15 - 30 april 2012 mama's! DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wonderbaby1, 19 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Sinds zaterdagmiddag heb ik echt last van krampen.
    De hele avond en nacht harde buiken erbij die vlot 2 min aanhielden moest ze soms echt wegpuffen.
    Zondagochtend hield het weer op om vervolgens gisterenmiddag weer te beginnen heb dus de hele nacht weer pijnlijke harde buiken gehad.
    Nu nog steeds wel een paar, als dit zo nog een paar weken doorgaat wordt dit heel vermoeiend:(
    Ach ja dadelijk ctg dus ben benieuwd.

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    vogeltje: heel vervelend dat je steeds zo'n last hebt van die weeen! hopelijk weet je zometeen weer meer als je aan de ctg ligt.. wie weet kunnen ze wat voor je doen.

satire: kei fijn dat je man zo heeft geholpen gisteren! kun je weer wat van je lijst afstrepen! ;)

nijntje: lekker genieten van jullie kleine ventje meid! lijkt me wel raar als je het 1 verwacht en dus bevalt van het ander ;) maar dat komt helemaal goed hoor! hoe reageert je kleine meid op hem? heb je last van de ks?

goldy: lekker geweest ja? ja dat wist ik van te voren wel haha die hebben zo'n goed spul daar :D:D
    super fijn dat je moeder lekker meegeholpen heeft! kun je weer wat afstrepen en je bent al bijna klaar! wat moet er nog gebeuren?
    hier komt me moeder en me tante volgende week ook nog een keer alles mee doen! zo fijn.. als ik het nu grondig doe dan is het morgen alweer gedeeltelijk vuil met 2 van die mannen ;)

nicole: hier ook de tijd voorbij gevlogen! ik denk dat iedereen met al een kindje dat nu extra vind.. ik vind het nu nog steeds heel snel gaan! haha vervelend wel die rugpijn he! echt messteken zijn dat!

moestra: das wel heel zuur!! hebben ze ook gezegd waarom niet? dan kun je het beter niet weten he.. ik had je trouwens gevonden op fb

naomi: sorry was echt niet de bedoeling haha, had toen ook echt last van mn buik dus was blij klaar te zijn..

delfino: hoe gaat het met jou?

de rest!: hoe gaat het met jullie? komen jullie nog gezellig kletsen nu of zijn jullie hier weg?

hier: straks ff het geboortebord afschilderen. vanavond komt m'n vader de commodeplank nu eindelijk echt ophangen haha en de raamverduistering op onze slaapkamer.
    morgenvroeg ff naar eindhoven winkelen met een vriendin.
    smiddags denk ik ff langs de drukker om laatste veranderingen aan het kaartje door te geven. thuis kun je dat altijd beter zien he.

moet wel zeggen dat het nu wel kriebelt door nijntje en dat ik nu wel zoiets heb van het kan elk moment gebeuren.. al mag meneertje natuurlijk nog wel ff blijven zitten ;)
    vandaag 35 weken, nog 35 dagen tot de uitgerekende datum!

3. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Hai Allemaal,!

Vandaag mijn eerste officiele verlof dag:D. Donderdag begon die met een ziek zoontje en nu is vriend ziek:s. En ik haat ziektes!! Hoop dat het snel voorbij is. Gister ben ik verrast door vriendinnen met een High tea en cadeautjes in een leuk restaurantje! Erg leuk bedacht!

Nicole: Welkom terug! Ook lekker verlof hoor en de tijd is inderdaad voorbij gevlogen!

Wonderbaby: Ojee de kwaaltjes beginnen nu echt te komen he. Gelukkig is iedereen met verlof. Leuk een zelfgemaakt geboortebord! Foto?

Nijntje: Wat fijn dat hij het goed doet. Wat een schrik zeg! Geniet er lekker van! Hoe vindt Esmee haar broertje?

Satire: Ojee jij blijft ook maar kwakkelen he:s NOg eventjes volhouden dan zijn de griepen weer leker uit de lucht!
    Fijn dat je vriend je heeft geholpen!!

Moestra: Ik vind het echt stom voor je:(!!!

Vogeltje: Wat vervelend joh! Zal het dan bij jou ook niet lang meer duren?

4. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen dames :D

Nijntje: Jullie hadden geen geslachtsbepaling laten doen he? Lijkt me inderdaad wel even wennen als je een meisje had verwacht, haha! Geniet ervan en ik hoop dat je snel naar huis mag met het mannetje.

Vogeltje: Jeetje, dat is niet mis. Ik zie jou zo nog wel nummer 2 op de bevallijst worden :$ Ik ben benieuwd naar de CTG.

Het lijkt me ook dat de zwangerschap van een tweede kind wat meer 'aan je voorbij gaat' en dat het daarom gevoelsmatig sneller gaat.

Zijn de first time mama's ook al bloednerveus voor de bevalling? Door Nijntje ben ik inderdaad ook meer bewust nu van het feit dat het er echt aan komt :D En dat het zomaar kan gebeuren. Dat helpt mijn nestdrang ook niet trouwens, ik heb het gevoel dat ik veel te weinig tijd heb om alles op tijd klaar te hebben. Ben immers nog steeds met de babywas bezig! ;) Vandaag ga ik echt beginnen aan die vluchttas...en de oven schoonmaken. En de koelkast.

Maar eerst even Desperate Housewives :p

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    vooral dat heb ik ook haha :p

rjdn beterschap voor je vriend! hopelijk krijg jij het niet ook want je hebt een fobie voor overgeven toch?
    als het bord klaar is dan spam ik een foto! het bord komt straks aan een vlaggenstok te hangen met kettinkjes en daaronder kettinkjes met het bordje met de naam.

6. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Wonderbaby: Klinkt heel erg leuk! Ik heb een overgeeffobie ja:S Gelukkig is dit een andere griep. Hoge koorts en overal pijn. Ik ben heel erg maar als vriend zou hebben overgegeven had hij nu bij zijn moeder mogen uitzieken.

Satire: Rustig aan joh! Je hebt nu verlof:D. Ik moet ook nog heel veel doen en kan er elke dag wel weer dingen bij bedenken.

7. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Goedemorgen!!

Beterschap thuis rjdn!!

Wonderbaby, had het gezien idd!! Heb je de gezochte foto nog gevonden?? :D

Satire, doe je rustig aan? Alles blijft wel liggen hoor! ;)

Hier al de hele morgen wat menstruatie-achtige kramp... Soms moet ik ze even weg zuchten... Zal nog wel een paar week aanhouden...
    Maar ben er zooooow zat van!!!

8. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag allemaal

ik weet niet of jullie ervan gehoord hebben in nl op het nieuws, maar vorige week was er een ernstig busongeval in zwitserland met kinderen van 12 jaar erin.

Lommel - Bus met Lommelse kinderen betrokken bij ongeval in Zwitserland: 28 doden - Hbvl.be

het is zo erg, dit komt van waar ik woon. heel de stad is in rouw. nu zijn ze begonnen met het begraven van de kindjes. wordt er echt zo verdrietig van. geen ouder zou zijn of haar kind moeten begraven. sorry om zoiets depri hier neer te zetten moest het even van mij af typen.

9. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Helleu!!
    Ben je even twee dagen niet op ZP, besluit iemand maar even een baby te werpen ;) :p

Nijntje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!! Hopelijk gaat alles voorspoedig en mogen jullie toch snel naar huis!!

10. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Moestra ik voel helemaal met je mee

Zo de ctg hebben me maar weer gehad, heb die standaard 2x per week.
    Er waren duidelijk harde buiken te zien, maar dat is al 3 weken zo;)
    Ze wilde niet toucheren want dat kan het helemaal activeren.
    Zolang ze steeds afzwakken zullen het wel voorweeen zijn, erg fijn dus:(
    Wil ook helemaal niets zeggen dat ze eerder komt alleen dat de baarmoeder zich goed voorbereid.
    Nou ja nog maximaal 3w en 2d afzien, ben er echt zo klaar mee.

11. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naomi, ik heb het gevolgd op het nieuws. Heb er geen woorden voor. Ik heb zo'n medelijden met de ouders van die kinderen, wat een hel zullen zij doormaken.

12. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    rjdn: erg? nee joh, kun jij toch niks aan doen dat je die fobie hebt ;) gelukkig hoort overgeven niet bij die griep ;)

moestra: oeioei doe je rustig aan? misschien een warme kruik op je buik? zie jou ook nog wel wat eerder bevallen dan de 'afspraak' is.
    gezochte foto? van je haar bedoel je? moet eerlijk bekennen dat ik nog niet echt heb gekeken op je profiel :p

naomi: ja dat is hier heel veel op het nieuws geweest, ook mede doordat er ook nederlandse slachtoffers waren. ook 6 dodelijke.
    het is echt verschrikkelijk!! die arme kinderen :( iedereen heeft het hier ook over!

vogeltje: he toch dus nog niet echt vooruitgang, hoop niet dat het nog lang gaat duren zo want dat is echt te vermoeiend!! doet de kleine meid het wel goed in je buik?

13. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Naomi: heel erg zielig! Mijn nichtjes komen uit lommel en zie nu ook steeds reacties van hen op een meisje die haar zusje heeft verloren:( heel naar.

Vogeltje: Ahh wat vervelend toch. Gelukkig was gtc goed!

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hey meiden,

ff n update, ik mag morgen naar huis, maar krijg n verplaatst kraambed, want l.evi mag voorlopig nog niet mee naar huis. hij heeft zojuist n sonde gekregen, want drinken mbv de speen snapt hij nog niet echt... wel ontzettend kl#te, maar ja, t is niet anders...

liefs, vanuit het zh

15. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    He Nijntje das enorm naar zeg..
    Maar een verplaatst kraambed? Dat betekend dat jeg ewoon bij je kleine man mag blijven?

16. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    He, Nijntje, dat is balen zeg!!
    Ik hoop dat jullie snel samen thuis zijn!!
    xx

17. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen Nijntje! Kan me voorstellen dat je lekker naar je eigen bed wil, met kind. Hopelijk snel!

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

hoii meiden wij zijn net terug van ons weekeindje weg! was gezellig maar erg zwaar heb veel pijn aan mijn bekken :(

verder zal ik vanaf nu weer mee kletsen want ware zoveel pagina's!!

@ nijntje wauw!! een zoon Gefeliciteerd!! en wat een mooie naam! hopelijk mag jullie kleine mannetje snel mee naar huis!

19. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Zooo kheb weer even een poging gedaan om de poekkies te kammen op t balkon... Geeft volgens mij altijd leuke taferelen om van beneden af naar te kijken :p

20. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom hebben we zo'n enorme koelkast...ik poets me rot, komt geen einde aan ;)

Deel Deze Pagina