@ vogeltje, flink van de drop snoepen Hopelijk zien ze volgende week dat jullie meisje flink gegroeid is. @ naomi, Nou haha sorry maar dan moet hij zelf is 9 maanden zwanger zijn en kijken of hij dan zin heeft om dat schematje vol te houden. Je hoeft echt niet zo strikt te zijn hoor @ dreamer, lastig he verstopte neus, hier het zelfde probleem! @ satire, hoe komt het dat je nu twijfelt? Hier nog niet de hik gevoeld.
Mama's 15 - 30 april 2012 Wil je iets wijzigen in de lijst? Stuur Satire of naomi01 dan een PB! 15 Nijntje27 (30), 2e kindje zh fv Regenboogje (30), 2e kindje Dreamer (?), 1e kindje [M] zh fv 16 Girafje75 (36), 1e kindje [M] 17 goldy (23), 2e kindje [J] zh bv 18 lyza (22), 1e kindje [J] 21 debke83 (28), 2e kindje [J] moestra (30), 2e kindje [J] zh fv 22 beccy (26), 1e kindje Torties (23), 2e kindje [M] zh bv 23 Nicole84 (27), 3e kindje wonderbaby1 (22), 2e kindje [J] zh bv 24 Satire (27), 1e kindje [J] zh naomi01 (24), 1e kindje [J] zh bv kwekkie4u (33), 1e kindje [J] 25 Delfino (26), 3e kindje [J] zh bv rjdn12 (23), 2e kindje [M] zh bv Vogeltje (30), 2e kindje [M] zh fv menn (20), 1e kindje [M] 26 Eliesje (30), 4e kindje [M] 28 Superguppy (26), 1e kindje [J] Afsprakenlijst 17 februari Girafje75, kolposcopie pap3b 20 februari Delfino, afspraak VK 21 februari goldy, afspraak VK 23 februari Dreamer, afspraak VK 28 februari Nijntje 27, afspraak gyn 02 maart rjdn12, groeiecho en placentalokalisatie 08 maart Dreamer, groeiecho 20 maart naomi01, afspraak gyn 22 maart goldy, liggingsecho 16 april naomi01, afspraak gyn 24 april naomi01, afspraak gyn 7 meisjes 10 jongens laatste werkdag 2 maart Nijntje - Dreamer 3 maart goldy 7 maart Moestra 8 maart delfino - wonderbaby 9 maart Satire - Torties 15 maart rjdn12
girafje als je dit leest heel veel succes morge!!! da vindt ik nu ook goldy hihi satire ik heb het denk ik nog niet gevoeld kan zijn van wel, maar niet dat ik er bewust van ben ah vogeltje geduld das ook iets he mijn zusje haar kat logeert hier voor een ff. laat die nu net krols zijn geworden whaaa ik wordt gek!!!! wel tof dat je zoontje straks zindelijk is dan he
Ik twijfel over borstvoeding, omdat ik gezien heb hoe zwaar het kan zijn. Ze zeggen dat je de eerste 4 weken niet mag kolven, want dan krijg je speen/borstverwarring. Dat houdt in dat ik iedere voeding moet doen, en mijn vriend het niet kan doen. Dat is iets wat hij toch heel graag wil, de fles geven. De fles lijkt me gewoon makkelijker. Maar daar zitten geen afweerstoffen in, dus heb ik weer het gevoel dat ik mijn kind tekort doe. Daarbij mag je met borstvoeding ook geen ibuprofen nemen, dat mag ik al de hele zwangerschap niet i.v.m. de RSI. Wat is straks gewenster, een mama met hoofdpijn of flesvoeding? Vandaar dat ik er niet uit kom
hier voel ik het bijna elke dag dat hij de hik heeft mijn meiden hadden ook altijd de hik in mijn buik haha
heb geweoon de eerste week al gekolft bij kaylee gewoon 1x zodat mijn man haar ook eens kon voedden bij mijn meiden nooit last gehad van speen/borst verwarring maar het kan wel...
gisteren de lakentjes gestreken alleen moest manlief het bij het laatste lakentje overnemen had harde buiken en steken en krampen was ook rare dag gisteren veel stress gehad vooral de ochtend dan... ziek oppaskind waarvan de moeder vond dat ik het aan moest kijken zat er nie op te wachten aangezien ik zelf beroerd was! toen hij hier thuis weer ging spugen heb ik maar weer gebeld en is hij uiteindelijk middags opgehaald.... zou mijn kind nooit ziek wegbrengen maargoed wie ben ik?
Mooie buikjes zag ik weer voorbij komen! Vogeltje, fijn dat de echo goed was!! Houden zo! Hopen dat die cyste niet ernstig is... Naomi, ik leef op een baar broodjes, water en thee een bord warm eten en een stukje fruit... Alles voor het goede doel! Zelfs als ik crystal clear drink heb ik te hoge suikers... Nijntje, fijn dat je verhuisd bent!! Ik snap wel dat je nu erg moe bent! Denk aan jezelf!! Satire, ik ga gewoon weer voor flesvoeding hier. Ik twijfelde net als hij zo erg. Maar die stress die ik had bij zoonlief, die wil ik niet weer, net als dat jij geen hoofdpijn wilt. Goldy, vervelend met je werk allemaal zeg!! Na je verlof kom je dus in een heel nieuw team? Of wil je eigenlijk ook wel weg? Als ik nog wat vergeten heb, sorry!! Hier alles goed. Nog steeds moe... Nog 2 en halve week werken. 8 dagen. Ik kan echt niet wachten... Mijn schoonmoeder helpt me nu hier in het huishouden. Dat scheelt al wel heel veel!! We doen alles even grondig. Ik zoek de kasten uit en schoonmoeder maakt ze schoon. Boven op en van binnen enzo. Heerlijk!! Mijn suikers heb ik redelijk onder controle. Alleen als ik iets anders drink dat water, thee of melk, dan heb ik echt direct weer te hoge suikers... Ik zit 's morgens sowieso heel hoog, en eet dan 1 plakje ontbijtkoek. Eigenlijk veel te weinig, want om half 10 val ik bijna om van de honger en heb dan toch een suiker van 8.1 mmol. Veel te hoog dus... Maar goed, ik schat dat ik nog een week of 6 zo door moet gaan. Nog 1 weekje en dan past het al op 1 hand!
moestra wat een gedoe zeg met je suiker!! gaan ze je nu ook inleiden met 38 weken vanwege dat je moet spuiten?? hier net goed nieuws gehad ik werd gebeld door mijn bemiddelingsmedewerkster die had vernomen dat ik het er nogal zwaar mee heb ze stelde voor dat mijn verlof 1 maart al ingaat mijn man en ik hebben het erover gehad en zijn akkoord gegaan dus nog maar 2 dagen werken!! ben zo opgelucht want trok het echt niet meer!!!
wat fijn delfino!! das al bijna! moestra gelukkig kun je het nu goed onder controle houden maar helaas geen lekkere dingetjes voor jou.. ach die paar weekjes nog is wel vol te houden voor de baby he! satire als ik de keus voor jou moest maken, bv of fv, dan koos ik in jou geval voor fv. vooral doordat je dan wat kunt nemen tegen de hoofdpijn! nijntje heerlijk in jullie nieuwe huis!! hier ook veel moeten 'verhuizen' weliswaar binnenshuis maar pff wat wordt je daar moe van zeg! voelt als een complete verhuizing omdat alles overal stond en dus nu netjes een nieuwe plek moet krijgen. gelukkig ben ik nu een eind! hoop dat jullie ook snel lekker klaar zijn en kunnen genieten van jullie nieuwe huis! naomi is niet leuk zeg dat je vriend je zo controleert! ik zou er echt wat van zeggen.. hij moet je juist iets lekkers aan komen bieden als je fijn op de bank zit goldy oke dus er zijn nog wat collega's over maar dat is ook voor latere zorg he! eerst lekker genieten van het verlof en dan met de baby erbij!! hou je het werk nu goed vol? ben echt benieuwd naar jullie geboortekaartje vogeltje ik hoop dat jullie kleine meisje op de volgende echo toch ineens goed gegroeid is!! dreamer en goldy hele mooie buiken!!
oei moestra ik heb het dan nog goed eigenlijk ocharme ik leef met je mee. satire ik zou als ik jou was dan ook voor flesvoeding gaan. Ik hoor vaak zeggen als je er niet volledig achter staat moet je het niet doen. delfino gelukkig dat je eerder mag stoppen kun je mooi beginnen met rusten en genieten.
Delfino, ik schat idd dat ik al voor 38 weken een ks heb gehad. Maar 28 februari moet ik weer heen, en dan wil ik echt definitief hebben dat het een ks word! Met een baby die al 3 week voor op schema loopt zie ik een normale bevalling sowieso niet zitten... Wonderbaby, jullie dus ook alles op zijn plek in huis? Lekker! Naomi, lief dat je meeleeft, maar ik heb maar weinig baal momenten hoor! Toevallig dat ik afgelopen week nogal overdreven lag te kwijlen voor de reclame op tv. Manlief lag onder de tafel van het lachen, maar ik het het zelf niet eens in de gaten... En het is makkelijk vol te houden, omdat ik wel moet voor de kleine.
Goeiemorgen!! Moestra, kan me voorstellen adt je dat niet ziet zitten.. Das ook deels een reden waarom ik een extra groeiecho wilde.. Als het de spuigaten uitloopt wil k idd geen risico's nemen.. Maar t was bij mij natuurlijk wel alleen t hoofdje.. Spannend hoor!! Hier vannacht wat beter geslape eindelijk.. Nu continu honger hihi Gewoon alweer 32 wkn vandaag.. En kan me nog helemaal niet voorstlelen dat er over een week of 6 misschien gewoon al een babietje in huis is... Stom he
@ satire, lastig keuze zo voor je.. Nog even goed informeren en hopelijk kun je dan een goeie keuze maken! @ moestra, fijn dat je schoonmoeder je helpt in het huishouden. Nee het is niet een heel nieuwe team, wij blijven met 5-en over en daar komen 2 of 3 nieuwe bij. @ delfino, wat super fijn dat je eerder verlof krijgt! @ wonderbaby, Vanaf volgende week ga ik nog 2 uurtjes minder werken, nog 2 weekjes en dan verlof. @ dreamer, gelukkig weer wat beter geslapen! Het gaat snel he, en dan toch echt zo`n mooi babytje in het bedje Vandaag geboortebedankjes binnen gekregen, kunnen we daar ook weer mee aan de slag
Gaat idd heeeel snel... Vanmorgen namen de hormonen ook ff een loopje hihi.. Het idee dat je over 5 weken al mag bevallen bezorgde me ff waterlanders.. Raar gedoe Pfoe, bedankjes Kheb mn geboortekaartjes nog nie eens klaar Mn mams had vorige week op de babyshower wel hele leuke bedankjes laten make.. Misschien maar ns kijken waar ze dat heeft laten doen
hier last van waarschijnlijk wat ze noemen indalingsweeen en dat is me een partij vervelend heledagen door ongi kramp en soms steken onderin de buik en er komt ook nog eens beroerdheid bij het is nu al 3 dagen zo vandaag is het wel extreem kan nauwelijks zitten of staan ik denk dat ik er pas maandag weer ben nadat ik bij de vk ben geweest morgen nl bij mijn ouders op visite...
Hai meiden, ik kijk of ik straks weer eventjes kan bijlezen! hier een foto van vorige week zondag: of wel 30 weken Bekijk bijlage 224846