Hahha Satire.. Waarschijnlijk omdat je er zo enorm veel in kwijt kan Pff hier net toch ff met katjes op balkon geweest.. Gelijk gekamd.. En nu ben k zelf leeg en heb honger.. Alweer...
Heb je zo vaak honger, Dreamer? Ik juist totaal geen eetlust. Ik eet vaker op de dag kleine porties. Dat helpt een beetje tegen de zuurbranden. Overigens, die Gaviscon, dat is me een potje smerig spul zeg. Alsof je gebruikte tandpasta moet afslikken, bah! Maar, het werkt wel.
hier ook weer iets van de lijst kunnen schrappen. 1 ding gedaan nog heel wat te gaan. nijntje ik hoop dat je snel met je ventje naar huis mag en we zijn hier ook naar een foto aan het uitkijken. delfino fijn dat het een leuk weekendje weg was. dat van je bekken is minder, maar komop nog een paar weekjes.
Satire, gebruikte tandpasta Mwa op zich niet overdreven veel denk ik... Maar tis gewoon de pest als er lekkers in huis is heb k er ook sneller trek in Maar goed, ben na een week door de chocolade heen en heb nu net een sultana op.. Lijkt me geen kwaad kunnen hihi
thanks voor het warme welkom dames! @nijntje: balen dat jullie nog eventjes moeten blijven, maar hopelijk mogen jullie snel naar huis! Hadden ze gezegd dat jullie een meisje zouden krijgen, of was dat meer jullie gevoel? Pfoe, lijkt me wel een gek idee inderdaad! Wel een prachtige naam trouwens!! @vogeltje: oei vervelend die harde buiken die al pijn doen. Bij de 1e had ik dit ook al snel, nu gelukkig nog niet... Mag ik vragen waarom je met 38 weken wordt ingeleid? @wonderbaby: pfoe dat je nog zoveel fut hebt om te gaan winkelen! Moet er niet meer aan denken hihi, ben blij met webwinkels ) @rjdn: fijn dat je verlof is ingegaan, nu kun je heerlijk genieten van de laatste weekjes. Wat leuk die onverwachte hight tea!! Beterschap met alle zieken, hier hebben we de griep ook achter de rug... @satire: hihi je zult vast nog wel wat tijd hebben hoor En anders lekker mensen dingen laten doen voor je! Ik ben ook een lijstje aan het maken en van sommige dingen (plinten poetsen bijv.) vraag ik me echt af of het nu daadwerkelijk nodig is hahahaha. Het huis wordt iig wel schoon door die nesteldrang van ons. (ben ik trouwens blij met onze kleine koelkast, die heb ik vorige week al gedaan hihi) @moestra: ook al krampen, nou wie weet duurt het geen weken meis! @naomi: ja echt vreselijk van dat busongeluk! In het begin wisten die ouders ook niet welke kinderen er al overleden waren, afschuwelijk die onzekerheid..... ego: hier ook echt bezig met alles netjes maken. Manlief heeft vorige week de tuin flink onder handen genomen, en mag nu meehelpen met de rest vd taken. Ben vandaag ook naar de fysio gegaan vanwege mijn rug(heup)pijn. Ze heeft me goede tips gegeven en een paar simpele oefeningen, heb er van de week ook al flink baat bij gehad dus ben er heel blij mee! Onze kleine vent is er ook wel veel mee bezig, op sommige momenten in heel lieve zin en andere momenten krijg ik ineens een stomp in mijn buik... hm zo zal het strakkies ook wel gaan echt broer/zus dus haha
@ vogeltje, gelukkig was de ctg goed maar wel vervelend dat je die voorween waarschijnlijk nog even uit moet zitten. @ wonderbaby, nou eigenlijk alleen nog wat kleine dingetjes zoals alle filmpjes van filmcamera op de computer.. foto`s inplakken.. een keer door de keukenkastjes heen soppen enz.. dat zijn echt dingen waar je daarna echt niet aan toe komt hihi. En voor Berry nog wel een grotere klus: de stal opruimen Ben benieuwd naar je geboortebord! @ rdjn, ahh beterschap voor je mannen! Wat leuk dat je vriendinnen dat hadden geregeld! @ satire, goed bezig vandaag! @ moestra, bij jou ook al aant rommelen.. hopelijk word de kramp wat minder. @ naomi, vind het ook echt verschrikkelijk wat er gebeurd is! @ nijntje, hopelijk mag je mannetje ook snel mee naar huis! @ delfino, fijn dat jullie een leuk weekend gehad hebben. Minder dat je nu zo`n last hebt! @ dreamer, yumm chocolade, hier favoriet! @ nicole, Super dat je bij de fysio wat goeie tips hebt op gedaan.
Ben dus niet de enige... Voor mn zwangerschap at ik echt maar weinig chocolade.. Kreeg er ook enorme pukkels van.. Maar die blijven uit nu, dus ik kan het blijven eten... Haal ook maar geen nieuw meer nu
Al die praat over chocolade....*propt nog een M&M in haar mond* Serieus, ik merkte laatst dat ik 3 liter chocomel weg dronk per dag. Heb dus maar geen chocomel meer gekocht en ben overgestapt op de magere melk Hier eindelijk klaar met de koelkast, magnetron en oven. Een magnetron schoonmaken is niet te doen... Ligt nog een berg strijk op me te wachten en ben al begonnen aan het wassen van alle lakentjes. Ik denk dat ik nu 5 machines gehad heb, en nog wel zeker 4 te gaan heb. Poeh poeh. Nu eerst even zitten, vanavond doe ik de strijk wel! Weer een paar dingen van mijn lijstje wegstrepen Ik klaag niet, als ik hier lees over fysio en bekkeninstabiliteit, dan hebben jullie het veel zwaarder. Petje af hoor! Ben ook benieuwd naar een foto van Levi, Nijntje
Ooooh chocomel.. daar zeg je iets Satire... Kheb nog een pak in de schuur staan... Straks maar ns mee naar boven nemen
hier ook al een chocomel verslaafde, neem elke dag wel een lekkere mok warme choco! (met een beetje kaneel erin, maakt het nog lekkerder) @satire: pas je wel een beetje op jezelf als je zoveel doet
@ Nicole de baby heetf een groeiachterstand en de placenta werkt niet volledig naar behoren dus willen ze me niet laten lopen langer dan 38w. @ Nijntje vervelend dat je mannetje moet blijven maar hij is in goede handen.
Mwehh.. Mn buik/huid voelt echt superstrak aan... Is sinds twee dagen na het avondeten.. Echt een irritant gevoel...
chocolademelk, m&m`s.. hier net lekker maltesers geknabbeld.. maar nu zijn ze op helaas hihi. @ satire, fijn dat er weer wat dingen afgestreept kunnen worden. Morgen weer op controle bij VK.. hopelijk ligt mannetje nu goed! anders nog maar 1 weekje de tijd. Donderdag heb ik trouwens liggingsecho. En ik heb op het werk kunnen regelen dat ik na mijn verlof op maandag en donderdag van 9 tot 17.00 ga werken. Hoef dus niet meer op zaterdag en niet meer savonds.. super fijn! Ik werk echt al jaaarrrennnnnnnn op zaterdag dus voor mij is dit echt lekker!
Dreamer: Hier ook vaker een strakke buik, zeker na het eten. Het zal er allemaal wel bij horen. Maar leuk is anders ja... Vogeltje: Ik denk dat jij de volgende wordt op de bevallijst Goldy: Wel fijn dat je dat hebt kunnen regelen, het zou me ook niet fijn lijken om op zaterdag te moeten werken. Ik zit heel gezond een appel te eten, wow! Eens kijken wat er vandaag van mijn lijstje af gaat Ik doe trouwens niet teveel hoor, mijn lichaam geeft prima aan wanneer ik even pauze nodig heb.
@ Goldy: wat fijn dat je andere dagen kunt gaan werken! @ satire: goed zo Hier behoorlijk slecht geslapen, heb enorme pijn aan mijn heupen als ik slaap, maar goed we zullen nog even doorbikkelen! Verder vandaag de wasmaar eens goed bijwerken en genieten van het lentezonnetje! Fijne dag allemaal
heb medelijden mensen met jullie chocolademelk en m&m's enz enz arme ikke hihi eindelijk na 5 weken weer naar de gyn. eens even kijken hoe het met onze kleine is goldy jij ook succes met de controle oei nicole nog 5 weekjes volhouden!!
Morning!! Naomi, succes!! Hier gisteravond nog heerlijk een mac flurry M&M gegeten Nu alweer redelijk productief geweest.. Randjes aan de onderkant van het behang vast weggesneden.. Zo eerst wassen en aankleden en dan effe goed stofzuigen en dweilen daar.. Dan kan eindelijk de bank terug...
Dames met controle's succes. @ Nicole vervelend van de pijn aan je heupen. Geniet van de zon. Chocolade kan mijn maag niet verdragen ga ik echt meteen van overgeven dus eten we maar niet. Gisteren met Toby naar de kinderarts geweest voor controle en onze kleine man is nu 94,5 cm groot en 13 kilo. Blijf wel last van krampen houden hoop dat het zo rond de 36/37 weken een keer doorzet.
Chocolade jammie! Dreamer goed bezig! Nicole balen zeg van je heupen! Hier precies zo! Hier wordt vandaag de beebkamer geschilderd hij komt pas om 15 uur ga zo ff foto maken voor en na