Ja mij ook! MamaDy mooie buik hoor! En je borsten haha die zullen vast nog wel ff meegroeien maar hoop niet dat ze daarna weer net als bij D zijn Goldy fijn dat de dienst mooi was! En dat jullie nu samen vrij hebben. Samen niks moeten.. En nu ff alles een plaatsje gaan geven, het is steeds druk geweest maar nu komt de klap vaak hè. Moestra hahaha moest er wel om lachen, is de baby uit je buik
liever bemoei ik mij er niet mee, maar idd, het viel mij ook op superguppie. Maar goed, misschien heb je wel een goede reden ervoor ofzo...
Fijn dat de dienst mooi was meid nu lekker rustig aan doen en het allemaal beetje verwerken goed dat jullie daar een weekje voor vrijgepakt hebben dikke knuffel!
Meid meid meid wat een drukte!! Probeer beetje rust tussendoor te vinden weet dat dat natuurlijk erg moeilijk is met eigen bedrijf ect. Je kan wel een digi knuffel gebruiken *knuff*
Girafje trouwens je outfits zijn echt super leuk! Maar probeer ook wel ff aan je rust te denken hè, er moet veel geregeld worden maar de kleine en jezelf zijn nu het belangrijkst hè!
Hier vanmorge weer vroeg op mijn kleinste meid heeft vandaag kerst op school en we moesten een kerst stukje maken morgen heb ik dat met de oudste haha! Erg leuk om te doen! Verder voel ik me vandaag gelukkig weer wat beter Morge dagje werken nog dan pas volgende week donderdag weer want 2e kerst zinn ze er nie juppie!, haha
Jaa en het is niet dat ik hier een probleem wil beginnen ofzo hoor maar ik wou het wel graag even kwijt!
Delfino das echt leuk! En nog wel 2 x haha Fijn dat je je vandaag goed voelt! En lekker een week vakantie Ik moet morgenvroeg ook nog en dan dinsdag morgen weer, kerst valt k*t dit jaar Goldy nee over zoiets belangrijks mag je dat ook zeggen. Dan ben je zeker geen zeur!! X
Mijn man is volgende week hele week vrij kanik rustig aan doen! Hij gaat de zolder afmaken kan esmay eind januari erin! Me broer moet nl eerst nog electra aanleggen anders is er geen licht die komt 22 jan. En daarna kan kay verhuizen naar es d oude kamer en dan eindelijk beginnen aan de baby kamer!!! Kan nie w88
Delfino Wat leuk hulpmama op school. Vooral als je zo gek bent op kerst=). Grr mijn toetsenbord doet raar, alle tekens zijn anders±S Hebben jullie grote plannen met kerst=vraagteken Wij hebben het lekker rustig. Kerstavond met mijn vader en zusje broertje eten, 2de kerstdag is vriend jarig, dus doen we ook niet veel. En de dag na kerst, bij mijn moeder kerst vieren. D wordt dan aardig verwend±D.
Goldy ben het met wonderbaby eens je mag best zeggen wat je ervan vindt en je bent absoluut geen zeur!
Ja dat moet ik sowieso altijd doen als ik de laptop opnieuw opstarts. Mijn vriend heeft het verkeerd ingesteld toen hij hem kreeg. Maar nu krijg ik bijvoorbeeld bij vraag teken= dit. en druk ik cntr shift in krijg ik- dit. Irritant. AAAn en nu zoomt mijn beeld ook nog is in, grr