15 - 30 april 2012 mama's! DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wonderbaby1, 19 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

vogetje hoop dat je kleine een groeispurt krijgt!! hop dat die cyste uiteindelijk zelf nog zal verdwijnen!

goldy mocht je in hebben om meer te poetsen je bent van harte welkom ;)

satiere fijn dat alles goed was bij de vk en die prik idd auw!!! ze ramde die naald enorm hard me vinger in niet normaal!! maandag ff naar ziekenhuis bloedprikken ivm ijzer tekort

nijntje s6 met verhuizen meid!!

hier niks bijzonders te melden eigenlijk we zijn gisteren allebei ziek geweest vandaag lijkt het beter te gaan...
    vannacht wel rare droom gehad dat de beeb was geboren en ik nog niks klaar had ook nog geen kleren had!! haha hopelijk gaat het niet uitkomen :S

2. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mama's 15 - 30 april 2012
    Wil je iets wijzigen in de lijst? Stuur Satire of naomi01 dan een PB!

15
    Nijntje27 (30), 2e kindje zh fv
    Regenboogje (30), 2e kindje
    Dreamer (?), 1e kindje [M] zh fv

16
    Girafje75 (36),
    1e kindje [M]

17
    goldy (23), 2e kindje [J] zh bv

18
    lyza (22), 1e kindje [J]

21
    debke83 (28), 2e kindje [J]
    moestra (30), 2e kindje [J] zh fv

22
    beccy (26), 1e kindje
    Torties (23), 2e kindje [M] zh bv

23
    Nicole84 (27), 3e kindje
    wonderbaby1 (22), 2e kindje [J] zh bv

24
    Satire (27), 1e kindje [J]
    naomi01 (24), 1e kindje [J] zh bv
    kwekkie4u (33), 1e kindje [J]

25
    Delfino (26), 3e kindje [J] zh bv
    rjdn12 (23), 2e kindje [M] zh bv
    Vogeltje (30), 2e kindje [M]
    menn (20), 1e kindje [M]

26
    Eliesje (30), 4e kindje [M]

28
    Superguppy (26), 1e kindje [J]

Afsprakenlijst
    13 februari naomi01, echo
    15 februari Torties, afspraak VK
    17 februari Girafje75, kolposcopie pap3b
    20 februari Delfino, afspraak VK
    21 februari goldy, afspraak VK
    28 februari Nijntje 27, afspraak gyn
    02 maart rjdn12, groeiecho en placentalokalisatie
    20 maart naomi01, afspraak gyn
    22 maart goldy, liggingsecho
    16 april naomi01, afspraak gyn
    24 april naomi01, afspraak gyn

7 meisjes
    10 jongens

laatste werkdag
    2 maart Nijntje - Dreamer
    3 maart goldy
    7 maart Moestra
    8 maart delfino - wonderbaby
    9 maart Satire - Torties
    15 maart rjdn12

3. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    degene die nog niet hebben doorgegeven waar ze willen bevallen en of ze fles of borstvoeding gaan geven laat iets weten. natuurlijk ook als er nog afspraken op de lijst gezet moeten worden.

nijntje heel veel succes met verhuizen vandaag ik hoop dat alles een beetje makkelijk gaat verlopen.

goldy hier mag ook nog wel wat gepoetst worden hihi.

hihi delfino da zal toch nie gebeuren denk ik da je geen kleertjes zal hebben hihi.

4. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Mogguh!

Naomi, kheb 23 feb weer controle en 8 maart nieuwe groei-echo!

5. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ dreamer, das geen geld, daarvoor zou ik het ook niet lagen liggen ;)

@ satire, super dat jullie mannetje goed ligt.

@ nijntje, succes met de verhuizing, hoop dat het allemaal soepel verloopt!

@ delfino, helaas hier ook nog genoeg te doen dit weekend, ben van plan bedden te verschonen en de badkamer kasten uit te doen dus ben nog wel ff zoet :p
    Haha oeii nee die droom mag idd bedrog blijven :p

Kraamvisite helaas niet door gegaan gister avond, ze hadden afgebeld. Nu gaan we morgen waarschijnlijk..

Bij ons op het werk is het compleet chaos, 3 meiden ontslag genomen, volgende week valt er iemand een aantal weken uit ivm operatie, over 3 weken ben ik met verlof, en salonleiding zit ook nog steeds in ziektewet. Plus hebben 2 meiden binnenkort ieder een week vrij..
    Ben benieuwd hoe ze het op gaan lossen;)

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

Zo ben ook benieuwd hoe ze dat oplossen tisnogal wat! Jammer dat je geen tijd hebt langs te komen ;)

Hier vanmorgen een bevallingsjapon en 2 romperjes voor de vluchttas gekocht en zag ook 2 slaapzakken die ook kaar meegenomen hihi.... De rest komt in april wel!

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

hier kaylee ziek loopt steeds te spugen :(

8. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ delfino, beterschap voor Kaylee!

Zo ik ga aan de badkamer kasten beginnen, bedden zijn al verschoond.. haha de nesteldrang is aanwezig :p

Vanmiddag gaan we op de kraamvisite die vrijdag niet door ging.

9. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    oei delfino beterschap met Kaylee!!

hihi hier zijn ook alle bedden verschoond goldy hihi
    ik hoop dat het leuk was op kraamvisite.

morge echo ben benieuwd maar het is zo laat pas om 18.15 pff

10. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ naomi, veel plezier morgen met de echo!

Hier net 2 rompertjes gemaakt met wil je mijn peettante/peetoom zijn? Ben benieuwd hoe ze reageren wanneer we het gaan geven:D

11. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Mogguh..
    Delfino, Kaylee al opgeknapt?
    Goldy, leuk :D Ben benieuwd naar de reakties :D

Pff nu is t mijn beurt omziek te zijn blijkbaar.. Werd om 5 uur wakker.. Traanogen, enorm zere keel, dichte neus en het gevoel of mn hoofd vol watten zit.. Bel zo mn werk af, kga mezelfn iet kwellen ;)

12. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal :) Het is hier weer megadruk, vandaar dat ik er niet zo vaak ben.

Vandaag intake met de kraamzorg. Daar heb ik he-le-maal geen zin in, want de stoelhoezen zijn niet gestreken, het dak van de aanbouw is lek en het koffiezetapparaat is stuk. Ja, daar maak ik me druk om tegenwoordig ;) We hebben ook niks anders in huis te drinken en de aanbouw staat vol met pannen om het water op te vangen.

Dus ik kan OF naar de winkel gaan en iets anders te drinken kopen, of ik kan de stoelhoezen gaan strijken, of ik kan lui op mijn dikke kont Grey's Anatomy kijken :p Neig ik toch naar het laatste...

13. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Whahaha, satire met dit weer neig je idd naar het laatste ja :D
    Hier nog altijd niks gehoord vd kraamzorg.. Ware in januari bezig met de intakes van maart dus zal binnenkort vast wel goedkomen...

14. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dreamer, het schijnt per bureau te verschillen ja.

Ik heb inmiddels gekozen voor Grey's Anatomy. Ze moet maar genoegen nemen met thee en lelijke stoelen ;)

15. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Whaha geweldig :D
    Groot gelijk hoor :D

Khoop wel dak snel iets ga horen nu.. Kzit nl met het probleem van een bed dat nie op klossen kan dus wil dat wel op tijd besproken hebben.. Kga nl echt mn vloer nie verzieken met kratjes oid...

16. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ dreamer, misschien toch maar eens bellen voor de zekerheid? Die vriendin van me is eind maart uit geteld en had nog steeds niks van de kraam gehoord en geen kraampakket binnen. Dus ik zei bel maar eens want dat klopt niet helemaal. Stond ze helemaal niet ingeschreven! Terwijl ze wel had aangevraagd, iets mis gegaan dus.. Maar nu zouden ze er spoed achter zetten dus maar goed dat ze heeft gebeld.

17. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Sorry meiden dat ik jullie verwaarloosd heb de laatste dagen haha

We zijn zo druk met de slaapkamer geweest! Maar nu slapen we er eindelijk en de inloopkast en schuifwand is ook klaar eindelijk!
    Dus vandaag nog een hoop opgeruimd en de babykamer Ingeruimd, meubels heen verhuisd van gelani's kamer enzo.

Morgen lekker inruimen. Wil nog wel behangen maar dat doen we volgende week ofzo wel.

Morgen vroeg ff 1,5 uur werken en dan heb ik smiddags weer alle tijd om de babykleertjes in te ruimen! Eindelijk!! Haha

Goldy hoe was de kraamvisite? Klein dan weer hè! Was vrijdag ook op kraamvisite, heerlijk!!
    Weten ze al hoe ze dat op je werk gaan doen? En waarom hebben die meiden ontslag genoemen?

Dreamer ik zou ook bellen, lijkt me toch wel dat je al wat had moeten horen?! Bij de tweede krijg je alleen telefonische intake schijnt dus hier komen ze niet gelukkig haha

Satire hoe was de intake? Balen zeg dat er zoveel tegen zit!! Kun je nu met die nesteldrang niet hebben hè!! Is dat lek sinds de vorst?

Delfino hopelijk is je meisje opgeknapt! Hoe voel jij je?

18. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ wonderbaby, super dat het klaar is! Nu lekker met de babykamer bezig, leukk! Kraamvisite was leuk, Jayden was ook weer heel lief voor het babytje haha!
    Ik hoor woensdag op t werk denk ik wat ze nu van plan zijn. Die meiden gaan ergens anders werken, bij een man die eerst ook voor brainwash werkte.. heeft zelf ook ontslag genomen en heeft nu samen met iemand anders de stadskappers overgenomen (waren falliet gegaan). En nu is hij alle meiden bij brainwash weg aant kapen hahah!

Ik heb vandaag de babykleertjes gewassen, en morgen strijken en wegleggen.. Mini kleertjes, i love it!
    En alvast wat adressen geprint.. morgen ook weer verder afmaken :)

19. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Mogguh..
    Goldy, k had idd eind januari gebeld en toen kreeg k dus als antwoord dat ze toen net met de intakes voor maart bezig warne.. Maar kan idd altijd nog ff een keertje extra bellen :D

20. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Goldy fijn dat Jayden ook lief was :D is toch ff afwachten hoe ze reageren hè! Ben benieuwd straks als de baby's er zijn!

Ah die zijn stuk slimmer, en jij als je van je verlof terug komt? Das ook rot in een heel nieuw team!?

Hier ook al alle adressen geprint en geplakt! Fijn als dat zo klaar is!

Ik moet om half 11 beginnen, ga vanmiddag de meubeltjes nog eens afdoen en de kleertjes die al gewassen en gestreken zijn er in leggen en hangen.

Leuk trouwens hè, S ook een jongetje! Komen veel jongens bij zeg!

Deel Deze Pagina