Jeetje vogeltje wat en nieuws... Ik hoop echt dat je kleine meisje toevallig nu een groeispurtje gaat krijgen. Dit klinkt echt niet goed. Sterkte! Moes: Je hebt het overleefd meid. Die beer van jou heeft vast genoten van het heerlijke vieze drankje Goldy: Hoe was het bij de vlk? Wonderbaby: schattig die foto's! Delfino: Hoe was jou echo?! Nog steeds een piemeltje Nijntje: Jou kleintje ook groot? Ik heb morgen mijn groei en 3D echo. Ben beniewd of het meisje haar groeiachterstandje heeft ingehaald en of de placenta voor de uitgang weg is. Ik zie trouwens dat ik al langst doorwerk. Ik stop toch ook echt 6 weken voor datum!
Vogeltje, das idd schrikken zeg.... Maar 'gelukkig' wordt je vanaf nu wel heeeeeeeeel goed in de gaten gehouden. Rjdn, heel veel plezier morgen! Ons beebje lag steeds netjes op schema (+2 dagen of zo), maar bij de 3d echo lag hij/zij ineens 6 dagen voor en dat terwijl Esmee vanaf de 20 weken weer minder ver voor kwam op schema (die lag met 20 weken +9 dagen) en bij de laatste echo's nog maar een dag of 3 (al woog ze met 38 weken 3555 gram). Dus deze gaat een andere weg bewandelen lijkt het... Dus ben erg benieuwd...
oei vogeltje ik hoop dat het allemaal wel goedkomt zorg goed voor jezelf en zoals al gezegd is ze houden je nu heel goed in de gaten. amai moestra ma je weet nu al waar je je op kan voorbereiden. rjdn succes alvast voor morgen en ik pas morgen de lijst voor je aan. en delfino is het piemeltje er nu op of af hihi. hey nijntje mss is het dus echt wel een jongen omdat het zo anders gaat hihi.
hier drukke dag achter de rug bij de vk heb ik et over aantal dingen gehad kwa inleiden met 40 weken was ze niet echt duidelijk hoor ik van de gyn met 36 weken zei ze... verder heb ik het over mijn duizeligheid en bijna flauwvallen gehad en ze heeft mijn ijzer geprikt tenminste een leerling deed dat en niet zo zachtjes ook!!! ze ramde die naald keihard me vinger in!!!:x me ijzer was iets te laag dus moet weer naar ziekenhuis daar ijzer prikken pfff...... verder moet ik afspraak maken bij de ha ivm mijn hart die raar doet. toen eindelijk naar de 3d echo! of het een mannetje is mogen jullie strax zelf beoordelen hij ligt goed op schema dus dat zit wel goed vond het heerlijk om even naar um te kijken zal foto bijvoegen niet zo mooi is vanaf pcscherm genomen
Ben ook wel benieuwd of Delfino echt blauw kan gaan shoppen.... Lijkt me wel 'vreemd' na twee meiden.... Naomi, zou het een jongetje zijn? Eerst dacht ik van wel, rond de 22 weken dacht ik echt een meisje en nu denk ik toch weer stiekem aan een jongen. Vind het wel erg leuk om het niet te weten....
Weet iemand dat hier, de uitslag van die vieze suikertest, krijg je die pas de volgende dag of al dezelfde dag?? Ik zou gebeld worden als de uitslag niet goed was, als ik niks hoor zou het goed zijn. Ik ben niet gebeld. Is het dan nu goed??
ik zit er zelfs over te denken om nu nog te bellen... Maar dan moet ik de verloskamers bellen... Ik zou ook morgenochtend gelijk kunnen bellen! Ik lees ook verhalen van mensen die wel dezelfde dag nog de uitslag krijgen.
@ vogeltje, ohh meissie toch, snap dat je daar van schrikt en niet weet wat je moet, Ik duim heel erg dat jullie meisje nog echt een aantal weken kan blijven zitten en nog flink wat groeit! Dikke knuffel en sterkte meid! @ moestra, wow al 2 weken voor op schema! Dat mannetje van jou heeft er zin in @ rdjn, veel plezier morgen met de echó! @ delfino, nou dat is duidelijk een jongentje haha. Weer goedgekeurd bij de vk. Ijzer was goed, inmiddels 9,5 kilo aangekomen en de kleine lag in dwarsligging. Hartje was netjes (L) Moet morgen bellen voor afspraak voor de liggings echo. Gister heb ik een vestje/jasje besteld voor ons prinsje, denk dat het morgen binnen komt. Ben benieuwd En verder heb ik weer een kleine ziek mannetje.. zo zielig hij heeft het echt flink te pakken! Ontstoken oogje, flink snotteren en hoesten.. hopelijk knapt hij snel weer op!
ik mocht de dag erna bellen voor de uitslag moestra. delfino mooie echo jammer van je ijzer ma kun je dan nie gewoon ijzerpillen pakken fijn voor de goede echo goldy en veel beterschap voor je zieke mannetje
Vogeltje dat meen je niet! Logisch dat je schrikt!! Hoop echt dat ze nog ff groeit en dat ze anders de beste keus maken.. Ons prinsje woog bij 27+2 ongeveer 880 gram wat ze bij de meting hadden. Weten ze hoe het komt? Je zoontje was ook heel ligt hè?! Delfino mooi meid! En idd nog een echt ventje Moestra bleehh lijkt me ook echt vies! Als we jou 2 weken voorsprong nou eens aan vogeltjes babytje konden geven hè.. Helaas werkt het zo niet! Maar een ks dus! Plannen ze die 2 weken eerder? Goldy fijn dat weer alles goed was! Die liggingsecho is voortaan standaard toch?! Ons ventje ligt ook steeds dwars voel ik! Gelani is trouwens niet verkouden ofzo na vrijdag.. Maar vind je het gek die kleine kuskont van jou hihi beterschap voor hem!! Wat voor jasje heb je besteld? Ben benieuwd ons jasje staat bij het babyuitzet topic van rjdn Nijntje ben ook echt super benieuwd! Of het nu een jongetje of meisje zal zijn en een week voor! Das netjes toch! Esmee was ook netjes qua geboorte gewicht gelukkig! Naomi doe jij ook een 3D echo? Hier vandaag kraampakket binnen gehad en de nieuwe babyfoon! Wat en super ding zeg! Ben er echt blij mee! Wat doen jullie als geboorteversiering?
Hee dames, ik maak me een beetje zorgen. Is het normaal dat ik zo veel vocht ast houd? Ik heb van de een op de andere week nieuwe schoenen moeten kopen, omdat ik de rits van mijn laarzen niet meer dicht kreeg. Nu lees ik op internet allemaal verhalen over zwangerschapsvergiftiging en dat schijnt ook erfelijk te zijn. Mijn moeder heeft dit 1 keer gehad, bij mijn broertje. Wat denken jullie? Verder heb ik geen symptomen, voel me prima. Hoge bloeddruk had ik 2 weken geleden in ieder geval nog niet. Vind het alleen zo raar dat ik nu al vocht (en zo veel ook?) vast houd, normaal is dat toch pas in de laatste paar weken...
Satire zou de vk even bellen of ze bloeddruk even opmeten en eventueel urine kan inleveren ivm eiwitten maar vocht vasthouden komt wel vaak voor