Wat zin jullie actief! Ik kan alleen maar op de bank of op bed liggen wil ook schoonmaken kleertjes wassen kamertje maken enz..... Maar moet er gewoon niet aan denken
Nou, ik ben net 5 minuten thuis en lig ook alweer in bed hoor Buikpijn (indalen denk ik) en rugpijn. Blegh!
Nijntje, ik heb ook altijd zo'n scheve buik! Dan duwt hij lekker zijn rug naar buiten. Zit ik dus met zo'n bult aan de rechterkant Vriend vindt het maar akelig uitzien, haha!
grappig al die scheve buiken @ dreamer, super dat ze volgens het gemiddelde groeit! @ moestra, goed bezig geweest vandaag! @ satire, hopelijk is de buikpijn snel wat minder..
Wonderbaby, jij nu ook verlof toch?? Satire, nog 1 dag toch?? Biiijjjnaaa!!!! Zo, box en wipstoel hier klaar!! Schoon en fris! Vanavond nog even mijn ziekenhuistas klaarmaken!
Satire die buikpijn goed in de gaten houden meid! Misschien ff in bad ofzo Dreamer heel fijn dat ze goed groeit!! En dus lekker ingedaald, bij gelani was het hoofdje ook altijd slecht te meten omdat hij al ingedaald was. hihi scheve buiken! Hier ook geregeld! Moestra idd goed bezig geweest!! Dat ben ik volgende week van plan! Goldy dan lag jayden ook best laat goed voor een eerste! Gelani was met de controle 29 weken al ingedaald! Ben benieuwd dit keer, zal idd liggen aan genoeg plaats!
Sjemig Moestra, jij bent echt lekker vlot Pff hier bij oma gegeten.. Voelde nah et eten echt een enorme bult in mn zij zitten... Dus ik ff beetje dr tegen duwen en toen was t zo weg hihi.. Voelde echt minder fijn Verder heeft de laptop vanmiddag een update gedaan.. Nu is mn hele internet explorer en browser veranderd.. Yuk
Moestra, wat ben jij actief zeg!! Maar het kan maar gedaan zijn... Hier ook minder actief hoor... Delfino, idd misschien even hulp inschakelen... En anders je mannetje aan het werk zetten... Maar een dikke knuffel vanaf hier!! Satire, jakkie die buikpijn, maar nu lekker rusten!! En morgen dansend naar de auto!!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!, mijn laatste dag is aangebroken! Heel grappig en toevallig, mijn zus begint juist vandaag weer met werken, haha. Zal wel zwaar zijn voor d'r. Heb van de week 3 uur op die kleine gepast, zodat zij met vriendinnen kon gaan eten. Volgens mij hadden moeder en zoon het daar beiden moeilijk mee. Maar ach, dat went wel. De buikpijn is trouwens weer weg, heeft plaats gemaakt voor bekkenpijn 's nachts. Maar dat is mooi, want ik denk echt dat meneertje indaalt. Heb ook zo'n zeurderig ongesteldheidsgevoel. Heel fijn dus dat die ontwikkeling nu plaats vindt op mijn laatste dag, vanaf morgen heerlijk rustig aan doen en alles op een ander tempo Ik stap eens in de auto, op kantoor lees ik de rest even bij!
Ohnee Moestra dat wordt je verboden lekker rustig aan doen Satire Jippie je laatste dag! Hij zal voorbij vliegen! Is ook niet leuk de eerste x weg zonder je kindje! Doet je neefje het goed? Hier net bij de vk geweest, alles weer goed en binnen 5 mijn weg. Niet eens gevoeld hoe hij lag.. Maar als ik zelf voel ligt hij nu dwars, vanmorgen met zn hoofd beneden.
Mama's 15 - 30 april 2012 Wil je iets wijzigen in de lijst? Stuur Satire of naomi01 dan een PB! 15 Nijntje27 (30), 2e kindje zh fv Regenboogje (30), 2e kindje Dreamer (?), 1e kindje [M] zh fv 16 Girafje75 (36), 1e kindje [M] 17 goldy (23), 2e kindje [J] zh bv 18 lyza (22), 1e kindje [J] 21 debke83 (28), 2e kindje [J] moestra (30), 2e kindje [J] zh fv 22 beccy (26), 1e kindje Torties (23), 2e kindje [M] zh bv 23 Nicole84 (27), 3e kindje wonderbaby1 (22), 2e kindje [J] zh bv 24 Satire (27), 1e kindje [J] zh fv naomi01 (24), 1e kindje [J] zh bv kwekkie4u (33), 1e kindje [J] 25 Delfino (26), 3e kindje [J] zh bv rjdn12 (23), 2e kindje [M] zh bv Vogeltje (30), 2e kindje [M] zh fv menn (20), 1e kindje [M] 26 Eliesje (30), 4e kindje [M] 28 Superguppy (26), 1e kindje [J] Afsprakenlijst 12 maart Dreamer, afspraak gyn 12 maart Nijntje27, afspraak gyn 13 maart moestra, controle + groeiecho 14 maart Delfino, afspraak VK 20 maart naomi01, afspraak gyn 22 maart goldy, liggingsecho 29 maart wonderbaby1, liggingsecho 30 maart naomi01, consultatie vroedvrouw 11 april Vogeltje, geplande keizersnede 16 april naomi01, afspraak gyn 24 april naomi01, afspraak gyn 7 meisjes 10 jongens laatste werkdag 9 maart Satire - Torties 15 maart rjdn12
dan zal het wel goed geweest zijn he wonderbaby als je zo snel weer weg mocht. moestra daar houden we je aan als we lezen dat je te druk bezig bent komen we je een schop onder je kont geven hihi. hier hebben we gister eens getest of de wandelwagen in de auto kan. we zijn er achter gekomen dat dit gaat, omdat we gelukkig de wielen eraf kunnen halen. dan kan het in mijn vriend zijn auto. nu moeten we alleen ff kijken hoe de maxi cosi bevestigen, want de gordels zijn te kort. satire bijna gedaan!!!! hou vol nog een paar uurtjes!!!
hey meiden, heb hier vanmiddag nieuwe kleertjes gekocht hihi kon het nie laten terwijl ik kwam voor kopspelden wat een aantrekkingen kracht hebben die babykleertjes toch hihi http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/zwanger-worden-clubs/229263d1331319312-zwanger-worden-zijn-3e-kindje-p3090111.jpg
Wat een rust hier vandaag... Delfino, leuke kleertjes. Ik vond al dat je je zo goed had ingehouden.... Satire, lekker gedanst? All, hier heel de dag ongibuikpijn gehad en de kleine is vandaag ook super rustig... Heel fijn, not... Maandag eens aan de gyn vragen. Fijne avond allemaal!
Wat een rust! Vandaag naar de stad geweest, laatste nodige dingetjes gekocht. Dus kan ik van de week mooi mn tas inpakken. De bedklossen enz ook maar meteen opgehaald vandaag. Nog genoeg te doen op mn lijstje @ satire, ook eindelijk genieten van je verlof!! Heerlijk he @ wonderbaby, hier voelen ze bij elke controle even hoe hij ligt. Bij jou niet? Fijn dat alles goed was weer! @ naomi, fijn dat de kinderwagen er in past, is wel zo handig Wel lastig dat de gordels te kort zijn voor de maxi cosi, is het veel groter dan een gewone maxi cosi dan? @ delfino, leuke kleertjes @ nijntje, hopelijk was de buikpijn vandaag wat minder!
gelukkig heeft mijn vriend het nog eens geprobeerd en nu lukte het wel. dus da is nu ook in orde. delfino zo jaloers op het handsome truitje echt heel leuk nijntje doe het maar rustig aan dan goldy fijn he da shoppen ik moet binnenkort ook maar een beginnen aan de vluchttas morgen de laatste geboorte presentjes maken. zijn die van jou al af goldy