15 - 30 april 2012 mama's! DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wonderbaby1, 19 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bah, vannacht werd ik weer stikkend wakker door het brandend maagzuur. Dat is echt zo vies! En ik schrik me rot, omdat ik geen lucht krijg.

Vandaag toch maar een middeltje halen, wat zo is het niet fijn slapen.

2. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Satire dan raad ik antagel aan die smaakt redelijk en vond ik altijd het fijnste, kun je bij de apotheek krijgen.

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    satire ik gebruik ook antagel dat werkt heel goed! rennies werkt niet.. en nu echt halen dan slaap je tenminste goed ;)

delfino he toch ligt het mannetje nu toch ineens in stuit! hopelijk draait hij nog!

goldy heb je de spulletjes nog gevonden? spannend voor je vriendin! hopelijk is de kleine gewoon groot genoeg!! hoever is ze als de ks gepland staat?

vogeltje het zit je echt niet mee.. hoe gaat het met de cyste van het meisje of hebben ze niet meer gemeten?
    grappig dat ze al zoveel en lang haar heeft! had je zoontje dat ook?
    gelani had heel veel lang zwart haar dus ben benieuwd naar dit kleintje!
    hoe smaakte de worstenbroodjes? zo lekker als je ze zelf maakt!

satire maar prenatal is toch kei goedkoop!!? zeeman moet je wel opletten dat het niet scheef is, wat wel heel vaak is. heb voor gelani ook wat rompers daarvan maar na 2 x wassen is de vorm eruit en zijn ze gewoon niet fijn meer.. en die babyspulletjes moeten veel vaker in de was dus ik zou toch ook net wat betere kwaliteit pakken.. de hema rompers zijn wel heel fijn en blijven mooi!

dreamer leuk dat je daar werkt, zie je als eerste wat er allemaal binnen is! heb vaak de slaapzakken van de zeeman en die zijn heel fijn!

moestra super goed van je!! mag je zeker trots op jezelf zijn dat het zo goed gaat! en idd na de bevalling komen ze vast met het eea lekkers aanzetten ;)
    en als je nu iets geproefd hebt dan wil je misschien weer meer en is dat moeilijker he.. gaat goed zo!!

rjdn hoe gaat het? goeie laatste werkdag gehad? en nu lekker van je verlof aant genieten?

naomi fijn dat ze weer verder gaan met jullie huis!! altijd zo balen als je moet wachten he!!
    en idd je doet het goed zo met je familie!

wat een lekker weertje gisteren he?!

ik heb paar dagen terug nog wat leuks gemaakt voor de kraamvisite, met royal icing en dan kleurstof erbij gedaan zodat het babyblauw werd, daar muisjes op gestrooid. zijn nu dus rondjes met muisjes. ziet er heel leuk uit en ze zijn ook heel lekker zegt Toon.
    wilde er meer maken maar helaas waren net de blauwe muisjes op bij de c1000.. zal wel ergens een jongetje geboren zijn haha

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

wow weet niet wat hier gebeurt volgens mij issue steeds koppeltje aan het duikelen en aangezien er niet zoveel ruimte is is dat nogal pijnlijk.... haha hier druk druk druk gaan zo weg weekeindje weg moet nog tas inpakken me eigen haar doen en kids nog aankleden afwassen opruimen stofzuigen.... omg en dat allemaal terwijl ik me doodziek voel :( mannetje kan nie helpen die is nog even aan het werk....

iedereen dus fijn weekeind! zal vast nog wel wat late horen van me via me nieuwe foon en anders zeker op facebook wel ;)

5. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Delfino, hopelijk kan je tocxh n beetje van je weekendje genieten!!

Morning!!
    Wonderbaby, die rompers haal ik eigenlijk nooit bij ons.. Das vaak niet het beste spul :p

Ik ga weer in de wachtmodus voor babydump...

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    delfino beterschap meid! en als het niet gaat niet doen he! stofzuigen moet morgen ook weer dus dan laat je dat maar lekker liggen ;)

dreamer hebben ze al gebeld van babydump? komen ze vandaag?
    die rompers haal ik dus ook niet meer ;) die had ik toen 2 gehaald voor te proberen want ze zagen er in de winkel zo mooi uit.. (gewoon de witte) maar das dus echt 10 x niks!

7. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Goedemorgen dames!!

Ik spring hier even weer in.
    Heb wel meegelezen de afgelopen dagen, maar weinig puf en tijd om te reageren...

Ik heb gisteren heel veel kunnen doen hier in huis!!
    heb de wc eens een grondige beurt gegeven. En samen met manlief de zolder flink opgeruimd en alle gordijnen gewassen. En manlief heeft overal alle spinnenwebben weggezogen! Owja, en een stuk behang weer gemaakt op zoonlief zijn kamertje. Nu hopen dat hij er niet weer aan gaat scheuren!
    Echt fijn, dat hij een vakantiedag kon opnemen en zoveel voor me kon doen! Scheelt mij weer een hoop stress! :D

8. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Haha wonderbaby, die witte zijn zegmaar de budget rompers.. Zitten alleen geen budgetkaartjes meer aan tegenwoordig.. Maar die zijn niet fijn nee.. Kheb nu die rompers van de actie van WIJ jonge ouders.. Die zijn na het wassen wel mooi gebleven dus ben benieuwd hoe lang ze mee gaan :p

9. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1509 Satire, 16 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2012
    Mogge dames!

Poeh, twee manden strijk gedaan en nu ben ik alweer moe, zzzz...

Ik ga zeker weten Antagel halen. Dat kan gewoon zonder recept?

wonderbaby, Prenatal kan goedkoop zijn, als ze aanbiedingen hebben. Maar de pakjes die ik leuk vind zijn altijd de dure ;) Rompertjes heb ik vooral veel gekregen, dus dat zal wel goed zijn.

Trouwens leuk wat je voor de kraamvisite maakt! :D Op de 9maandenbeurs hadden ze geboortekoekjes, die waren zo lekker dat ik ze na de geboorte naar mijn collega's stuur.

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

Dreamer hb alleen maar rompers van zeeman nooit problemen mee gehad heb er ook gewerkt ben blij dat ik weg ben! Ze hebben me nie zo best behandeld nl:(

11. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    heel fijn moestra!! als je man ook lekker thuis is om mee te helpen he :D

ze schijnen wel fijne rompers te hebben van de zeeman maar ik weet niet welke.. :p

satire ja die heb ik ook gezien, zat ook in die tas, maar nog niet geproefd.. waren ze lekker ja? zag ook dat je ze kon bestellen idd! leuk idee!

zal zo wel ff een foto spammen van die dingetjes die ik gemaakt heb.

heb net het geboortebord getekend en moet ik zo ff uitzagen bij m'n vader met de decoupeerzaag of hoe heet dat ding.
    het wordt een 'jongensteken' met daarin een baby die zwaait en hij heeft een kroontje op, daaronder dan het bordje met de naam. moet aan beide zijden geschilderd worden want het komt aan een vlaggenstok :D wordt heel mooi al zeg ik het zelf :p

antagel kun je zo kopen trouwens, bij de apotheek maar zonder recept ;)

12. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hier de kraam 'snoepjes'

13. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Ziet er lekker uit, en dat bord klinkt leuk!

14. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    hmmm wonderbaby jammie krijg er honger van zooo jaloers ik wil ook lekkere dingen maken ik hou ervan om in de keuken te staan, ma aangezien ik geen suiker mag kan ik ook geen lekkere dingen maken boehoe.

niet leuk he satire da maagzuur kheb er ook veel last van en de laatste dagen is de kleine ook behoorlijk aan het bewegen , zodat precies af en toe mijn adem wordt afgesneden.

hard aan de kuis moestra lees ik. ik heb net een lijstje gemaakt wat ik allemaal nog gedaan wil hebben voor de baby komt. nu kan mijn ventje er ook op aflezen en meehelpen daarmee hihi.

geen ervaring nog niet met rompertjes dus daar kan ik niet over meepraten

vogeltje ik hoop dat het vanaf nu alleen maar beter zal gaan. het lijkt er precies wel op

15. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    ja, kuis ben ik ook naomi! lol

16. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, heb even Gaviscon gehaald, zag het staan bij de supermarkt. Laat ik dat eerst eens proberen. De actieve stof daarin is ook antagel.

wonderbaby, die snoepjes zien er heeeeerlijk uit!

Lijstjes maken, ik ben er ook goed in. Heb maar liefst 38 taken die ik nog wil uitvoeren voor de bevalling. Daarvan heb ik er nu 13 klaar, hahaha. Het varieert van '6 deuren verven' tot kleine dingen zoals 'kattenluik schoonmaken' :D Ik doe iedere dag een beetje en hopelijk lukt het dan op tijd. Hoewel ik overweeg om mijn schoonvader te vragen voor die deuren...

17. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Op mijn lijstjes staan echt nog maar een paar dingen!!
    Die voor mezelf staat alleen nog de trap goed schoon en de keuken. (alle kastjes eens uitsoppen enzo)
    En op die van manlief staat alleen nog de lamp op de babykamer maken. :D

18. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Das minder Delfino!!
    Ik werk er inmiddels vijf jaar.. Maar tot nog toe eigenlijk maar weinig problemen gehad :) Maar hoor idd meer mensen met slechte ervaringen hihi :D

Satire, nog genoeg te doen dus hihi :)
    Misschien moet k ook maar eens zo'n lijstje maken :p

Wonderbaby, doe maar creatief hihi :) Zelf maken... Ziet er goed uit die snoepjes/koekjes..

19. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Zo'n lijstje werkt goed dreamer! Vooral als je geneigd bent je snel druk te maken om wat je allemaal nog moet...

20. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ satire, vervelend dat maagzuur.. hopelijk helpt de gaviscon.

@ wonderbaby, jaa ik heb de spulletjes nog gevonden :). Ze is dan precies 39 weken
    Waar haal jij kleurstof? Ik kan dat nooit vinden dus laat ik berry`s tante het altijd meenemen van de bakkerij waar ze werkt. Maar tis handiger als ik het zelf in huis heb.

@ delfino, veel plezier dit weekend, geniet er van!

@ moestra. zo jij hebt de smaak ook goed te pakken he :p hahah hier ook grote schoonmaak ;)

@ wonderbaby, klinkt leuk je zelf gemaakte geboortebord! Wij doen lekker lui en gebruiken het geboortebord wat we bij Jayden hadden opnieuw haha.

Deel Deze Pagina