15 - 30 april 2012 mama's! DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wonderbaby1, 19 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Waaaaah goldy toch gedaan :D ben heel benieuwd! Zal vast heel mooi zijn! Jou staat eigelijk alles wel hè!

Gelukkig is jayden op aant knappen! Zielig met z'n oogjes.. Het is ook echt koud dan is dat helemaal niet fijn voor hem!

Fijn dat het rustig was! Bij ons vanmorgen ook! Ik moest van 9 tot 12 en m'n vader heeft 4 klanten geknipt en ik helemaal niemand :D dus lekker rustig aan gedaan, wat gebuurt met stagaire en wat opgeruimd enzo!

2. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hahah Jaa ik was dat blond helemaal zat! En dit is wel weer wat pittiger dus ben er wel blij mee!

Ja ik heb Jayden de laatste dagen helemaal niet buiten gehad want met die oogjes was echt niet normaal.. Hij zag er ook echt heel beroerd uit!

Oh wel lekker een keer zo rustig op het werk he! Ik vond het helemaal niet erg haha, ook gezellig gebuurt idd ;)

3. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bijna weekend, dames! En dan nog 5 weken werken! Jeetje wat gaat die zwangerschap snel...ik sta er iedere keer weer van versteld :$

wonderbaby: 32 uur is op zich best veel. Het is te doen, maar ik merk wel dat ik bijna elke week wel een dag thuis werk. Al is het maar zodat ik dan 1,5 uur langer kan slapen. Op vrijdagmiddag ben ik echt helemaal gesloopt, haha!

Het scheelt wel dat het nu druk is op m'n werk, dan gaan die 5 weken weer sneller om. Ik moet in die tijd nog twee mensen inwerken die mij gaan vervangen :p En nog even solliciteren op een nieuwe functie, haha!

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    thuis werken is ook wel ideaal! dan lijkt me dat idd ook wat makkelijker volhouden..

ik had gister om 12 uur al weekend :D heerlijk! er komt sneeuw aan dus hoop straks lekker met de kleine boodschappen te gaan doen met de SLEE! :D

hoe gaat het met de rest?

heb net teveel gepoetst achter mekaar dus was gewoon misselijk ervan, gelani was moe dus die maar gelijk op bed gelegd en ik op de bank! ff rusten!

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

tis hier dicht gesneeuwd! en sneeuwt nog steeds.... denk al zo'n cm of 4/5???

6. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Pfff, wat een gedoe dit allemaal zeg!!!
    Gister waren al mijn suikers goed, op de laatste na. Maar dat was 20 minuten na het eten van 2 mandarijnen en het drinken van een groot glas roosvicee dieet. Het was 3tiende te hoog.
    Vanmorgen was het 1tiende te hoog. Was ook nog geen ramp volgens de verpleegkundige. Ik moest gewoon zo doorgaan.
    Maar ik dacht goed bezig te zijn door 2 plakken ontbijtkoek te nemen als ontbijt. Doe ik dus nooit weer!! 9.5!! Direct weer 2 punten te hoog!
    Toen maar geen fruit genomen en alleen water en om 12u weer een keurige suiker van 4.5.
    Maar man, wat een energie kost deze hele week al!!
    Sorry dat ik de hele tijd al zo ego ben! Hoop snel weer een beetje energie te vinden om op jullie allemaal te reageren!

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

Moestra hoeveel uur na dat je bemt begonnen met eten moet jeprikken dan?

8. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    een uur na het eten. Ik doe dan een uur na de laatste hap.

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

Raar dat het zo verschilt ik moet 2 uur na dat ik ben begonnen met eten dus na laatste hap ong 1,5 uur dat ene half uurtje kan heel veel scelen namelijk!

10. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    dat heb ik vanmiddag na het brood eten ook gedaan. Toen was de uitslag een stuk beter! ;)

11. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Wat raar van die uitslagen Moestra!!

Hier ook flink dichtgesneeuwd.. Nu wel gestopt..

12. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Rjdn fijn dat je meisje gewoon lekker doorgroeit.

@ Goldy dat zal wel anders zijn je haar nu.

@ Moestra vervelend van je suiker en dat je nu thuis moet prikken. Hopelijk wijkt het niet tevaak af en hoeft je niet te gaan spuiten.

verder weet ik het even niet meer.

Denk je alles gehad te hebben krijg ik vandaag weer een klap.
    Mijn opa ligt in het ziekenhuis had problemen met zijn maag en pijn aan verschillende dingen.
    Hij had ook een bult op zijn buik dus daar hadden ze meteen een biopt van genomen.
    Vandaag hebben we te horen gekregen dat hij niet heel lang meer heeft.
    Hij heeft uitzaaiingen in zijn lever, longen, huid en nog wat plaatsen.
    We wisten niet eens dat hij kanker had.
    Ze gaan niets meer ondernemen want hij is al 89 en als er iets gebeurt gaan ze ook niet reanimeren.
    Zijn achterkleindochter zal hij dus niet meer leren kennen:(

13. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Oooh verschrikkelijk vogeltje! Je weet dat ie al oud is maar je hoopt toch dat ie het nog mee zou mogen maken... Sterkte!!

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ooh vogeltje wat een verschrikkelijk nieuws! Heeeeeel veel sterkte meis!

15. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    ah vogeltje da meen je niet heel veel sterkte meid!!!

16. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Tjonge Vogeltje... Wat kan een mens allemaal aan...
    Heel veel sterkte!!

17. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Jeetje Vogeltje. Dat is schrikken. Heel veel sterkte:(

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Vogeltje, heel veel sterkte! En ondanks de leeftijd, het is toch je opa....

Naomi, fijn dat het vlekje weg is en dat het nog steeds een jongen is ;)

19. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat erg vogeltje!! Heel veel sterkte meis!!

20. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier vandaag goed weg gekomen! Ik liep bij ons de plaats op en had Jayden vast, lag er een stuk helemaal ijs en daar glee ik over uit maar kon gelukkig nog optijd mn evenwicht houden! pfoeee was wel geschrokken hoor! stel je voor met mn dikke buik en Jayden in mn armen

En had vandaag een klant op het werk en die zei dat ik een bescheiden buikje had voor 30 weken.. haha de meeste zeggen juist tegenovergestelde :p

Deel Deze Pagina