Volgens mij benik weer bij... Zo niet hoor ik het wel ik ga kay ff aankleden en weer boodschappen doen zie er zo tegenop!
Mama's 15 - 30 april 2012 Wil je iets wijzigen in de lijst? Stuur Satire of naomi01 dan een PB! 15 Nijntje27 (30), 2e kindje zh fv Regenboogje (30), 2e kindje Dreamer (?), 1e kindje [M] zh fv 16 Girafje75 (36), 1e kindje [M] 17 goldy (23), 2e kindje [J] zh bv 18 lyza (22), 1e kindje [J] 21 debke83 (28), 2e kindje [J] moestra (30), 2e kindje [J] zh fv 22 beccy (26), 1e kindje Torties (23), 2e kindje [M] zh bv 23 Nicole84 (27), 3e kindje wonderbaby1 (22), 2e kindje [J] zh bv 24 Satire (27), 1e kindje [J] zh fv naomi01 (24), 1e kindje [J] zh bv kwekkie4u (33), 1e kindje [J] 25 Delfino (26), 3e kindje [J] zh bv rjdn12 (23), 2e kindje [M] zh bv Vogeltje (30), 2e kindje [M] zh fv menn (20), 1e kindje [M] 26 Eliesje (30), 4e kindje [M] 28 Superguppy (26), 1e kindje [J] Afsprakenlijst 01 maart Satire, afspraak VK 02 maart rjdn12, groeiecho en placentalokalisatie 08 maart Dreamer, groeiecho 12 maart Dreamer, afspraak gyn 12 maart Nijntje27, afspraak gyn 13 maart moestra, controle + groeiecho 14 maart Delfino, afspraak VK 20 maart naomi01, afspraak gyn 22 maart goldy, liggingsecho 30 maart naomi01, consultatie vroedvrouw 16 april naomi01, afspraak gyn 24 april naomi01, afspraak gyn 7 meisjes 10 jongens laatste werkdag 2 maart Nijntje 3 maart goldy 7 maart Moestra 8 maart wonderbaby 9 maart Satire - Torties 15 maart rjdn12
Goeiemorgen!! Satire, hoeft volgens mij niks te betekenen hoor.. Als dit al die tijd al zo is dan is t iig geen reden om je druk te maken volgens min artsen in t ziekenhuis.. Kheb ook geen overdreven actief kindje.. Hoewel hier wel de omgekeerde wereld lijkt op te gaan nu.. Ze zeggen dat ze naarmate het einde naderd vd zwangerschap je kindje rustiger wordt ivm minder ruimte.. Maar k voel nu juist sommige dagen wat meer da neerst
Boodschappen gedaan zzoals verwacht weer duizelig opeens rende er 2 vrouwen naar me toe oh gaat het mevrouw wilt u dit of dat weet je zeker dat je kan. Fietsen enzenzenz... Ben daar erg van geschrokken eenmaal thuis werdt het erger barste in huilen uit en niet zo zachtjes ook helemaal overstuur de vk gebeld (assistent) vk belt me rond middaguur terug heb gezegt dat ik op b12 getestwil worden... Zit er echt zoooo doorheen kan gewoon niet meer stoppen met huilen
Delfino, laat je niet kisten. Goed dat je de VK hebt gebeld, dat ze je maar lekker testen. Al is het maar voor je eigen gemoedstoestand. Nog even volhouden, je slaat je er wel doorheen!
Weer APK gekeurd bij de VK Hij ligt netjes met z'n hoofdje naar beneden, mag nog wat dieper zakken. Grootte van de buik goed, bloeddruk goed, hartje goed, alles weer heerlijk standaard En ze vond dat ik een prachtige buik heb (dat zal ze wel tegen iedereen zeggen). Had nog gevraagd naar het bewegen, ze leek zich er niet druk om te maken. Ze zei, misschien piep je met 36 weken wel heel anders, want hij komt eerst nog wel wat meer tegen je ribben aan, voordat hij zakt. We zullen zien
Overigens is dat mens nou niet het meest geruststellende mens. Aan de ene kant wil ze een afspraak maken voor over 3 weken i.p.v. 2, zodat mijn vriend ook bij de liggingsecho kan zijn. Zegt ze: Ja het gaat zo goed met jou, dat dat wel kan. En als er iets is tussendoor kun je bellen natuurlijk. Dus ik zeg, ach dat zal wel goedkomen. En dan kijkt ze je zo verwonderd aan: "Nou ja je weet het nooit" Beetje schizo...
Vk heeft gebelt schieten er geen donder mee op.... Ze kan er niks mee... moet ermee leren leven tot na 25 april
woehhhhhhh nog alleen zaterdag 4 uurtjes werken en dan zit het er eindelijk op @ satire, super weer goed gekeurd! Hier is baby ook niet de hele dag in beweging hoor.. maar als hij in beweging komt is het ook meteen voor een goeie haha. @ delfino,ahh dikke knuffel! Nou das ook mooi dan, sjee kunnen ze niet even testen? En wat vervelend dat je zo`n last had van de indalingsween maar gelukkig is dat weer gezakt @ naomi, heb nog een afspraak voor de lijst, 6 maart afspraak vk
@ Delfino vervelend dat je er doorheen zit. Misschien de huisarts laten testen op b12? @ Satire fijn dat je weer goedgekeurd bent. Hier zou ik willen dat ze soms iets rustiger was. @ Goldy wat fijn dat je bijna verlof hebt. Mooi kamertje trouwens. @ Nijntje gecondoleerd met het verlies van je oma. @ Wonderbaby hoop dat Gelani gisteren niet nog meer last heeft gehad van diaree. Hoop voor je dat je kamertje snel klaar is. Dinsdag crematie gehad was een mooie simpele dienst. Vandaag echo gehad en ctg, echo blijft mooi stabiel. Bij de ctg wilde ze niet meewerken Wel is echt duidelijk te zien dat ik last heb van voorweeen haal zelfs piekjes van 60 bij geen harde buik ligt het tussen de 10/20. Volgende week weer groeiecho en 13 maart gesprek voor mijn ruggeprik. En 11 april wordt ik ingeleid nu ligt de datum echt helemaal vast, tenzij ze zelf eerder komt natuurlijk. Nog 5 weken en 6 dagen.
Wauw, spannend dat je nu de datum al weet Vogeltje! Fijn dat de crematie een mooie dienst was. Godly, ik ben jaloers!! Ik nog 2 en halve dag werken!! Delfino, wat een ellende dat ze je niet verder kunnen helpen!! Pak je wel je rust?! Satire, fijn dat alles goed was! Houden zo!!
Vogeltje fijn dat het een mooie dienst was! Waaauuuwww 11 april leuk dat je de datm al weet! Moestra rust wel genoeg teveel na mijn idee lig nl heledagen languit op de bank... Niet echt leuk maar kan niet anders... doe alleen broodnodige dingen zoals boodschappen (en als ik dan toch al ondermweg ben neem ik brood mee zodat ik tenminste nog iets met me meisjes kan doenEendjes voeren) broodsmeren en koken onder koken was ik meteen af daarna opruimen kids badderen en ze in bed stoppen vanaf eten opruimen is mijn man er meestal bij.... Savonds valt mijn duizeligheid over het algemeen mee en kan ik dus even stevig door pakken om vervolgens savonds weer languit te liggen je word er lui van *schaam*
Hey meiden, Delfino, wat balen van die duizeligheid en de vk die zegt 'dat je er nog maar even mee moet leven...'. Ze had best even kunnen testen toch, al is het maar voor je eigen gemoedsrust... Satire, wat fijn dat je weer goed gekeurd bent! Esmee was ook niet zo heel actief in mn buik als ik het vergelijk met deze smurf. Zolnag je de kleine maar elke dag voelt, is het goed en bij twijfel... meteen bellen! Vogeltje, je weet gewoon de datum al!! Cool!! All, vandaag mn laatste werkdagje gehad. Wel een lekker gevoel, maar het voelt nog niet als baby-vakantie Morgen de begrafenis van oma... zal een zware dag worden en dit weekend zal ik wel ko zijn, denk ik Oja, iemand vroeg waarom de gyn dacht dat de kleine niet meer zou draaien. Esmee lag precies hetzelfde en deze smurf ligt ook al zeker vanaf 20 weken in een stuit. Billen lagen al richting uitgang, dus vandaar....
Vogeltje: Spannend hoor! Dan zal ze 11 of 12 april geboren worden, wat leuk om dat nu al te weten, haha!
Yaaaay, de babykamer! http://www.zwangerschapspagina.nl/12219441-post4907.html http://www.zwangerschapspagina.nl/12219458-post4908.html
Leuk Satire Mag ik vragen waar jij je kleedje vandaan hebt? Ik wil er nl ook nnog eentje maar kon alleen maar grote vinden bij de ikea.. Of ze moeten zo groot lijken En volgens mij hebben we dezelfde stoel hihi En jou kraampakket staat ook al zo v erdacht opgesteld hahah