Heel leuk Delfino!! Het is ook zo 1 april Goldy normaal wel altijd maar nu zijn ze het vergeten.. Fijn dat je nu alles hebt, ik moet nog paar dingetjes, die wel ik zo meteen bij de prenatal in roermond halen. Ons bed hoeft niet op klossen, das ook makkelijk weet je de datum van je vriendin al? nijntje hoe is het met de buikpijn en het minder voelen? gelukkig naomi dat hij nu toch past, maar gaat het ook gemakkelijk? Want anders is dat natuurlijk ook niet handig.. Hier zijn de geboorte bedankjes bijna klaar.
Hi dames Verlof is heeeeeeeeeeerlijk, hoewel ik het komende week pas echt ga merken natuurlijk. De nesteldrang is ook ontzettend toegeslagen. Ik heb het hok in de tuin en de bijkeuken al helemaal uitgemest, haha! En heb al een waslijst gemaakt van alles wat ik nog moet doen. Goldy, je helpt me ergens aan denken, bedklossen! Vanaf wanneer moet die vluchttas eigenlijk klaarstaan? Moet nog wat van die foute tentpyama's kopen... Verder erger ik me scheel aan m'n zus momenteel. Ik vertelde haar dat ik nu helaas ook striae op mijn buik krijg. Op mijn billen en bovenbenen zat het al. Begint ze vrolijk te vertellen dat ik een opgeblazen ballon met dikke benen en een dikke kont ben en dat zij GELUKKIG alleen maar een dikke buik had. Want ja, ik heb daar striemen en zij niet, dus dat 'moet dan wel'. :x Ik ben 12 kilo aangekomen tot nu toe, zij zat rond de 33 weken al tegen de 20 aan. Ik erger me er rot aan! Alsof ik een of andere vetzak ben. Mevrouw schoof van alles naar binnen en vrat als een varken, maar nee ik ben de dikke koe. Want ja, IK heb striae. ARGH!!!!! Zo, dat lucht op
@ naomi, nee ik heb ze nog niet af haha erg he! Ik neem me zelf steeds voor vanavond ga ik het doen maar dan heb ik die dag al zoveel gedaan dat ik er geen zin meer in heb. Vanavond maar weer eens een poging wagen! @ wonderbaby, ohh das idd een stuk makkelijker! Hahah jaa ik weet de datum want haar vriend had zich verluld tegen Berry.. maar ik weet niet of zij het ook weet Ben benieuwd naar de geboortebedankjes, mogen we een foto zien? @ satire, vanaf 36 weken moet je bed op klossen staan en vluchttas klaar staan. Ik heb bij de hema, fijne pyama`s gekocht die er ook nog eens netjes uit zien Wat naar zeg dat je zus zoiets zegt! Slaat echt nergens op.. Hier vandaag grote schoonmaak gehad buiten, onder het afdak en de stallen .. alles is weer opgeruimd.. fijn!!
Hoi dames.. Heb vluchtig terug gelezen maar weinig onthouden.. Hier kwam ik er vd week achter dat de kinderwagen niet goed is.. veer was afgebroken.. Dus gister terug bij babydump geweewst.. Hun nog gekeken of er een nieuwe veer op kon of er een ander onderstel kon komen.. Geen van beiden.. Dus kunnen van de week weer terug om alles terug te brengen en dan gelijk een nieuwe wagen mee te nemen.. Verwacht wordt dat ie woensdag geleverd is dus ben benieuwd... Bleghh, denk je alles geregeld en klaar te hebben... Trouwens wel gelijk een ander merk gekozen want dit vertrouw ik nu natuurlijk al niet meer...
Satire, das ook nie aardig van je zus... Vreemd gedrag hoor... En die striae is balen.. maar je krijgt er wel iets prachtigs voor terug!!
@ dreamer, ohh das nie zo mooi, het is maar goed dat je er nu achter gekomen bent! Wat doen jullie aan geboorteversiering en waar kopen jullie het?
@ Satire wat vriendelijk van je zus zeg @ Dreamer balen van je kinderwagen gelukkig krijg je meteen een nieuwe. @ Nijntje hoe is het met de buikpijn? @ Delfino leuke kleertjes @ Goldy leuk he zo shoppen. @ Wonderbaby hier ook een bed dat niet op klossen hoeft. Echo donderdag was oke, groei blijft redelijk hetzelfde, gewicht was nu wat ze met 29 weken moet hebben. Ze blijft redelijk haar curve volgen. Maar het zou niet om mij gaan als ze niet iets te zeiken hadden, nu blijk ik weer teveel vruchtwater aan te maken het was nu boven gemiddeld. Gek genoeg kan het me niet meer interesseren de kleine doet het goed en is gezond en de rest kan me even niet schelen het is toch elke keer wel wat. Eindelijk is de babaykamer af moet alleen de gordijnen nog ophangen. zal wat foto's toevoegen.
Vogeltje wat een leuk kamertje!! Fijn dat het nu af is! Gelukkig blijft de kleine meid gaat curve goed volgen en je hebt groot gelijk! Ze doet het goed dus das het belangrijkste! Satire das niet aardig van je zus hoor!! Ik heb ook striae op mn billen en benen gekregen bij gelani en bij mn navel doordat ze gelani er mee uit moesten duwen, nu wordt dat daar dus erger. balen maar je krijgt er iets moois voor terug! Zie het als een souvenir, zo zien ze iig dat je zwanger bent geweest Goldy fijn alles gedaan buiten, het was ook schitterend weer!! oops had hij zich verlult Haha Ik voeg mn bedankjes ff toe, heb wel de naam weg getekend want die staat erop 'genaaid' het is wel iets anders geworden als dat ik toen tegen jou zei. Heb er witte en babyblauwe hartjes inzitten, dat zie je niet op de foto Toch niet naar roermond geweest, zijn lekker thuis gebleven, ga van de week wel ff naar de prenatal ofzo
Mooi hoor Wonderbaby!! Mooi kamertje Vogeltje!! Wel vervelend dat ze lijken te zoeken naar problemen... Hoe is het met die cyste dan? Goldy, goed bezig!! Satire, wat stom van je zus he!! Jaloers zeker! ;p Dreamer, wat vervelend van jullie kinderwagen!! Welke hadden jullie, en welke krijgen jullie nu dan?? Hier een weekend weg geweest naar mijn ouders. Die vierden hun verjaardag. Net voordat ik wegging verloor ik heel veel slijm... Heeeeel dik, maar niet echt een prop te noemen ofzo... Gisteravond rommelde het ook de hele avond in mijn buik, maar weet niet zeker of dit rommelen was, of darmen... Vandaag is het weer normaal...
Net ook nog even bezig geweest met de bedankjes maar mn lint was op dus kan ze nog niet af maken haha. Morgen maar even nieuw lint kopen. Ik zal kijken of ik via mn tel even een foto kan plaatsen.. @ vogeltje, mooi kamertje hoor! Gelukkig blijft ze netjes haar curve volgen. @ wonderbaby, super leuk die bedankjes! @ moestra, Gelukkig is het vandaag weer wat rustiger in je buik!
Hey meiden, Vogeltje, leuk kamertje zeg!! En wat fijn dat jullie meisje iig op haar curve verder blijf groeien!! Moestra, een dikke klodder slijm in combinatie met rommeltjes... spannend.... Leuk weekend gehad? Satire, wat stom van je zus! Ik ben pas 6 kg aangekomen en heb ook striae op mijn buik, dus daar ligt het echt niet aan!! Geboortebedankjes, ze zien er leuk uit zeg!! All, mijn buikpijn is verdwenen gelukkig. Wel heb ik meteen harde buiken, vanmiddag dus maar even aan de gyn vragen... Verder al weer 35 weken, wat gaat het nu stiekem snel. Het wordt spannend, meiden!!
hey meiden val hier even weer in druk gehad afgelopen dagen hihi heb nu bijna alle kleertjes kon het niet laten maat 62 heb ik niet maar heb ik gevraagt aan me souders voor me verjaardag verder op visite geweest en van het weer genoten afgelopen dagen super dagen gehad eens een x niet duizelig!!! maaar... ik zag een heel mooit kamertje voorbij komen van vogeltje!! en zag ook leuke traktaties!! lekker crea bezig geweest meiden voor de rest hoop ik dat alles goed gaat met jullie!!
Morning! Vogeltje, mooi kamertje!! Euhh geboorteversiering.. Heb nu alleen nog maar een slinger met hoera een meisje Verder nnog echt geen idee.. Vriend houdt nie zo van die poespas... Helaas Nijntje, jij ook al naar de gyn vanmiddag,.. Succes Ook hier vanmiddag naar de gyn.. Maar eerst nog genoeg te doen hihi Oop de een of andere manier ben k best zenuwachtig... Best stom
Heel leuk Goldy!!! Hoeveel moet je er nog met strikjes? nijntje gelukkig is de buikpijn weg maar wel harde buiken ervoor terug.. Toch in de gaten houden! Moestra oeh spannend hoor!! Houd ons op de hoogte he! Hebben we nog allemaal een actieve buddy? Goldy whatsapp mij is met je naam erin want ik heb geen nummers meer omdat ik een nieuwe telefoon heb. dreamer wat voor kinderwagen had je en krijg je nu? Succes straks!! Hier nog 2 foto's van de bedankjes
de geboortebedankjes zijn bijna klaar als ze allemaal af zijn zal ik een foto maken en hierop zetten. hele leuke bedankjes van jullie trouwens goldy en wonderbaby. denk niet dat we aan versiering gaan doen vindt ik een beetje zonde van het geld en ik weet zeker dat mijn vriend daar ook over denkt. oei satire laat je niet kisten door je zus mss jaloers dat jij nu zwangerschapsverlof hebt en zij niet meer. vogeltje echt heel leuk kamertje en wat goed dat je kleine meid zo goed door blijft gaan op haar eigen curve. da komt wel goed met haar zie ik. moestra spannend!!! dreamer succes bij de gyn vanmiddag en jij ook nijntje!! en delfino je komt er niet onderuit alleen omdat je het niet tegen ons zegt EEN HELE GELUKKIGE VERJAARDAG!!! en laat ouw ma eens goed verwennen!!! (ik las het op facebook hihi)