. manlief doet dat vanavond verder en dan moeten alleen nog planken enzo in de inloopkast komen.. en vloerbedekking wordt 9 februari gelegd. en dan de verwarming voor die tijd want das wel zo gemakkelijk he dan kan ik EINDELIJKKKKK aan de babykamer beginnen!!
Ohh ik ben zo blij en opgelucht! Ze hebben op het werk meteen geregeld dat ik gedeeltelijk in de ziektewet ga. Ik ga nu 5,5 uur minder werken en dan even kijken hoe het gaat, mocht het nog te veel zijn mag ik nog minder. Het word nu dus woensdag 4 , donderdag 4 en zaterdag 5 uur @ satire, voor jou ook zwaar zo vroeg er uit, en ook die stomme rugpijn! Hoeveel werk jij per week? @ delfino, zo herkenbaar wat je zegt! Ook niet in slaap kunnen komen terwijl je zo uitgeput bent.. @ moestra, ohh fijn dat het voor jou nog allemaal goed te doen is!Maar idd wel opletten met je heup want dat lijkt me ook niet goed als je steeds door heen zakt. @ wonderbaby, Jaa ze waren heel lief, alleen is Jayden dan een beetje lomp he haha, dat weet hij ook niet gerrum.. is gewoon een beetje TE enthausiast Ben benieuwd naar je idee, stuur straks maar eens door ja. Fijn dat jullie slaapkamer bijna klaar is!
ohjaa en er komt een springer (tijdelijke hulp) bij, die ook zeker op woensdag en donderdag erbij komt staan, dus ook minder druk op mij (ivm hele drukke salon zonder afspraak)
goldy kei fijn!! ja maar hij bedoelt het allemaal goed dus is toch super lief.. dat het af en toe beetje verkeerd uitpakt is niet erg joh
Goeiemorgen!! Wonderbaby, mijn placenta ligt aan de voorkant dus kan idd daar door komen dat k dr soms wat minder voel Maar toch, als je haar eigenlijk elke dag wel even voelt in de ochtend dan is t raar asl dat ineens een keer niet zo is Weet niet meer wie het over werken had.. Maar dit is mijn eerste zw.schap en heb nu al teveel kwaaltjes.. Wat niet gaat gaat niet hoor.. En daar hebben ze op t werk maar rekening mee te houden Ik werk normaal 30 uur en zit nu ook nog maar opde 16.. Kom 's morgens met moeite mn bed uit en ben om 13.00 gesloopt dus blij als ik om half 2 ongeveer thuis ben en een uurtje kan gaan liggen.. Goldy, fijn dat het gelijk geregeld is dat je minder kan gaan werken.. Zal echt een hoop schelen meid!!
Hey meiden, Goldy wat fijn dat ze op het werk zo meedenkend zijn!! Moestra, fijn om te horen dat het goed met je gaat. Houd alleen die heup wel in de gaten hoor! Rug/bekkenklachten, zo te lezen hoort het er helemaal bij, haha All, gisteravond gaan bowlen, gebruikte in zo'n kinderrekje om de bal vaanf te laten rollen, haha Was wel heel grappig!! Verder net het badkamer meubel besteld. Wanneer we over gaan weten we nog niet precies, ik hoop volgende week....
het is zeker weer weekend zo rustig hier!! wonderbaby ik ben benieuwd naar je foto's. als ze allemaal klaar zijn zal ik ook een foto hier opzetten. goldy wat goed dat ze het direkt konden regelen het zal een pak van je hart zijn denk ik zo. oh nijntje bowlen hoe leuk!! das voor mij weer al een ff geleden. wij gaan morge alle sanitaire toestellen uitkiezen voor het nieuwe huis. ben benieuwd!!
de meiden hebben allebei nieuwe kamer!!! vanaaf gaan ze er voor het eerst slapen tis met bloed zweet en tranen gedaan want ben afgelopen 2 dagen alleen maar duizelig zo erg dat ik bijna flauwval... nu wachten tot ze onze babykamer komen schilderen