Dat denk ik ook wel naomi! Staat wel he, dit korte haar! Ik moet het nu eigenlijk niet meer laten groeien. Want het staat me toch niet... Maar ja, ik mag graag wat veranderen!
Iedereen die naar de 9 maanden beurs gaat veel plezier!! Hier geen bijzonderheden gaan zo ff schoenen voor esmay kopen
heey meiden Hoe was de negenmaanden beurs?? Hier niet geweest maar wel de pampers voor de actie prijs kunnen bestellen op wehkamp Hier vandaag fotoshoot gehad voor t kaartje en ook meteen wat foto`s van ons 3en (4en ) en van Jayden alleen.. het ging kei goed ben super blij met het resultaat! Hier eentje van mij, is nog niet de originele foto dus wel beetje onduidelijk: Bekijk bijlage 226322
Naomi: Hahaha sjiek = mooi. Ook een limburger? Vogeltje: Ik moet er allemaal niet aan denken, wat jij meemaakt. Maak je vooral niet druk over ego zijn! Niemand die je dat aanrekent hoor. Ik vind het juist fijn dat je ons op de hoogte houdt. De 9 maanden beurs! Hij was leuk, heb een leuk speelkleed met van die bogen erop voor 15. Verder waren het niet bepaald bodemprijzen, moet ik zeggen. En ik had iets meer zitmogelijkheden verwacht, het was zooooooooo druk! Heb wel veel kortingsbonnen gekregen voor alle geboortekaartjes websites. Dus, als je ergens iets wilt bestellen en je wil graag korting, vraag mij even om een code Ik zal ze allemaal bewaren. De 5 uur in de trein, met mijn neefje van 2 maanden in de reiswieg, was echt een hel. Het leek wel veevervoer, jeetje zeg. Waarom zet de NS een extra trein in naar Amsterdam RAI en maakt daar dan een dubbeldekker van??? Alsof je met al die trolleys en kinderwagens boven of onder kunt gaan zitten. Alle halletjes stonden dus bomvol. Ik zat op het trapje omdat ik echt niet meer kon staan, komt er een of andere troela langs die wilde uitstappen, snauwt ze: "Ja, dit is ook een lekkere plek om te gaan zitten!". Vervolgens schopt ze gewoon een paar keer tegen mijn rug en trapt ze bovenop de speelkleden om uit de trein te komen. Als ik me kon bewegen, had ik haar die trein uit geduwd denk ik... Gelukkig waren alle andere mensen in de trein wel heel aardig en probeerde iedereen plaats te maken voor elkaar. Verder was het toch een geslaagde dag, mijn neefje is verder erg gemakkelijk en we hebben lekker geslenterd moestra: Inwerken van de collega gaat beter nu, vrijdag heb ik haar flink aan het werk gezet en haar houding was al heel anders. En dat zag ik ook terug in haar werk. Ik heb ook de pampers besteld bij Wehkamp, haha! Ik zag mensen op de beurs met 10 pakken lopen, moeilijk doen. Terwijl je ze gewoon op internet kunt bestellen Van de week ben ik nog even bij een andere collega geweest, ze had 'wat' babyspullen over. Dit was het resultaat!
Mogguh dames!! 9maandenbeurs was idd leukk!! Prijzen vielen idd soms flink tegen.. En even wat eten, nahh kon je daar ook be ter nie aan beginnen Maar t was een gezellig dagje uit Satire, heb jij toevallig een kortingscode van geboortekaartjes.nl? Dus niet geboortjekaartje, maar die met n S erbij hhi.. Khad er ook heel veel, maar gister met mn stomme hoofd al t papierwerk weggegooid Herkenbaar van die trein!! Kwas ook al op t trapje gaan zitten.. Kwam er later een plekje vrij (wij zaten ook met n kleintje van 6 maand dus konden ook nie naar boven of beneden) zie je echt van die oude oma's kijken waarom ik niet opsta voor hun Ma mn vriend zei ook, wij blijven lekker zitten Heb t gister ook echt goed gemerkt zegmaar, mja t was t wel waard Hier trouwens nog wel een leuk boxkleed kunnen scoren voor 15 euro En een uberschattig setje bij prenatal met korting+een knuffeltje voor inde box Vogeltje, mooie foto en mooie buik meid!! Woehoe, hier gaan w zo aan de laatste ochtendjes werken beginnen.. Werd vanochtend vroeg wakker van uk, daarna flinke steken in mn zij afgewisseld met krampen.. Denk dat het dus ook wel tijd wordt voor rust Iedereen een fijne dag
Goedemorgen! Mooie foto goldy. Als ik zo de verhalen over de 9maanden beurs lees, ben ik blij dat ik er niet heen ben gegaan... Genoeg kleertjes en spulletjes voor jou zo te zien Satire!! Leuk!!
heey meiden sorry nog niet bijgelezen maar heb net even foto`s gemaakt van het kamertje en kwam die even showen! Heb wel sommige stukjes bewerkt omdat daar de naam op staat en boven het bedje tegen de muur hangt zijn naam ook, maar die foto zet ik er pas op als hij er is Bedje: Bekijk bijlage 226589
kast, heb er alleen nog maatje 50 en 56 inliggen.. de rest apart gelegd in de commode Bekijk bijlage 226594
goldy mooie foto en ook een heel mooi kamertje satire jij zult niet snel iets te kort komen en belgisch limburg he hihi dreamer jij ook nar de beurs geweest leuk en voor 15 euro das bijna gratis he hier gister alle babykleertjes gewassen nu nog strijken se ma ben echt moe van het weekend druk druk druk gehad
Goeiemorgen!! Goldy, wat een snoepig kamertej zeg!! Naomi, idd.. Was n aanbieding 2 voor 25 euro.. Maar dan zit k hier met drie boxkleden en vind twee voorlopig wel ff genoeg.. Eentje voor er in en eentje als reserve.. Straks al ze ouder is kan er natuurlijk ook eentje op de grond om te spelen dus dan wel een extra halen
mooi goldy! dat knuffeltje is ook echt zo schattig! is het nu helemaal af? oeh en je buikfoto is super mooi! die van jayden ook op die motor!! ik heb gisteravond ook nog ff vlug pampers besteld op wehkamp! 5 pakken maat 2 voor 28,75 geen geld toch! wel 3 weken verzendkosten maargoed das niet erg hij heeft ze toch nog niet nodig! naomi die babywasjes en alles doen is best vermoeiend he vond ik iig!! dreamer 2 boxkleden is ook genoeg, als de ene in de was is kan de ander erin volgens mij heb ik die code! ff zoeken van geboortekaartjes.nl 'kandeel11' is de code 10% vogeltje gelukkig zit de kleine meid nog maar wel heftige tijd zo he!! en dan ook nog die cyste die gegroeid is.. klinkt ook echt heel groot. satire ook flink geshopt! fijn da je neefje zo lief en makkelijk is! heb zoveel huilende baby's gezien/gehoord daar! vond dat echt zielig.. maar zolang dat de kleine het goed vind kan ie mee he moestra nu ben ik toch wel nieuwsgierig zeg! ga je ff zoeken op fb hier ook wat handige dingetjes gekocht op de 9 maandenbeurs! *een thermosfles wat gelijk gewoon een flesje is. (kunnen ook andere spenen op) en blijft 10 uur warm. dus geen extra flessen in de tas, gewoon 1 als we weg gaan! *een 'pittenzakje' voor als de baby buikkrampjes heeft. (kersenpitten mag niet maar dit wel) van kipkep *die pampers dan maat 1 en maat 2 1+1 *3 hydrofiele luiers van be baby, babyblauw, 3 voor 5,- *een knuffel van piet piraat voor gelani, daar is hij helemaal fan van! noemt 'm piepiejaat haha nog wat kleine dingetjes die ik nu vergeten ben vandaag niet werken. moet normaal sochtends van 9 tot 12 maar er stonden geen afspraken aan de dameskant dus dacht blijf ik lekker thuis! ben ik nu ook heel blij mee want ik werd vanacht om 4 uur wakker en kon niet meer slapen, toen om kwart over 7 in slaap gevallen en om 8 uur ging de wekker van toon alweer. gelani toch naar schoonouders gebracht, heb ik heel ff tijd voor mezelf.. mis hem wel hoor! zondag totaal verrast met een babyshower!! echt super leuk! goed verwend gister met me zusje aan de geboortebedankjes gewerkt. dus vandaar dat ik nu pas weer tijd heb! hebben jullie trouwens ook pijn als de baby beweegt? bij gelani bijna niet gehad maar deze kleine man die kan er wat van zeg!! doet echt zeer! ben ook zo blij als ik met verlof ben! werk vorige week was ook te zwaar merkte ik maargoed morgenmiddag en donderdag morgen nog en dan die week erop.. misschien dat er nog wat dagjes bij zitten waar geen afspraken staan.
Pijn als beeb beweegt had ik gisteren weet niet wat hij deed maar leek alsof hij eruit wilde tegen de onderkant te bonken en niet zachtjes neee keihard! Schreeuwde auw door de woonkamer haha! Was echt bang dat hij dwars door de vliezen heen zou breken! Maar ze zijn nog heel
ja dat heb ik dus precies ook maar niet 1 x.. echt meerdere keren op een dag sowieso maar eigelijk iedere x als hij beweegt
Zoek me maar wonderbaby! Ook hier wel eens pijn bij beweging. Ik roep dan ook hard au!! Waarop manlief zegt: huh, wat doe je??! Ik ben net weer terug uit het ziekenhuis. En ik ben zoooooow blij!! De baby is nog steeds groot, maar hij zit nu niet meer boven de groeicurve, maar op de bovenste lijn!! Dus al mijn moeite was niet voor niets!! Moet nu wel extra gaan insuline prikken. 's avonds voor het slapen gaan. In totaal ben ik in de afgelopen 3 weken ook 3 kilo afgevallen, benieuwd of dat nu meer gaat worden de komende weken. Naomi, voor de lijst, ik mag 13 maart weer heen voor controle en groeiecho. (lekker idee, dan ben ik al bijna een week met verlof!! Jeeej!)
Hee wonderbaby je bent geweldig Is die code nog tot een bepaalde tijd geldig? Moet nl ff kijken wanneer k ga bestelle
Over pijn als uk beweegt... Kheb geen idee wat de mijne uitvreet aan beweginge laatste twee dagen.. Maar kan dus niet meer lekker zitten oid das echt geen fijn gevoel... Morgen mn laatste dagje werken.. Joehoeee