het zijn idd heel schone buikjes kunnen jullie geloven dat sinds ik zwanger ben ik geen enkele foto van mezelf heb gemaakt. moet er toch echt eens van komen. onee wonderbaby de naam verklapt!! dat is echt wel heel erg jammer. hier heeft die van mij het ook verklapt bij mijn ouders gelukkig luisteren ze eigenlijk nooit naar wat we zeggen. ale nu was het gelukkig anders is het vervelend , want ze hebben het totaal niet gehoord. ook heeft hij het bijna bij zijn eigen ouders verklapt en vooral zijn vader wil het heel graag weten. succes bij het cb!!!
Mama's 15 - 30 april 2012 Wil je iets wijzigen in de lijst? Stuur Satire of naomi01 dan een PB! 15 Nijntje27 (30), 2e kindje zh fv Regenboogje (30), 2e kindje Dreamer (?), 1e kindje [M] zh fv 16 Girafje75 (36), 1e kindje [M] 17 goldy (23), 2e kindje [J] zh bv 18 lyza (22), 1e kindje [J] 21 debke83 (28), 2e kindje [J] moestra (30), 2e kindje [J] zh fv 22 beccy (26), 1e kindje Torties (23), 2e kindje [M] zh bv 23 Nicole84 (27), 3e kindje wonderbaby1 (22), 2e kindje [J] zh bv 24 Satire (27), 1e kindje [J] naomi01 (24), 1e kindje [J] zh bv kwekkie4u (33), 1e kindje [J] 25 Delfino (26), 3e kindje [J] zh bv rjdn12 (23), 2e kindje [M] zh bv Vogeltje (30), 2e kindje [M] menn (20), 1e kindje [M] 26 Eliesje (30), 4e kindje [M] 28 Superguppy (26), 1e kindje [J] Afsprakenlijst 09 februari Dreamer, groeiecho 10 februari rjdn12, afspraak VK 13 februari naomi01, echo 15 februari Torties, afspraak VK 17 februari Girafje75, kolposcopie pap3b 20 februari Delfino, afspraak VK 21 februari goldy, afspraak VK 28 februari Nijntje 27, afspraak gyn 02 maart rjdn12, groeiecho en placentalokalisatie 20 maart naomi01, afspraak gyn 22 maart goldy, liggingsecho 16 april naomi01, afspraak gyn 24 april naomi01, afspraak gyn 7 meisjes 10 jongens laatste werkdag 2 maart Nijntje - Dreamer 3 maart goldy 7 maart Moestra 8 maart delfino - wonderbaby 9 maart Satire - Torties 15 maart rjdn12
Goedemorgen! Mooie buikfoto's voorbij zien komen!! Hier ben ik echt huge... Volgens manlief ga ik al behoorlijk dezelfde kant op als bij zoonlief... Wonderbaby, balen van die naam zeg! Maar moet zeggen dat ik wel de neiging heb om de naam te vertellen aan mijn moeder of zusje... Gewoon om even te checken of ze de naam mooi vinden. Delfino, wat balen van je wagen!! Gebeurt dat vaker bij Mutsy? Ik heb er nog nooit van gehoord... Hier gisteren weer een ochtend in het ziekenhuis doorgebracht... Ze maken zich allemaal echt zorgen om mij, en daar word ik heel bang van... Gisteren had ik heel veel te hoge suikers, dus waarschijnlijk moet ik vandaag beginnen met insuline prikken... Zooow geen zin in... Ik vind de suikers prikken al eng bij mezelf, en dan hebben we het over een mini-naaldje!! Maar goed, alles voor het goede doel!! Ik zal blij zijn als ik 37 week zwanger ben!
Haha volgens mij zijn wonderbaby en Moestra in de war met de buik van Torties en Delfino? Of ben ik weer te snel aan het lezen? Wonderbaby: ahh balen van de naam. Wel fijn te weten dat je ouders hem mooi vinden. Wel jammer. Ik heb ook de neiging om de naam aan mijn zusje te verklappen. Ze helpt namelijk met de strikjes van de geboortekaartjes. Gister heb ik het proefdrukje binnengehad, maar die kan ik natuurlijk niet aan zus laten zien omdat de echte naam er op staat. Goldy: leuk een knuffelje! Die mag ik ook nog voor het meisje kopen Moes: NOg een paar weekjes! You can do it!
Rjdn nee toch het was toch de buik van Delfino en nijntje?! Misschien dan de naam aan je zusje vertellen? Of denk je dat je de strikjes zo zelf kan maken? Moestra jeetje dan maak je je automatisch ook zorgen als ze dat daar doen hè!! Pff hoop voor je dat het allemaal gemakkelijk gaat het spuiten, stel dat je dat moet! Merk je het ergens aan of is dat alleen de groei van de baby? Naomi gelukkig hebben ze het niet gehoord haha hier hoorde mam het gelijk zag ik dus toen moesten we het wel zeggen, pap had het nog niet gehoord. Maar ik zei gelijk nou moeten jullie pap en mam het ook zeker weten?! Nee zei toon gelukkig! Dus dat scheelt al..
@ Delfino vervelend van je wagen. @ Moestra wat balen dat je suikers te hoog zijn en dat je waarschijnlijk moet gaan spuiten. Natuurlijk alleen maar goed dat mensen zich druk om je maken. @ Wonderbaby ach nee de naam verklapt wel fijn dat ze hem mooi vinden. Wat een mooie buikjes komen voorbij zal dadelijk de mijne laten zien van precies 29 weken. Gisteren heeft mijn moeder het gesprek gehad over opa en hij blijkt een zeer agressieve vorm van longkanker te hebben met uitzaaiingen naar de lever en huid prognose is in het gunstigte geval 4 tot 6 weken. Ik hoop voor hem dat het snel gebeurt. Morgen weer een echo al denkt de gyn niet dat ze gegroeid is. We krijgen morgen ook de uiterste bevaldatum te horen, wel weer spannend dus. Ben door alle stress in een week tijd al ruim 1,5 kilo kwijt dus heb flink op mijn kop gehad.
het wordt een neiuwe wiel kost maar 30 euro nu maar hope dat ie past.... wonderbaby balen dat ze de naam weten nooit leuk als je dat geheim wil houden gelukkig vonden ze hem mooi! mijn moeder weet de naam ook al ze wilde het weten omdat ze iets wilde gaan maken voor de beeb ze moet wennen aan de naam.... net als bij esmay en kaylee dat zijn toch niet dat je zegt rare namen geloof dat mijn moeder meer is van de jan kees namen haha! ikke niet!
monstra jeetje wat vervelend allemaal zeg!! hopelijk valt het spuiten je allemaal mee moet zeggen zit er ook niet om te springen hoor!!
hey meiden, Even vluchtig alles gelezen, Moestra, balen van je suikers zeg! Maar je wordt goed in de gaten gehouden, das wel belangrijk. Krijg jij met 37 weken een ks, omdat je zei dat je blij bent als je 37 weken bent... Vogeltje, de uiterste bevaldatum, oei dat klinkt al heel definitief... Gaat het echt allemaal zo snel? En je opa... als hij nog 6 weken redt en jij bevalt rond 34 weken, wat je eerder zei, wie kan hij zijn achterkleindochter dan toch nog even zien... Goldy, oei de naam verklapt... Das wel heel erg jammer... Maar fijn dat ze hem wel mooi vonden. All, vandaag een baaldag. Zaterdag over, nu dus druk, maar ben moe, heb pijn, een dochter die af en toe heeeeel tegendraads is en een rustige baby.... Vanavond uiteten en morgen werken, maar heb de neiging om mezelf ziek te melden. Alleen mijn duo is ook ziek, dus dan denk ik maar weer aan de kids in de klas...
@ wonderbaby, jaa alleen een knuffeltje haha goed he! Het was heel gezellig. Verwacht nog wel een pakje van petit bateau een deze dagen . Misschien dat we een avond gaan, hadden we gratis kaarten voor gekregen dus we zien nog wel. Ga jij wel zeker? Vond er vorige keer niet zo heel veel aan, eerlijk gezegd. Fijn dat er weer een deel klaar is bij jullie.. ohh en balen dat Toon de naam zei, vervelend idd! Gelani weer goed gekeurd bij het CB? @ naomi. haha jou mannetje ook al verklapt per ongeluk. Haha je zou eerder zeggen dat wij ( zwangere vrouwen) het per ongeluk zouden verklappen ipv de mannen he @ moestra, foto .. he bah toch dat prikken! Maar idd alles voor de baby he! @ vogeltje, ahh meis toch, stress kan veel van je vergen.. Sterkte en dikke knuffel!! Spannend voor morgen weer! Mooi buikie. @ nijntje, bij wonderbaby was de naam verklapt Moet ook aan jezelf denken he meiss! @ delfino, hopelijk past je nieuwe wiel en kun je er weer even mee vooruit! Hier gister ook weer buikfoto gemaakt met mijn vriendinnetje samen Ik ben rechts. Bekijk bijlage 221878
mooi buikje hoor hier vandaag niet zo tevreden over mijn suiker tis niet te hoog ouzo maar wel hoger als normaal! hopelijk klimt hij niet nog verder naar boven!
hier net samen met mijn meisjes lopen kliederen met schmink ik de kindjes en de kindjes mij was wel even leuk
Balen van je suiker Delfino! Hou maar rekening met het ergste dan! Ik heb me laten vertellen dat het voor je alvleesklier in de laatste 10 weken steeds moeilijker word om zelf de insuline voldoende te produceren ofzo. Of het was op de juiste plek krijgen in het lichaam... Ik begin morgen met insuline spuiten. Moet het direct helemaal alleen doen. Er was geen tijd meer om het met een verpleegkundige te doen... Dus ik ben echt dooooodsbang... Maar ja, ik kan niet eerder ontbijten dan wanneer ik die insuline heb gehad... Hopen dat ik nog iemand kan vinden die me hierbij kan helpen! Wat leuk trouwens, Delfino, dat je gaat schminken met de kinderen!!
Wat hebben jullie allemaal bescheiden buikjes! Bij jullie vergeleken ben ik echt al een walvis... Zal vanavond of morgen eens een foto plaatsen. Voor de dames met suiker, heel veel sterkte en succes! Lijkt me geen pretje allemaal. Vraagje: ik zag op de lijst zh bv en fv staan. Wat betekent dat? Zit op dit moment in de trein richting Amsterdam, voor werk. Werklaptopje erbij, beetje kletsen met collega's, vanmiddag een paar uur cursus. Lekker dagje zo
Helemaal goed!! Ik voelde er niks van!! Had wel morele steun van een kennis die ook zwangerschapsdiabetes had. Moet nu 2 keer per dag insuline spuiten. Ik dacht dat het direct wonderen verrichte, dus toen suiker nog wat hoog was heb ik direct weer zkh gebeld, maar duurt een paar dagen!
Mogguh... Kheb nog niks teruggelezen.. Zat er alweer aardig doorheen vandaag, maar gaat alweer wat beter... Vandaag controle+groei-echo gehad.. Zie hier het resultaat... Zooo wij zijn weer terug... En k ben zelf zwaar over de zeik... Begon al met de echo.. Hoofdje kwam elke keer op een andere datum uit.. Conclusie loopt 1.5 tot 2 wkn voor.. Maar was volgens haar niks om je druk om te maken want 1 MM verkeerd en je krijgt al een andere uitslag... En dit was van oor tot oor en de hoofdomtrek was wel gewoon goed.. Maar goed, kindje was verder keurig op schema... Maar goed, ons meiske doet het verder allemaal prima en das het belangrijkste natuurlijk.. Wel heb k zelf aangegeven dat k wil dat t hoofdje ff in de gaten gehouden wordt dus over vier wkn nogmaal een groei-echo.. Al was het volgens de echoscopiste en de arts niks om je druk om te maken.. Jullie snappen het vast, je gevoel he hihi Vervolgens naar de arts.. Iedereen lult langs elkaar heen daar.. Bloeddruk was 125/85.. Vorige ker was onderdruk 85 steeds te hoog en was ie stabiel met mn 70/75 als onderdruk endeze vent beweerde ff dat t heeeel normaal was.. Verder onderzoek? Nee hoor niet nodig... Moest k bloed gaan prikken... Blijkt dat dat al eerder had gemoeten omdat de uitslagen langer duren tegenwoordig.. Maar goed dus vijf buisjes afgegeven... En aangegeven dat k voortaan bij 1 arts wil blijven.. Maar das nie mogelijk daar... Kben er evcht ff zoooo klaar mee... Heb nu ook echt ff zin om een potje te janken... Zooo dat lucht ff op.. Sorry voor mn ego berichtje...