15 - 30 april 2012 mama's! DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wonderbaby1, 19 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ze zijn niet zo happig op die pillen had erna gevraagt moet bloedprikken zodat ze dan 2 waardes hebben ijzer en nog 1 om te kijken of ik niet gewoon te dun bloed heb door zwschap dan kan je zoveel ijzer eten als je wil maar helpt dan niet.

2. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen! Ik heb de VK even gebeld, ze zei dat ze zich geen zorgen maakte. Ik moet goed drinken en in beweging blijven. Pas als mijn handen of gezicht gaan opzwellen moet ik even langs gaan om de bloeddruk te meten.

Volgende week vrijdag heb ik weer een afspraak, dus we zullen dan zien.

3. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ wonderbaby, Ja die liggingsecho is gewoon standaard met 36 wk. Ze hoeven dan pas ook goed te liggen dus hij mag nou nog ff alle kanten op haha. Jayden lag geloof ik ook rond 36 weken goed.

Ik heb dit jasje van noppies besteld, kan 2 kanten gedragen worden. Dat jasje van jou is ook heel lief zeg!

http://www.happybee.nl/img/products515414636_89_reversible.jpg?fn=products%2F5154%2F14636_89_REVERSIBLE.jpg&w=500&h=500&c=1

Wij doen een geboortebord, ballonnen, slingers en B. zn tante maakt een vlaggetjes slinger met naam.. Had ze toen bij Jayden ook gemaakt.

@ satire, ik hield ook vrij vroeg heel veel vocht vast bij de eerste zwangerschap.. maar was toen wel in het voorjaar dus wat warmer weer.. Sta je veel??

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

Goed dat je hebt gebelt satire!

Hier de ha gebelt voor me hartritme vanmiddag 15 uur moet ik er zijn

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

Wat een leuk jasje!

6. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, ik zit juist de hele dag. Met de voetjes omhoog ook nog (die leg ik op kantoor op een balk onder de tafel, haha)

7. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Argh, mijn kraampakket had er al moeten zijn. Heb de verzekering gebeld, ze hebben de aanvraag opnieuw gedaan.

Ook mijn salaris is niet gestort.

GRRR!!!! :x:x:x:x

En ik wilde thuis werken, kom ik niet op de server van het werk. Dus dat werkt OOK niet! :x:x:x

8. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    echt een leuk jasje goldy!!!

delfino ik hoop dat de afspraak goed verloopt bij de huisarts en eigenlijk hoop ik ook dat het om je ijzer gaat. volgens mij is da gemakkelijker om te behandelen lijkt mij

9. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    wonderbaby ik denk niet dat ik een 3 d echo laat maken mijn vriend is met alles op het geld aan het letten. met het nieuwe huis en de baby is hij bang dat we het nie gaan halen. vindt het wel jammer.

oei satire das nie fijn ma als je vk zich geen zorgen maakt dan zou ik als ik jou was dat ook niet doen. wacht gewoon af tot de volgende afspraak

10. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mama's 15 - 30 april 2012
    Wil je iets wijzigen in de lijst? Stuur Satire of naomi01 dan een PB!

15
    Nijntje27 (30), 2e kindje
    Regenboogje (30), 2e kindje
    Dreamer (?), 1e kindje [M]

16
    Girafje75 (36),
    1e kindje [M]

17
    goldy (23), 2e kindje [J]

18
    lyza (22), 1e kindje [J]

21
    debke83 (28), 2e kindje [J]
    moestra (30), 2e kindje [J]

22
    beccy (26), 1e kindje
    Torties (23), 2e kindje [M]

23
    Nicole84 (27), 3e kindje
    wonderbaby1 (22), 2e kindje [J]

24
    Satire (27), 1e kindje [J]
    naomi01 (24), 1e kindje [J]
    kwekkie4u (33), 1e kindje [J]

25
    Delfino (26), 3e kindje [J]
    rjdn12 (23), 2e kindje [M]
    Vogeltje (30), 2e kindje [M]
    menn (20), 1e kindje [M]

26
    Eliesje (30), 4e kindje [M]

28
    Superguppy (26), 1e kindje [J]

Afsprakenlijst
    01 februari rjdn12, 3d/4d echo en groeiecho
    02 februari naomi01, afspraak gyn
    06 februari Nijntje27, afspraak gyn intake kraamzorg
    09 februari Dreamer, groeiecho
    10 februari rjdn12, afspraak VK
    13 februari naomi01, echo
    17 februari Girafje75, kolposcopie pap3b
    25 februari Torties, afspraak VK
    20 maart naomi01, afspraak gyn
    16 april naomi01, afspraak gyn
    24 april naomi01, afspraak gyn

7 meisjes
    10 jongens

laatste werkdag
    2 maart Nijntje - Dreamer
    3 maart goldy
    7 maart Moestra
    8 maart delfino - wonderbaby
    9 maart Satire - Torties
    15 maart rjdn12

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

Naomi 20 febr 9:40 mag ik weer naar de vk:)

12. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ delfino, succes bij de huisarts vandaag! Hopelijk niks ernstigs !

@ satire, ohh dus daar kan het ook niet aan liggen.. Als je er veel last van hebt zou je ook steunkousen kunnen proberen.. Die heb ik de eerste zwangerschap echt veel aangehad. Nu alleen met werken.
    Je hebt wel een baaldag vandaag zeg! Knuffel!

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

Zit je lekker mee zeg vandaag! Pfff

14. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Delfino: Mooie echo!! Wauw, hihi en duidelijk een klein piemeltje.

Satire: Ojee, nu al vocht vasthouden en je moet nog minstens 10 weken! Wat vervelend joh! Zie dat je gebeld heb. Succes.

Goldy: Ik zie het jasje niet! Ik wil ook nog steeds een schattig gevoerd vestje voor het meisje.

En ik ben op zoek naar een schattige wikkeldeken/babywrap. Iemand tips?!

15. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    goldy dat jasje is echt super leuk!
    zo'n slinger heb ik bij gelani ook gemaakt :p wou die dit keer ook maken.. en idd ballonnen en denk toch gelani zijn bord met een nieuw naambordje erbij natuurlijk. en dan wil ik ook een sticker hier op het raam..
    zou graag helium ballonnen willen maar das gelijk zo duur zo'n tankje kopen.

satire wat zit het je tegen zeg! zou het idd ff in de gaten houden met je vocht vasthouden. mn nicht had dat ook heel erg! en ook geen zwangerschapsvergiftiging.

naomi is ook wel weer logisch he, het nieuwe huis kost al geld genoeg! in het echotopic heeft iemand echobonnen te koop, wie weet kun je die goedkoop aankomen en kun je toch goedkoop een mooie 3d laten maken!

ik moet vanmiddag werken. normaal van 13 tot 16. maar baas moet onverwachts naar maastricht zkh dus moet ik tot sluitingstijd. das 18:30 wat inhoud dat de deur dicht gaat en wat binnen zit moet nog geknipt worden (werken aan de mannenkant zonder afspraak)

normaal werk ik vooral aan de dameskant, de stoelen zijn daar kleiner en fijner dus kun je met zo'n rolstoeltje mooi zittend knippen. maar bij de mannenkant zijn de stoelen dus groot en mannelijk hahaha maar daar kan ik dus niet gemakkelijk werken met zo'n stoeltje en buik, kom er met m'n armen dan gewoon niet zo goed bij.

zie er dus echt super tegenop om zolang te werken, zeker omdat ik normaal maar 3 uurtjes achter elkaar werk.
    moet met m'n vader werken (vader en oom hebben samen de salon) en als ik niet kan dan staat hij alleen. zou zo lullig zijn maar wat niet kan gaat niet..

16. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    rjdn ik vind baby's only mooie doeken hebben!

17. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    dit is dat jasje wat wij hebben voor de baby. zit ook nog een broekje bij.

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

Mooi hoor wonderbaby!

Hier pas 1april shoppen voor de baby! Dan is kinderbijslag er dus kanik echt losgaan!! Hihi

19. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ rjdn, op www.borduurstudiolulu.nl kun je er een laten maken hoe je zelf wilt, met naam etc. Als je links in het rijtje klikt op: in opdracht gemaakt, dan zie je wat voorbeelden.
    Zo zie je het jasje denk ik wel:

Bekijk bijlage 219947

@ wonderbaby, balen dat je vandaag langer moet werken, hopelijk is het niet zo druk en kun je lekker rustig aan doen!

20. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie kleertjes! :D

Deel Deze Pagina