oef goldy gelukkig ja maak da mee!! ik gister ook naar vriendlief thuis wil naar binnen gaan ga op de mat staan, ma de tegels eronder waren net schoongemaakt dus die mat glijdt onder me weg. ik had nog spullen in men handen gelukkig kon ik ook nog op tijd mijn evenwicht vinden. bij mij zijn de meningen ook heel verdeeld de ene zegt is da wel normaal al zo'n dikke buik te hebben? wat ik dan denk is het wel normaal dat je een zwangere vrouw dik noemt? en de ander zegt je zou toch niet zeggen dat je al zo ver bent. ik werd deze morgen wakker met in allebei mijn kuiten kramp!! amai dat deed pas echt pijn ik was beneden gaan slapen, want wilde vriendlief niet wakker houden, omdat ik de slaap niet te pakken kon krijgen. mijn zusje was ook hier blijven slapen dus die sliep in de logeerkamer dus ging ik beneden op de zetel liggen. toen ik wakker werd schoot ineens in allebei mijn kuiten kramp. amai toen heb ik het uitgeroepen en zusje en vriendlief wisten niet hoe snel naar beneden te rennen. grrr die stomme kramp ook!!!
vogeltje heel veel sterkte! goldy oeh is dat ff schrikken!! gelukkig nog op tijd je evenwicht kunnen vinden! naomi hetzelfde geld voor jou, je moet er toch niet aan denken dat je valt met je dikke buik!! goldy een bescheiden buik?! haha je hebt een hele mooie buik!! naomi je moet zorgen dat je genoeg drinkt en je benen omhoog met het slapen, scheelt in kramp. toen ik dat bij gelani had schrok ik me rot maar nu weet ik hoe het komt hier: al mn geboortekaartjes klaar! alle 100 stuks.. komende week komen de spulletjes voor de geboortebedankjes binnen dus kan ik daar aan beginnen. morgen of dinsdag de verwarming, donderdag de vloerbedekking. dus nu schiet het echt op en kunnen we mooi onze slaapkamer inrichten en aan de babykamer beginnen!
Goeiemiddag!! Hier weinig nieuws te melden... Kga vd week maar ns zitten voor de tekst vd geboortekaartjes.. Kan ik ze iig bestellen en een proefdruk laten thuissturen...
dreamer weet je wel al welk kaartje jullie willen? is wel leuk al die gedichtjes bekijken en een eigen versie maken! ik heb vanmiddag 80 vilthartjes met zijn naam 'geborduurd', dat heeft de naaimachine gedaan die komen aan de geboortebedankjes. komende week ook ff langs de drukkerij voor de kaartjes. iedereen een fijn weekend gehad??
@ naomi. Ohh jij ook al geluk gehad dus!! hier ook veel last van krampen.. zoals wonderbaby al zegt goed de beentjes omhoog wanneer het ff kan! @ wonderbaby, super dat de geboortekaartjes klaar zijn, goed bezig geweest! En leuk om die hartjes aan geboorte bedankjes te maken! Ik heb nog geen tesktje gevonden voor in het kaartje waarvan ik denk dat is het! Best moeilijk nog haha.. Wij hebben 25 februari fotoshoot voor het kaartje dus wil dan wel al een tekstje hebben dan kunnen ze daarna ook al vast een proefdruk maken. Nog maar even door zoeken dus..
Mama's 15 - 30 april 2012 Wil je iets wijzigen in de lijst? Stuur Satire of naomi01 dan een PB! 15 Nijntje27 (30), 2e kindje Regenboogje (30), 2e kindje Dreamer (?), 1e kindje [M] 16 Girafje75 (36), 1e kindje [M] 17 goldy (23), 2e kindje [J] 18 lyza (22), 1e kindje [J] 21 debke83 (28), 2e kindje [J] moestra (30), 2e kindje [J] 22 beccy (26), 1e kindje Torties (23), 2e kindje [M] 23 Nicole84 (27), 3e kindje wonderbaby1 (22), 2e kindje [J] 24 Satire (27), 1e kindje [J] naomi01 (24), 1e kindje [J] kwekkie4u (33), 1e kindje [J] 25 Delfino (26), 3e kindje [J] rjdn12 (23), 2e kindje [M] Vogeltje (30), 2e kindje [M] menn (20), 1e kindje [M] 26 Eliesje (30), 4e kindje [M] 28 Superguppy (26), 1e kindje [J] Afsprakenlijst 06 februari Nijntje27, afspraak gyn intake kraamzorg 09 februari Dreamer, groeiecho 10 februari rjdn12, afspraak VK 13 februari naomi01, echo 17 februari Girafje75, kolposcopie pap3b 20 februari Delfino, afspraak VK 21 februari goldy, afspraak VK 25 februari Torties, afspraak VK 02 maart rjdn12, groeiecho en placentalokalisatie 20 maart naomi01, afspraak gyn 22 maart goldy, liggingsecho 16 april naomi01, afspraak gyn 24 april naomi01, afspraak gyn 7 meisjes 10 jongens laatste werkdag 2 maart Nijntje - Dreamer 3 maart goldy 7 maart Moestra 8 maart delfino - wonderbaby 9 maart Satire - Torties 15 maart rjdn12
gm meiden hier gisteren tekst gezocht voor het kaartje en gevonden heb alles wat op kaartje moet komen opgeschreven (voor zover het kan) zodat mannetje dat kan door mailen. want voor je het weet is het al zover ligt er een beeb in de wieg!!
hier ziek vanmorgen lopen spugen en evengoed toch aan het werk wel laat ik de kids overblijven scheelt een keer op en neer lopen door die sneeuw! kay moet vanmiddag ook naar school als het echt nie gaat doe ik die er niet heen scheelt dat weer 2x heen en weer... maar dat zie ik nog wel
Naomi, ik mag morgen alweer naar de gyn voor controle. i.vm. de diabetes. Balen Delfino dat je ziek bent! Beterschap! Naomi en Goldy, doen jullie wel voorzichtig?! Wonderbaby, goed bezig met je kaarten en bedankjes!
Hoi meiden, Delfino: Beterschap! Erg naar! Goldy: Oei eng dat uitglijden. Ik heb ook nog steeds niet het perfecte tekstje. Heb er nu wel een maar het kan beter. Ik wil een tekstje vanuit mijn zoontje. Wonderbaby: Ik zag je geboortekaartjes nogmaals in het andere topic. Echt heel leuk en knap gedaan! Heeft je ook heel wat geld gescheelt he! Naomi: Aaah hier beginnen de kuitkrampen ook. PIJNLIJK. Ze zeggen meer zuivelproducten(calcium) drinken of eten. Helaas kan ik daar niet zo goed tegen dus moet ik het er maar mee doen. Misschien een tip voor jou? Wat lief dat je op de bank gaat liggen om je vriend niet wakker te maken!
Goldy ben benieuwd naar de foto's! Ga je samen met jayden doen? Ik weet ook nog niet zeker of ik dit gedichtje wil; Opnieuw zo'n groot wonder, Zo lief en zo klein. Opnieuw dat heerlijke gevoel, Van blij, trots en heel gelukkig zijn. (bij gelani hadden we: Ons lieve zoontje, nog zo kwetsbaar en zo klein. Woorden kunnen niet omschrijven, hoe intens gelukkig we met jou zijn!) Dus wil wel iets in de zelfde stijl, ik ben niet zo van 'hoera het is gelukt ik ben op m'n verjaardag geboren.. Vind ik altijd zo stom staan! Delfino hè toch, beterschap!! Hopelijk voel je je snel beter! Moestra hoe gaat het met jou? Je suiker nog steeds netjes? Rjdn ik meen dat dat ook gewoon water drinken was wat zou helpen, en je matras aan het voeteneinde wat hoger leggen! We gaan vanavond kijken voor een nieuw bed! Jeej fijn!!
Leuk gedichtje wonderbaby. Die jij opschrijft als niet leuk hadden wij bij zoonlief! Vind hem nog steeds erg grappig! We kregen leuke reacties zoals: huh, was je die dag uitgerekend?? Wist je het van te voren ofzo?? Hier gaat verder alles goed. Zolang ik niet snoep zijn mijn suikers uitstekend! Dus ik ga lekker zo door! En in mijn ziekenhuis tas stop ik een reep chocola en een zak schepsnoep! Morgen weer naar de gyn en diëtiste. Ben benieuwd naar wat zij van mijn suikers vinden.
mooi gedichtje zeg!! kan mijne niet plaatsen vanwege meelezer! (me schoonzussie) hihi maar laat kaartje zien zodra meneer is geboren hier baaldag! ik denk breng kay toch maar ff naar school effe extra rust ik pakte onze grote kinderwagen (mutsy rider) halve wege breekt gewoon het wiel af!!! kon ik trug lopen met 2 kleintjes en een kapotte wagen waar je niet meer mee kon rijden grrrr
Dat meen je Delfino! Moet je nu ook nog een nieuwe kinderwagen kopen? Of zit er nog garantie op? Moestra fijn dat ie besteld is!! Weer een zorg minder hè Zo zie je maar, smaken verschillen!! Ik vind dat ook zo moeilijk met humor snap je? Niet iedereen houd van dezelfde humor.. Fijn dat je suiker zo goed blijft! Is het moeilijk om niet te snoepen? Of juist een goede reden om dus niet te snoepen en misschien zo wel af te vallen? Idd lekker een reep chocolade mee en schepsnoep! Komt helemaal goed als je bevallen bent Allemaal: Willen/moeten jullie in het zkh bevallen? Of liever thuis? En wie wil er nu bv gaan geven en wie fv? Ik ben met m'n vader mee de schuifdeuren aan het maken op onze slaapkamer (is een stukje schuine wand en dat laten we naar beneden lopen om spullen achter te doen) Gelani slaapt en papa is werken. Donderdag hoef ik trouwens niet te werken, morgenvroeg dus en woensdag middag beide 3 uurtjes. Das wel om te doen moet ook nog een hoop gebeuren dus die extra uurtjes niet werken is geen overbodige luxe. Aangezien toon soort van 2 linkse handen heeft haha en ik kan wel wat/snap wel wat maar zo'n dikke buik zit flink in de weg! Was wel grappig net bij de praxis was die jongen echt aant kijken van snap jij dat allemaal haha een blondje met lang haar en een dikke buik dat vond ie volgens mij geen goede combi met klussen
wonderbaby nee mannetje wil geen nieuwe wagen wil ik al tijdje wel haha dus moeten op zoek naar nieuwe wielen maar heb wel vaker klachten gelezen over de mutsy... (wij hebben hem 2 jaar geleden via marktplaats gekocht) Moet in het ziekenhuis bevallen en wil bv gaan geven
Hey meiden, Weer even een berichtje van mij... Geboortekaartje, wij zijn er ook uit, alleen nu de naam op het kaartje nog, hihi Bevallen in het ziekenhuis en flesvoeding. Vanmorgen intake van de kraamzorg gehad, was wel gezellig. En net weer naar de gyn geweest. De kleine ligt in een stuit, goh verrassend, en heeft het goed naar zijn/haar zin. Verder ligt hij/zij geen 6 meer voor, maar 6 dagen achter... Wa'n eigenwijs beebje hebben we gemaakt. Hij/zij wordt nu op ruim 1500 gram geschat.
wonderbaby, hier dus in ziekenhuis bevallen met een keizersnede hoogstwaarschijnlijk en heb definitief besloten om flesvoeding te gaan geven.
Mama's 15 - 30 april 2012 Wil je iets wijzigen in de lijst? Stuur Satire of naomi01 dan een PB! 15 Nijntje27 (30), 2e kindje zh fv Regenboogje (30), 2e kindje Dreamer (?), 1e kindje [M] 16 Girafje75 (36), 1e kindje [M] 17 goldy (23), 2e kindje [J] 18 lyza (22), 1e kindje [J] 21 debke83 (28), 2e kindje [J] moestra (30), 2e kindje [J] zh fv 22 beccy (26), 1e kindje Torties (23), 2e kindje [M] 23 Nicole84 (27), 3e kindje wonderbaby1 (22), 2e kindje [J] 24 Satire (27), 1e kindje [J] naomi01 (24), 1e kindje [J] zh bv kwekkie4u (33), 1e kindje [J] 25 Delfino (26), 3e kindje [J] zh bv rjdn12 (23), 2e kindje [M] Vogeltje (30), 2e kindje [M] menn (20), 1e kindje [M] 26 Eliesje (30), 4e kindje [M] 28 Superguppy (26), 1e kindje [J] Afsprakenlijst 07 februari moestra, afspraak gyn 09 februari Dreamer, groeiecho 10 februari rjdn12, afspraak VK 13 februari naomi01, echo 17 februari Girafje75, kolposcopie pap3b 20 februari Delfino, afspraak VK 21 februari goldy, afspraak VK 25 februari Torties, afspraak VK 02 maart rjdn12, groeiecho en placentalokalisatie 20 maart naomi01, afspraak gyn 22 maart goldy, liggingsecho 16 april naomi01, afspraak gyn 24 april naomi01, afspraak gyn 7 meisjes 10 jongens laatste werkdag 2 maart Nijntje - Dreamer 3 maart goldy 7 maart Moestra 8 maart delfino - wonderbaby 9 maart Satire - Torties 15 maart rjdn12