Nou de geboortebedankjes zijn eindelijk helemaal klaar Morgen ga ik mn vluchttas inpakken! @ nijntje, fijn dat alles verder goed was. Hopelijk gaat ze toch nog goed liggen. @ delfino, wat lief van je mann! @ dreamer. balen van de hoge bloeddruk. Hier moest man ook naar huis na de bevalling van Jayden, niet precies om 10 uur maar mocht niet blijven slapen. @ satire, idd jammer dat je familie zo ongeinteresseerd is! Misschien dat je schoonouders doen versieren dan? slapen; ik slaap gelukkig als een roosje! 1 x eruit voor te plassen en daarna val ik weer als een blok in slaap. Lijkt me heel vervelend als je niet kun slapen.. mn vriendin heeft er ook erg veel last van! Ik ben ook wel benieuwd naar de meiden die al lang niet geweest zijn! Hoe gaat het met jullie?
Ik reageer morgen ff goed maar Goldy weet je waar ik blauwe plastice slingers vandaan heb? Bij die carnavals winkel op de mierloseweg. Voor gelani's verjaardag.. En die wasknijpertjes kunnen ze daar ook wel hebben maar ik had die toen iig in zo'n soort winkel gekocht..
prenataal heeft ook plastic slingers en blauwe knijpertjes en andere babywinkels ook wel en xenos heeft ze ook! moet ook maar eens gaan shoppen als we weer in de stad zijn hihi al versieren mijn souders het huis altijd en worden mijn versiersels nooit in gebruik genomen haha!
Hai meiden! Sorry dat ik zo lang niets heb laten horen. Ik lees wel braaf mee, maar het reageren moet ik echt even de tijd voor nemen! Ik moet morgen nog 1 dagje werken en zal dat weer full-time meekletsen! Nijntje en Goldy: Spannend of jullie kindjes nog braaf met het hoofdje naar beneden gaan ligggen! Goldy en Wonderbaby: Wauw, mooie bedankjes hoor! Ik wou dat ik zo creatief was. Hier alleen beschuit met muisjes voor het bezoek Delfino: Nog gefeliciteerd! Wat een top cadeau Lekker appen tussen de weeen door. Dreamer: Ojee, balen van je bloeddruk. Hier in ziekenhuis Kraamsuites. Ideaal. Je mag dag en nacht bezoek ontvangen en vriend mag sowieso blijven slapen. Satire: Wat balen van je familie. Gemeen! Ik heb het hier de hele zwangerschap met schoonouders gehad. ze beginnen nu een beetje interesse te tonen.n Naomi: Ik heb volgende week woensdag een liggings echo! Vervelend dat je moeder zo doet. Weet je ook waarom? Vogeltje: Ai ai, Het zit je ook niet mee. Gelukkig groeit je meisje nog wel. Hoe zit het met de Cyste?
In de blije doos zat ook nog een slinger van de Fabeltjeskrant. Verder heb ik toen de versiering bij Prenatal gekocht. Dat hangt nog steeds op bij mijn zus! 3 maanden later... Vandaag ga ik echt eens aan de slag met die was. Ik heb zoooooooooooooo veel was! En alle babykleren/lakentjes/knuffels etc. moeten ook nog. Ook mijn kleerkast eens uitzoeken, daar ligt zo veel in wat me niet meer past of wat ik nooit draag. Als de kraamverzorgster straks iets daarin voor me moet uitzoeken begrijpt ze er niks van Ik ben ook benieuwd naar alle dames die al een tijdje weg zijn. Ik neem aan dat ze het gewoon te druk hebben. Misschien komen ze wel weer even kijken als ze goed en wel in hun verlof zitten. Goldy, wat ben jij goed voorbereid Ik heb nog niet eens een tas die als vluchttas kan dienen, haha! naomi, erg vervelend he, als je moeder het zo laat afweten. Je vraagt je echt af waarom...kun je maar beter niet te lang bij stilstaan en gewoon alles bespreken met de mensen die het wel allemaal leuk vinden. Ook weer een reden waarom ik hier graag kom, haha! Vind het leuk om te lezen hoe alles bij jullie gaat. En ik ben zoooooooooo benieuwd naar hoe onze bevallingen zullen verlopen, hoe de baby's eruit zullen zien. Wie bevalt het eerste? Wie het laatste? Hoe gaan de eerste dagen? Spannend allemaal hoor!
Goeiemorgen!! Rjdn12, das idd wel fijn dan Kan hier volgens mij ook, moet je alleen naar het geboortehotel na de bevalling Mja dan zit je er een week aan vast en k wil zo snel mogelijk naar huis Hier ook beroerd qua slapen hoor Wordt standaard 2x wakker en tis niks vreemd als het meer is Zou soms wel ns een nacht willen doorslapen hihi Vandaag weer opgestaan met flinkesteken in mn rechterzij... Vandaag maar weer rustig aan en hopen dat iig babydump belt
Hier ook erg benieuwd wie de eerste zal zijn ik iig nie ik ben denk ik gezien mijn verleden als laatste denk ik
Hihi Delfino, kheb juist echt t idee dat t bij mij niet zo lang meer zal duren... Maar goed, kheb de tijd hoor.. Hoeft van mij nog niet te komen hihi..
Ontzettend spannend allemaal! Ik denk dat Vogeltje en Moestra de eerste zullen zijn! Hier snachts er bijna elke uur uit om te plassen. Gelukkig val ik wel snel weer in slaap.
Tsja Vogeltje idd.. Mja die zit natuurlijk met het feit dat dr meisje niet zo lekker groeit dus dan grijpen ze vaak toch wat eerder in... Wordt nu wel erg spannend hoor
Goedemorgen!! Wat een baaldag gisteren zeg!! De hele dag in de weer geweest voor controle in het ziekenhuis... Ik moest naar de internist, en die liet me gewoon doodleuk een uur (!) wachten!! Niet normaal!! En dan ook nog heel minachtend tegen me doen... BAH!! Maar goed, wat rdjn schrijft klopt wel dreamer! Ik MAG NIET doorlopen tot 40 weken... Door de diabetes. Dan word het echt gevaarlijk in mijn buik voor de kleine. Maar goed, de diabetes verpleegkundige was wel heeeeeeel tevreden! Trots zelfs op mij!! Ik mag best wat minder streng zijn voor mezelf, maar dat doe ik niet!! Niet nu het zo goed gaat en ik nog maar een paar weekjes hoef... Ik zei: als die suiker weg is na de bevalling komt er vanzelf wel iemand (of iedereen) met een reep chocola aan zetten! lol Zo, verder ga ik vandaag de enveloppen schrijven! Zin in!! Maar moet eerst nog wat andere klusjes doen! Waar ik geen zin in heb. Dus ga snel beginnen! lol Ga later vandaag even reageren op iedereen!!
Ik heb ook het gevoel dat die van ons eerder komt...weet niet waarom, maar het is een gevoel Dat betekent vast dat ik als laatste ben, haha!
hey meiden even ego, kom net bij de vk vandaan, zijn wat wijzer geworden hoe of wat kindje ligt ineens (sinds vanmiddag??) in een stuit ik moet 26 maart naar de gyn krijg daar echo om te kijken of hij nog steeds in stuitligging ligt dan. daarna gesprek over hoe nu verder ze zei dat als me lichaam eraan toe is ze me met 38/39 weken wel willen inleiden maar daar gaan we het met de gyn over hebben... even spannend nog dus! maar ze willen me zeker niet over de 40 weken laten lopen!
Ik ben benieuwd Delfino! Heel spannend allemaal! Hier moe na een dagje hard werken. Heb mijn kleerkast uitgezocht, de was weggewerkt en de tuin gesnoeid en geveegd. Even lekker in bad liggen weken en nu wachten op m'n vriend, die is friet halen Lekker hoor, dat verlof!
Lekker bezig meis!! Hier trouwens bekkeninstabiliteit maar ze vond dat ik te ver in zwangerschap was om nog naar fysio te gaan dus zoveel mogelijk rust houden!