trug van de ha zoals ik wel had verwacht niks aan de hand hoort erbij ben gezond en zwanger zei hij haha
Telefoon gehad van de gynaecoloog. Geen twijfel over mogelijk, ik heb zwangerschapsdiabetes. Nuchter was mijn suiker goed, 2 uur na dat drankje niet. 9.1. Morgen alweer naar het ziekenhuis en dinsdag ook alweer voor controle. Hele grote kans dat ik de komende 10 weken insuline moet spuiten...
Delfino, fjin dat er iig niks met je is en dat je zwanger bent... goh echt? haha Moestra, balen van je suiker zeg. En insuline spuiten, jakkie... Verder zag ik mooie kleertjes voorbij komen, super! Morgen Esmee naar oma en dan ik naar het nieuwe huis. We willen 11 februari over, dus nog ff doorbikkelen. Verder morgen ook weer naar de fysio.
Mama's 15 - 30 april 2012 Wil je iets wijzigen in de lijst? Stuur Satire of naomi01 dan een PB! 15 Nijntje27 (30), 2e kindje Regenboogje (30), 2e kindje Dreamer (?), 1e kindje [M] 16 Girafje75 (36), 1e kindje [M] 17 goldy (23), 2e kindje [J] 18 lyza (22), 1e kindje [J] 21 debke83 (28), 2e kindje [J] moestra (30), 2e kindje [J] 22 beccy (26), 1e kindje Torties (23), 2e kindje [M] 23 Nicole84 (27), 3e kindje wonderbaby1 (22), 2e kindje [J] 24 Satire (27), 1e kindje [J] naomi01 (24), 1e kindje [J] kwekkie4u (33), 1e kindje [J] 25 Delfino (26), 3e kindje [J] rjdn12 (23), 2e kindje [M] Vogeltje (30), 2e kindje [M] menn (20), 1e kindje [M] 26 Eliesje (30), 4e kindje [M] 28 Superguppy (26), 1e kindje [J] Afsprakenlijst 02 februari naomi01, afspraak gyn 06 februari Nijntje27, afspraak gyn intake kraamzorg 09 februari Dreamer, groeiecho 10 februari rjdn12, afspraak VK 13 februari naomi01, echo 17 februari Girafje75, kolposcopie pap3b 20 februari Delfino, afspraak VK 21 februari goldy, afspraak VK 25 februari Torties, afspraak VK 20 maart naomi01, afspraak gyn 22 maart goldy, liggingsecho 16 april naomi01, afspraak gyn 24 april naomi01, afspraak gyn 7 meisjes 10 jongens laatste werkdag 2 maart Nijntje - Dreamer 3 maart goldy 7 maart Moestra 8 maart delfino - wonderbaby 9 maart Satire - Torties 15 maart rjdn12
Goldy: Aaah schattig jasje! En natuurlijk met een ster Wonderbaby: Ook superschattig! Ziet er echt klein uit! Delfino: Nou gelukkig, gezond zwanger Moestra: Balen he meis! Succes zo! Nijntje: spannend! Volgend weekend al! Gister groeiecho en 4d echo gehad! Meisje was nog steeds klein, maar groeit wel volgens haar eigen lijn. Dus dat zit gelukkig goed. Verder zit mijn placenta nog wel voor de uitgang, maar daarkijken ze met 32 weken weer naar. Ze gaan dan ook een doppler meting doen.. Meting van de doorbloeding van de navelstreng. Ook een fijn idee!
Bezoekje aan ziekenhuis weer overleefd. Heb een bloedsuikermeter meegekregen. Die mag ik mooi houden. Tot nu toe zijn alle metingen goed die ik heb gedaan. Keurig binnen de waardes. Heb tot nu toe normaal gegeten. Hopen dat het vanavond na de macaroni ook goed is! Maar man, wat eng om jezelf te moeten prikken!! Laat mij anderen maar prikken! lol
moestra suikerdrankje is heel heftig volgens mij is bijna bij iedereen suiker tehoog als je dat hebt gedronken haha en dat prikken niet teveel bij nadenken gewoon doen zorg wel voor warme vingers anders zak je door de grond van de pijn!
Wat een tegenvaller, moestra! Nog even volhouden.. Ook voor rjdn12 (je nieuwe naam is wel heel erg wennen, haha) een medische molen, blegh. Maar we komen er wel!
Ben k ook weer ns.. Moestra, balen van je suiker!! Delfino nog lekker warm bij jou ? Nijntje 11 feb dus om naar uit te kijken Verder niks terug gelezen, was me iets te veel Zal t weer proberen wat beter bij te houden..
Hey meiden, Moestra, gelukkig zijn je waardes tot nu toe goed. Wie weet valt t dan toch nog mee... Dreamer, welcome back, hihi Naomi, ben benieuwd hoe het vandaag bij de gyn was. Je had vandaag toch de echo voor het vlekje? All, ja, 11 februari schiet al op!! Heb er zin in!!
gelukkig het vlekje was weg het is een gezonde jongen nog altijd thank god!!! hij lag ook nog altijd mooi met het hoofdje naar beneden. hij ligt er dus al klaar voor hihi. hey moestra hoeveel weegt jou kleine nu dan eigenlijk? nijntje 11 februari amai das spannend. nog ietsje meer als een weekje nog maar
oooh wat super om te horen!! deze man van mij lag ook met hoofd naar beneden was bij de meiden nooit zo!
moestra balen zeg!! maar gelukkig zijn je metingen tot nu toe netjes! rjdn gelukkig groeit ze netjes in haar eigen lijn! komt helemaal goed! hoeveel woog D toen hij geboren werd? bij gelani dachten ze steeds dat hij te klein was maar bij geboorte netjes 3300gr dus niks aan het handje. ik moet volgende week vrijdag naar de gyn, benieuwd wat mn bloeduitslag was natuurlijk voor de rhesus en wat ze dit keer zeggen van de 'maat' van de baby haha nijntje 11 februari is al snel!! woew fijn zeg als je lekker in het nieuwe huis zit!! mooi vooruitzicht delfino gelukkig was alles goed gewoon bij de HA. maar gezond en zwanger is wel kort door de bocht he.. ik bedoel je voelt je niet op en top en je gaat niet voor niks he toch fijn als iemand ff begrip toont naomi gelukkig!! weer een zorg minder!! en idd gelukkig nog een jongen hihi dat zou wat zijn satire die naam is wennen he haha ik wil ook steeds de oude typen is je werk nog goed vol te houden? 32 uur is wel veel hoor! mijn werk gister viel trouwens heeel erg mee gelukkig! druk gemaakt om niks natuurlijk weer delfino lagen je meiden beide in stuit?
wonderbaby begrip krijgen is vaak veel gevraagd voor vks gyns en huisartsen gelukkig heb ik jullie nee mijn meiden lagen niet in een stuit rond 34 weken gingen ze pas met hoofd naar beneden liggen dus als je bij controle hoort hmm ligt nog met hoofd naar boven houdt het je toch wel bezig zo van hopelijk draaien ze snel nu voel ik me stuk rustiger maar goed hij draait nog alle kanten op volgens mij haha!!
hmm ik dacht dat ik gereageerd had maar zie me bericht nergens terug dus doe het ff opnieuw fijn dat je meisje goed blijft groeien in haar eigen lijn! balen van je placenta zeg dat hij nog voor de uitgang ligt! hopelijk schuift hij nog op! wel goed dat ze nog metingen doen enz ze houden je kleine goed in de gaten!! geeft ook wel weer fijn gevoel toch?
ja idd maargoed beetje begrip zou wel fijn zijn toch.. scheelt dat we ons ei hier kwijt kunnen he dan zijn ze beide nog laat gedraaid! hoop dat je ventje mooi op tijd goed gaat liggen zodat je je daar niet druk om hoeft te maken.
@ moestra, wat balen zeg! Dat prikken lijkt met ook maar eng ja! @ Naomi, thnx voor mn afspraken er bij te zetten Super dat het vlekje weg was! @ rjdn, haha het sterren thema zit er idd dik in deze keer Fijn dat jullie meisje goed in haar eigen lijn door groeit. Ik typ ook nog vaak je oude naam haha en dan denk ik onee even veranderen haha! @ delfino, ook fijn dat je mannetje al naar beneden lag! @ wonderbaby, gelukkig viel het mee op het werk. Hier vandaag erg rustig op het werk, van 9 tot 13.00 gewerkt en maar 2 klanten gedaan.. dus mijn haar maar laten verven tussendoor.. helemaal wat anders! Ik had blond en nu heb ik ze koperbruin, lekker vurig haha Manlief vind het even wennen haha. Gelukkig begint Jayden weer wat op te knappen. Hij had 2 ontstoken oogjes was echt zielig!