15 - 30 april 2012 mama's! DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wonderbaby1, 19 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Gek he delfino, dat ze toch nog draaien!
    Hier ook een eigenwijsje die rustig overdwars in mijn buik gaat liggen hoor!
    Ik hoop voor je dat alles goed komt!

Jeetje Satire, goed bezig!! Kom je hier ook even de tuin doen?! ;)

Maar gelukkig kan ik ook steeds meer afstrepen van mijn lijstje!
    Vandaag de koelkast gedaan en de oven en alle enveloppen geschreven.
    Wilde nog veel meer doen, maar helaas, dat laat mijn lichaam niet meer toe... Morgen weer een dag!

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hey meiden,

Delfino, oei, zo'n BI... Dan maar goed rusten en ondertussen los op de babykamer!! Jeeeejjjj!!
    En de kleine ineens in een stuit... Weer een stuitertje in dit topic...

Satire, goed bezig jij!!
    Heerlijk he, verlof??

Moestra, jij de enveloppen geschreven, thnx, want ik bedacht me ineens dat ik nog etiketten moet halen (enveloppen komen tegelijk met de kaartjes en om nou in het zh nog alle enveloppen te schrijven...).

All, hier denk ik ook dat de kleine eerder komt. Maar tot op heden nog vrolijk in een stuit.
    Hier is de bestrating van de tuin inmiddels ook af. De 24e grad er in en klaar in de tuin!!

3. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha, die staan hier ook op mijn lijstje :D

4. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo, tas staat ook klaar! Morgen ga ik voor de verandering maar een shoppen :p. Vast kraamkadoo halen voor vriendin.

Bevallen; ik denk dat ik weer over tijd ga. Bij Jayden 6 dagen na uitgerekende datum.. wil niks zeggen natuurlijk maar ik heb zo`n idee dat het nu ook weer gebeurt haha.

Vriendin van mij (die keizersnede krijgt) had vandaag weer echo en nu blijkt dat het kindje waarschijnlijk te klein is. Ze moet nu om de dag op controle en ctg scan. Ze hadden gezegd dat het kindje waarschijnlijk eerst op de coveuse afdeling komt te liggen.
    En volgens mij is 23 maart de datum van de keizersnede (weet niet zeker maar ze hebben zich verpraat haha :p)

@ wonderbaby en delfino, thnx voor de tip. Ik zal eens gaan zoeken.

@ RJDN, ook bijna verlof.. fijn zeg! Hoe gaat het verder met je?

@ delfino, balen dat jullie mannetje ineens in stuit ligt! Hopelijk draait hij nog terug.

@ moestra, super goed van je dat je de suiker zo goed onder controle hebt!

@ satire, goed bezig geweest vandaag!

@ nijntje, fijn dat de tuin bijna klaar is.

5. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mama's 15 - 30 april 2012
    Wil je iets wijzigen in de lijst? Stuur Satire of naomi01 dan een PB!

15
    Nijntje27 (30), 2e kindje zh fv
    Regenboogje (30), 2e kindje
    Dreamer (?), 1e kindje [M] zh fv

16
    Girafje75 (36),
    1e kindje [M]

17
    goldy (23), 2e kindje [J] zh bv

18
    lyza (22), 1e kindje [J]

21
    debke83 (28), 2e kindje [J]
    moestra (30), 2e kindje [J] zh fv

22
    beccy (26), 1e kindje
    Torties (23), 2e kindje [M] zh bv

23
    Nicole84 (27), 3e kindje
    wonderbaby1 (22), 2e kindje [J] zh bv

24
    Satire (27), 1e kindje [J] zh fv
    naomi01 (24), 1e kindje [J] zh bv
    kwekkie4u (33), 1e kindje [J]

25
    Delfino (26), 3e kindje [J] zh bv
    rjdn12 (23), 2e kindje [M] zh bv
    Vogeltje (30), 2e kindje [M] zh fv
    menn (20), 1e kindje [M]

26
    Eliesje (30), 4e kindje [M]

28
    Superguppy (26), 1e kindje [J]

Afsprakenlijst
    20 maart naomi01, afspraak gyn
    21 maart rjdn12, liggingsecho
    22 maart goldy, liggingsecho
    26 maart Nijntje27, afspraak gyn
    26 maart Delfino, afspraak gyn
    29 maart wonderbaby1, liggingsecho
    30 maart naomi01, consultatie vroedvrouw
    11 april Vogeltje, geplande keizersnede
    16 april naomi01, afspraak gyn
    24 april naomi01, afspraak gyn

7 meisjes
    10 jongens

6. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    rjdn verlof joepie!!!
    en ik denk dat de reden waarom mijn ma zo doet is omdat ze heel erg egoïstisch is geworden. ze reageerd overal heel raar en niet als een moeder op. toen ik vertelde dat ik zwanger was was het eerste wat ze zei: oh maar er kan nog van alles mis gaan. heel leuk om dat dan te horen...not. maar ben nu afstand van haar aan het nemen het is genoeg geweest met haar. ik heb genoeg getolereerd. ze is hoe ze is ma da betekend niet dat ik er mee eens moet zijn.

wat een eigenwijze kindjes hier idd nu ben ik bang aan het worden dat de mijne ook is gedraaid. ik zal het dinsdag te horen krijgen.

ik lees dat iedereen ook hard aan het werk is hihi. jullie weten toch dat zwangerschapsverlof er is om te rusten he hihi.

hier gaan ze vandaag eindelijk weer eens verder aan het huis pff daar hebben we 3 maanden op moeten wachten. het werd tijd.

7. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    naomi, dat van je moeder, zo gaat het bij mijn vader ook. Hij wordt ook steeds egoistischer en hij is ook heel egocentrisch. Het kan hem allemaal geen bal interesseren. Dus ook hier even afstand van hem, en van mijn zus en de rest van die kant van de familie. Ze doen maar, maar ik hoef het niet te horen.

Helaas moet ik dit weekend wel met haar naar de verjaardag van mijn broertje. Geloof maar dat ze daar ook alle aandacht zal opstrijken... ;) Als ze 5 minuten niet het middelpunt is dan zal ik daarvoor boeten met de zoveelste rotopmerking. Ach ja, overleven we ook wel weer...

Naast me zit er eentje die graag de stad in wil om een cadeautje te kopen, maar ik heb geen flauw idee van wat ik moet kopen. Maar het wordt mooi weer, dus misschien toch maar de stad in.

8. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Morning!!
    Fijn dames, van die familie die zo reageert :( Je zal ze nog ns wat vertellen he...

Hier vanochtend om half 5 klaarwakker.. Uiteindelijk om half 7 terug in slaap gevallen en nu net mn bedje uit... Beebje was ook enorm rustig dus lag ook te wachten tot k dr voelde bewegen... Komt vast door de ruimte die kleiner wordt...

9. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Oooh k heb trouwens 21 maart weer controle :)

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

even voor de lijst 26 maart 11:15 echo en om 11:40 naar de gyn

wat jammer dat sommige mensen zo raar kunnen doen tegen eigen familie!

11. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Delfino wat een eigenwijs kindje heb je toch nu nog draaien;)
    Hopelijk draait het ook weer terug.

@ Moestra fijn dat je suiker onder controle is.

@ RDJN Hoe gaat het met je, lang niet gezien.

@ Goldy Spannend voor je vriendin. En wil niets zeggen he bij de eerste overtijd.

@ Satire Wat ben je toch weer druk bezig, probeer ook te genieten van je verlof he!

@ Naomi vervelend dat je moeder zo doet ik zou dan zelf ook afstand nemen hoor.

@ Dreamer ook al zo slecht slapen...

Zo vandaag weer bij de gyn/vk geweest en echo gehad.
    echo was goed heb meer dan voldoende vruchtwater en de flow was ook goed, volgende week weer de groei meten.
    Ze heeft gewoon echt al veel haar en best lang.
    Ze is ook al ingedaald ligt nog niet helemaal vast maar wel bijna.
    Hb is wel weer gedaald en omdat ik eind januari een hoge dosering heb gehad in het infuus mogen ze dat nu niet geven is te kort op elkaar.
    Nu volgende week weer Hb prikken en als het blijft dalen gaan ze toch kijken of ze niet gaan inleiden met 36/37 weken.
    Schijnbaar vinden ze toch dat mijn conditie te hard achteruit gaat en zijn ze bang dat als ze te lang wachten in de bevalling niet aan kan.
    Dus spannend....

En vanaf vandaag officieel VERLOF:D

12. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Sjee Vogeltje.. In dat geval ga jij idd de eerste zijn hier :D
    Al is de reden natuurlijk wel minder fijn...

13. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vogeltje, dat is niet best! Wel fijn dat je nu verlof hebt. Rust maar lekker uit, en niet zoals de rest van ons de benen onder je lijf uit rennen ;)

Aan de andere kant vind ik dat juist lekker, dat ik nu tijd heb om eens flink op te ruimen en te poetsen. 's Avonds ben ik wel moe, maar dat geeft niks. Die energie wordt vanzelf minder en voor je het weet lig je de hele dag op de bank. Dat merk ik vanzelf wel :D

Ik heb me net weer even uitgeleefd bij de Zeeman...die tuinbroek is zoooooooooo schattig!

Oh ik wilde jullie nog vragen, hebben jullie vitamine D druppels in huis? Blijkbaar geven ze dit tegenwoordig standaard aan pasgeboren baby's? Weet nog dat ik het toen mijn neefje geboren werd halsoverkop moest gaan halen van de kraamverzorgster.

En nu ga ik echt eens al die babykleertjes wassen! Kan ze nu heerlijk buiten ophangen, 19 graden hier in Zuid-Limburg!

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hahah Satire lekker he :D
    Leuk om te zien waar je de kleertjes koopt :p

Die vitamine druppels heofde ik volgens de kraam intake niet te halen.. Weet alleen fff niet meer of jij BV of KV gaat geven? Maar anders is t na 7 dagen pas ofzo dat ze zei...

15. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Vitamine d nog niet in huis en bij borstvoeding moet je volgens mij vitamine k bij geven.
    Al heb ik die niet nodig want geef fv.

@ Satire dat rustig zitten kan ik ook niet hoor probeer wel zo rustig mogelijk te doen maar dat lukt niet altijd.

Net worstenbroodjes gemaakt, ik ga altijd bakken om te ontspannen:D

16. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik las inderdaad ook net in de folder van de verloskundige dat vitamine D en K alleen is in geval van borstvoeding. En wij gaan flesvoeding geven, dus het zal wel niet nodig zijn.

Eindelijk begonnen aan die bergen babywas, de slaapzakken in tig verschillende maten hangen al buiten op het rek, haha. Ik was maar gelijk alles, ook de grotere maatjes.

Vogeltje, bakken om te ontspannen, haha. Had ik dat maar, ik heb een hekel aan in de keuken staan ;) Ik poets om te ontspannen ;)

17. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hihi...
    Kben net nog ff bij de Wibra geweest... Mutsjes meegenomen (zijn ze niet om t warm te houden doen ze wel dienst om de zon van het bolletje te houde :p ) een bolerootje, rokje en een joggingsbroekje :D Oooh en voor mezelf een soort joggingsbroek alleen dan capri en met een enorme band(moet denk eigenlijk dubbel maar nu met buik kan ie ook wel zo :p )

18. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kleertjes bij de Prenatal zijn echt veel te duur, voor die paar maanden dat ze erin passen. Zeeman heeft ook leuke kleertjes. Ik haal ze ook wel eens bij de duitse versie van de Zeeman/Wibra, de KiK. Daar is het nóg goedkoper, en meer keus :D

19. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Haha, kheb wel eea van prenatal.. Zoals het eerste pakje en wat shirtjes..
    Verder hier ook een hoop vd zeeman.. (scheelt als je dr werkt neem je gelijk vanalles mee :p )

20. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dat is inderdaad handig als je er zelf werkt :D Heb hier ook wel dingen van Prenatal, maar niet zelf gekocht. Heb ook veel kleertjes uit Amerika zag ik, van een collega gekregen. De prijskaartjes hangen er nog aan, dus ze zijn nooit gedragen.

Deel Deze Pagina