15 - 30 april 2012 mama's! DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wonderbaby1, 19 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een berg kleertjes! :$ Ik heb nog steeds maar 2 pakjes in maat 50 - 56, hahaha. Ga wel op zoek naar meer zodra mijn verlof begint.

Leuk kamertje trouwens! Zou wel foto's van ons kamertje willen plaatsen, maar helaas krijg ik vriendlief niet ervan overtuigd om de laatste paar decoraties op te hangen...;) Zoals de sluier boven het bedje. Maar, er is nog tijd.

Gisteren hebben we samen naar geboortekaartjes zitten kijken. Dat valt ook niet mee zeg...duur! Om nu 150 euro uit te geven aan een stel kaartjes...bij kaartje2go.nl waren we nog het goedkoopst uit, maar die kaartjes zijn het weer allemaal net niet. Vind het lastig!

Verder iedereen lekker aan het aftellen? Hier nog 2 weken werken (na deze week). Na mijn verlof start ik in een nieuwe functie, met een vast contract! Dat is een fijn vooruitzicht. Ondertussen werk ik 2 mensen in, waarvan eentje een vriendin van me is. Nou, die gaat lekker...meldt zich ziek op haar derde dag en het werk wat ze tot nu toe geleverd heeft laat aardig te wensen over. Als webredacteur wordt op z'n minst van je verwacht dat je kunt spellen! En je dus geen woorden typt als 'te voorschijn'...;) Of dat je op je tweede werkdag uitgebreid een vrijgezellenfeest gaat organiseren.

Ik zie mijn collega's gewoon denken: 'Leuke vrienden heb jij...'. En gelijk hebben ze! Vrijdag is ze weer op kantoor, als het goed is, en dan ga ik haar flink aan het werk zetten. Want op deze manier kan ze mij echt niet vervangen! Ik voel me erg lullig, want ik heb mijn baas verzekerd dat ze dit graag wil en ook kan. Weer wat geleerd dus...

Zo, lange post geworden, maar ik moest blijkbaar even ventileren, haha! :p

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    goldy fijn dat de baby en jij weer zijn goed gekeurd! nog in stuit.. maar nog tijd genoeg dus dat komt vast wel goed.. beweegt hij veel? en dan bedoel ik eigelijk, voel je dat hij steeds totaal anders gaat liggen?

want hier lag meneer ook in stuit en hij doet echt de polonaise in mn buik. voel hem echt in z'n totaal draaien. maar uiteindelijk ligt hij steeds met z'n koppie boven.
    net ook weer toen ik voelde, maar kan zomaar anders zijn als ik straks bij de vk ben ;)

hoe gaat het met jayden in zijn grote bed? nog steeds goed?

satire dat is het risico met vrienden en familie he.. das wel echt balen want je wilt op je werk niet dat ze denken dat jij haar voortrekt.. soort van dan. en je wilt niet dat jullie vriendschap eronder lijdt.
    succes hopelijk pakt het allemaal goed uit!
    zekerheid op een baan is helemaal super he! fijn vooruitzicht!

ik heb trouwens nog kleertjes van gelani maar ook echt al heel veel bij gekocht.. ach je wilt voor de baby toch ook z'n eigen dingetjes he.. gelani is in augustus geboren en de baby in april. verwacht dus dat ik nog wel meer 'zomer' dingetjes moet kopen voor de baby, maar dat doe ik als dat op dat moment nodig is.

nijntje gezellig! het is ook best stil hier he.. je denkt dat de baby niet meer 'goed' gaat liggen? voel je dat hij/zij eigenwijs is? :D

thnx voor de reacties op de babykamer! de meubels staan er in en de kleertjes liggen erin maar voor de rest moet dus nog alles gebeuren. behang op 1 muur (die waar de commode tegenaan staat) en de naam met piepschuimletters en een kroontje daarboven denk ik moeten er op. verder alles opgehangen dus en aangekleed.
    het wiegje gaat straks naar onze kamer en het ledikantje komt dan op de babykamer maar daar slaapt gelani nog in. zijn kamer is over een paar weekjes binnen als het goed is!

ik heb vanmorgen m'n oom/baas gebeld, werd wakker met migraine, paracetamol gelijk gepakt (al ben ik daar wel op tegen maargoed je moet iets) maar zakte niet. kon gister ook niet in slaap komen terwijl ik bekaf was en nog steeds ben. had maagzuur! dus het lijkt me gewoon verstandig als ik me niet verder ga uitputten door te werken. gelani gaat zo even naar m'n schoonvader, moet naar de VK en krijg een prik dus was handiger als hij niet mee zou gaan. heb ik nog ff rust en toon is om 12 uur afgewerkt dus das ook fijn!
    (m'n vader en oom hebben samen de kapsalon maar m'n vader en moeder zijn op wintersport dus moet nu alles met m'n oom regelen, m'n oom is niet de fijnste man en we hebben eigelijk ook geen familie band, dus das altijd wel rot!)

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    m'n hoofdpijn is nog niet gezakt maar ik had blijkbaar ook genoeg te 'ventileren' satire hihi want met hoofdpijn kan ik eigelijk niet achter de pc, wordt alleen maar erger! ga hem dus maar lekker afsluiten!

4. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh wonderbaby wat zielig voor gelani. hier was de stoet ook veels te laat. was iets met een platte band van 1 van de auto's van de reclamestoet of zoiets.
    heeeeel leuk kamertje en da wiegje zo origineel echt heeeeel mooi!!!

goldy en nijntje ik hoop dat jullie kleine snel gaat draaien het is toch wat met die koppige kleintjes he hihi

satire ik hoop dat je vriendin naar je gaat luisteren. het is niet leuk om zelf iemand binnen te halen die er vervolgens een potje van maakt succes!!

hier grrr verkouden keelpijn grrr echt nie leuk. al 2 nachten bijna niet geslapen. ik hoop dat het snel voorbij is pfff.

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

satiere vervelend zeg van je vriendin! lijkt me een lastige situatie! en kaartjes zijn idd niet goedkoop! wij hebben er 50 besteld vindt ik wel genoeg haha zoveel mensen kennen we nl niet!

wonderbaby verstandig meid beterschap

hier net trug van cb esmay prik gehad ze heeft geen kik gegeven! verder was alles prima ze groeit alleen niet zo hard terwijl ze zoveel eet!!! ze zei liever te licht als te zwaar maar ook kwa lengte was ze maar 3 cm gegroeid naja zal wel goed komen denk ik ikke zit opgescheept met allerlei infecties en ontstekingen bah :(

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

naomi jij ook beterschap!!

7. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Heerst duidelijk iets zijn er wel meer niet lekker zie ik.

@ Satire vervelend dat je vriendin het werk nog niet zo serieus neemt. Vrijdag gewoon duidelijk zijn wat jij van haar verwacht.

@ Goldy en Nijntje ik hoop dat jullie kleintje nog draait maar kan tot 36 weken heb ik gehoord.

@ Wonderbaby wat een leuke kamer. Hoop voor je dat pcm toch nog gaat werken.

verder weet ik het even niet meer.

Morgen groeiecho al ben ik nu meer bezig met mijn opa:(. Prognose is dat hij waarschijnlijk voor het weekend sterft.
    Gisteren met Toby en mijn vader naar thomas de musical geweest en hij vond het super.
    Ik was echt kapot gisterenavond maar het belangrijkste is dat hij heeft genoten.
    Vandaag 31 weken we zijn er allemaal bijna:D

8. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ nijntje, ook al zo`n eigenwijsje dus hihi. Wat apart dat de vk`s en gyn`s iets anders zeggen.. Tja ik maak me niet zo druk. Jayden lag ook pas rond 36 weken goed.

@ satire. Kaartjes zijn best duur idd.. Mja ik geef liever wat meer uit en dat ik het echt mooi vind.. dan dat ik nog een redelijk groot bedrag uit geef voor iets wat ik eigenlijk niet zo vind.. Maar dat is ieder voor zich natuurlijk. ;)
    Lastig met je vriendin, hopelijk gaat ze haar werk snel wat beter doen.

@ wonderbaby, ik voel hem regelmatig omkeren ja, dan zie je ook echt de bobbels over mn buik gaan haha.
    Hoe was het bij de vk?
    Jayden slaapt nog steeds goed ja.. een tijdje wat minder geweest toen hij zo ziek was, (logisch natuurlijk) Maar nu slaapt ie weer lekker door tot half 9 :D
    Goed dat je thuis blijft, lekker rustig aan doen.. hopelijk zakt de migraine snel.

@ naomi, jij ook al ziekjes.. beterschap!

@ delfino, ahh wat een stoere meid. Misschien maakt ze over een tijdje weer een spurt en groeit ze heel snel in een keer.

@ vogeltje, succes morgen met de echo. En heel veel sterkte met je opa.. wat erg zeg en snel gegaan!

Hier vandaag om 5 uur werken.. tot 8 dus maar 3 uurtjes.
    Zaterdag hebben we fotoshoot, heb er zin in!

9. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hai ladies..
    Kheb bijgelezen maar ben n hoop alweer kwijt.. Te moe om te onthouden ofoz :D

Vogeltje, sterkte met je opa! Gaat toch wel heel snel dan helaas..

Delfino, fijn dat je meiske geen kik heeft gegeven.. En dat groeien zal vast wel een ker ingehaald worden toch :)

Naomi, succes met je hoofdpijn..

Hier weinig nieuws te melden.. Vooral erg moe op t moment.. Maar goed, vorige week was mn hb nog prima dus.. Kaart t morgen wel ff aan maar vrees dat eht door de verkoudheid komt :p

Zooo en nu ga k echt even sluiten en hachee bij mn oma ophalen.. Geen zin om de deur uit te gaan maar heb dr wel trek in haha :D

10. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Woohoo, komend weekend met mijn zus naar de negenmaandenbeurs :D Ik voel het geld al uit mijn beurs verdwijnen :p

11. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hihi welke dag ga je Satire?
    Wij gaan zaterdag.. *zin in*

12. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Om 17.30 is mijn opa vredig ingeslapen:(

13. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Gecondoleerd Vogeltje...
    Heel veel sterkte voor jou en je familie!

14. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh vogeltje heel veel sterkte voor jou en je familie

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

Vogeltje gecondoleerd heel veel sterkte voor jou en de familie de komende tijd

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Vogeltje, gecondoleerd....

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Satire, jij was bang dat je nog niet zo veel had, na komend weekend wel!!

Verder heb ik het vanmiddag allemaal gelezen, maar niet meer onthouden, haha

Las over je vriendin Satire, lijkt me een erg lastige situatie. Een vriendin die je aanbeveelt en uiteindelijk (nog) niet aan de verwachtingen voldoet...

Stuit, het lukte zelfs niet Esmee te draaien dmv een versie, dus ik ben bang dat ik hier weer zo'n eigenwijze heb. Maar wie weet...

All, heb de laatste dagen wel last van mijn onderbuik (krampen, steekjes, of zo) en liezen. Soms ineens uit het niets, herkennen jullie dat? Dinsdag weer naar de gyn dan zal ik het eens vragen...

FIjne avond allemaal!!

18. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ vogeltje, gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en je familie! Dikke knuffel!

19. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Vogeltje, Gecondoleerd. En heel veel sterkte...

20. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Leuk!
    Ik zou moegen gaan met een vriendin die net 3 maandjes is, maar het is zo dom als ik het zou doen ivm de bekken instabiliteit :( dus ik heb me kaartjes verkocht. Snif snif, ik wilde zoo graag!

Deel Deze Pagina