dankjewel naomi hihi ben benieuwd naar je foto vindt zo leuk om te zien die bedankjes wij hebben het nooit gedaan maar vindt wel super schattig
Wonderbaby, hadden eerst de hip hop x-adventure.. Nu als k et goedheb begrepen op de bon de mutsy transaction
Gefeliciteerd Delfino!!!! Fijne verjaardag! dreamer dan denk ik de mutsy transporter, heeft een vriendin ook Versiering: heb tegen mn zusje gezegd dat ze mooie blauwe en witte ballonnen op moet (heb het natuurlijk lief gevraagd) hangen, die heb ik al in huis. Verder heb ik nog slingers van bij gelani. Ik wil nog een sticker bestellen voor op het raam en een geboortebord, iedereen zal hier weten dat hij geboren is haha
Versiering: Hier komt een 3d-ooievaar. Heb de tape voor op het raam net besteld. De ooievaar hadden we al van zoonlief. En verder heb ik een paar blauwe slingers en blauwe en witte ballonnen. Hier in de buurt hebben ze een heel cool ding! Een ooievaar in de "lucht". en een wieg op de grond. (gewoon van hout) Als je langs loop gaat het ding vanzelf bewegen. Dan valt de luier uit de snavel van de ooievaar en als die in het wiegje zit komt er een babyhoofd omhoog!
Versiering heb alleen ballonnen en hoera een jongen de rest moet ik nog halen Bij kay hadden we ook een naamraam sticker maar ze zijn best prijzig
@ nijntje, het gaat echt zo snel he! Hoe was het bij de gyn? @ delfino, gelukkig ben je niet duizelig geweest, hopelijk houd dat nu aan en ik lees dat je jarig bent, GEFELICITEERD! Fijne dag! @ dreamer, ook bij de gyn geweest.. was alles weer goed? @ wonderbaby, ik zal je zometeen een app sturen Heb je in het zakje snoephartjes zitten? En dat voorste hartje is een zeepje ofniet? Ik moet nog aan 55 bedankjes de lintjes maken. Heb net lint gehaald dus ik kan vanavond weer aan de slag! @ naomi, ben ook benieuwd naar jou bedankjes! @ moestra, dat klinkt heel leuk zeg! Hier doen we buiten een geboortebord, een stoffen vlaggenlijn met naam en wou eigenlijk ballonnen maar die gaan zo snel leeg buiten. Dus was aan het kijken voor plastic vlaggenlijn, weet iemand waar ze die verkopen? Binnen doen we ook nog slingers en ballonnen haha. En weet iemand toevallig waar ze van die blauwe mini wasknijpertjes verkopen?? Kan alleen in houtkleur vinden..
Hey meiden, Delfino, gefeliciteerd met je verjaardag!! En toch alle kleertjes gekocht, hihi Versiering, hier geboorteborden, een raamsticker, slingers en binnen ballonnen. Plastic vlaggetjes hebben ze bij ons bij de Primera evenals roze/blauwe knijpertjes... Verder vergeten, sorry... All, bij de gyn was het op zich goed. De kleine ligt nog hartstikke dwars en de gyn heeft een beetje geprobeerd hem/haar te draaien, maar dat lukte niet. Verder als de vliezen breken meteeen gaan liggen zelfs in de Ah of zo. Dus niet meer naar huis, de ambu moet me dan komen halen... Oei, daar schrok ik wel van, dus ik denk dat ik niet veel meer echt weg ga, haha Over twee weken weer terug en als de kleine dan niet goed ligt, prikken we een datum. Dus voor de lijst 26 februari moet ik weer naar de gyn.
Nijntje wat een eigenwijsje in je buik! En dat is idd schrikken dat je zelfs midden in de winkel moet gaan liggen! Hopelijk zal dat nooit gebeuren hopen dat die kleine frummel nog gaat draaien dan! En anders een datum prikken spannend hoor!
Hier gisteen enorm verrast door mijn vent! Hij had een kado voor me dat had ik al niet verwacht want zouden dit jaar even niks aan elkaar geven ivm een nieuwe pc ik maak het open zit er gewoon echt serieus een iphone 4 in!!!! Ben echt zooooooo blij kan ik als ik in zhuis lig te bevallen jullie op dehoogte houden
Morning!! Delfino, nog gefeliciteerd.. Wonderbaby, kheb de purple Pff hier gister controle gehad bij de gyn.. Begon al met mn bloeddruk die toch redelijk hoog was (138/92) 10 min later nog een keer laten meten... 120/90... Toen liep de gyn nog een halfuur uit... De laatste meting was nei doorgevoerd.. Dus hij nog een keer meten... 130/90.. Fijn dus , niet... Nog even een echo gehad.. Meisje lag nog altijd met koppie naar beneden.. En het fijnste van al, ze ligt volgens de gyn al ingedaald Daarna nog gesprekje over hoe t verder gaat... Dus ikgelijk maar vragen hoe t zit met mn bloeddruk.. Mocht het met 37 weken stabiel blijven mag ik doorlopen, maar als ie vanaf dan stijgt gaan we een afspraak maken om in te leiden... Moet na de bevalling sowieso 24 uur blijven ivm bloeddruk dus kan gezellig een tas gaan pakken... Yuk Ook gelijk gevraagd hoe t zat met vriend.. (khad natuurlijk al van vriendin gehoord dat haar vriend was weggestuurd na 22.00) Maar hij vond dat maar heel vreemd en dat hoefde zeker niet
Wow Delfino, wat aardig van je vriend Nijntje, ik hoop voor je dat de kleine nog draait. Lijkt me inderdaad geen pretje om te moeten gaan liggen midden in de Appie! Dreamer, ik kan me niet voorstellen dat je vriend na 22.00 uur weggestuurd wordt. Bij de bevalling van mijn zus waren we er met z'n tweeën bij, waarvan eentje mocht bljven slapen. Dit mocht zelfs nog de 3 dagen na de bevalling (ze moest blijven i.v.m. keizersnede). Ik ben toen niet blijven slapen, maar het mocht dus wel. Zal ook van het ziekenhuis afhangen denk ik. Het Orbis ziekenhuis in Sittard is 'luxe' wat dat betreft. Vandaar dat ik ook daar wil bevallen Versiering, tja...als ik het zelf niet doe zal het wel niet gebeuren. En ik zie het mezelf niet doen tegen die tijd. Normaal doet familie dit, maar mijn familie is zo ongeïnteresseerd in mijn zwangerschap dat ik dit niet zie gebeuren. Terwijl ik en mijn vriend het toen wel allemaal gedaan hebben voor m'n zus...ook weer zoiets. Ik zie het al helemaal voor me, ik beval na 42 weken eindelijk eens, dan heeft mijn vriend geen vrij meer (is ZZP'er) en is hij dus de hele dag weg. Kan ik nog alles alleen opknappen. Want familie voelt zich niet geroepen, ik heb het namelijk 'toch makkelijk', want 'jullie zijn met z'n tweeën'. Hahaha, ik zie de dingen somber in vandaag. Hormonen misschien?
Hey meiden, Satire, wat balen dat je je zo somber voelt vandaag. En familie die alleen maar aan je zus denkt, gezellig... Heb je niet een paar gezellige, leuke vriendinnen die je hints kunt geven Dreamer, wat balen van je bloeddruk... Hopelijk blijft het stabiel en loopt het niet echt uit op zwvergiftiging. Bij ons in het zh waren ze niet heel streng. In de infoboekjes staan wel rusttijden, maar niemand die zich er echt aan houdt. En als je alleen op een kamer ligt, heeft toch niemand er problemen mee? Mannetje bleef bij mij altijd tot 22.30u ongeveer. Delfino, lekker verwend!! Ik weet niet of ik je al had gefeliciteerd, maar anders alsnog van harte gefeliciteerd!! All, slapen jullie ook zo slecht 's nachts? Ik ben regelmatig een aantal uur wakker en kan dan echt niet slapen...
Nijntje, ik heb een vriendin gevraagd om maandag samen lekker te babyshoppen Zij is gelukkig WEL nog enthousiast! En ik heb ook twee enthousiaste schoonouders die staan te springen om overal bij te helpen Wat je slaapprobleem betreft, dat is echt balen. Ik slaap op zich goed, het is alleen dat ik zeker 3 tot 4 keer eruit moet om te plassen. Maar tussendoor slaap ik wel goed. Alleen mijn dromen slaan helemaal nergens op, echt van die angstdromen. Hoort er allemaal bij he..
oh moestra das wel heel sjiek da 3d maak je er een foto van als het er hangt? goldy ik weet niet waar ze die wasknijpertjes verkopen sorry. oei nijntje da is zeker schrikken. ik hoop dat de kleine binnenkort besluit om een beetje mee te werken. satire dat is jammer van je familie. ik heb dit ook bij mijn eigen moeder heel vervelend. gelukkig mijn zusje en de schoonouders en vriendinnen heel enthousiast. ben blij voor jou dat je ook vriendinnen en schoonouders hebt die enthousiast zijn concentreer je daar gewoon op. ik wordt standaard minstens 2x per nacht wakker grr zeer irritant. ik ben heel benieuwd ondertussen naar de wegblijvers dus girafje, torties, rjdn12, superguppy en degene die ik nu vergeet op te zetten laat iets van jullie horen als dat gaat.