15 - 30 april 2012 mama's! DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wonderbaby1, 19 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh wonderbaby wat een schone kleertjes en wat een schattig ventje heb je!!

hier in belgie wordt er met de 35 weken echo een staaltje genomen van je slijm en dus ook meteen gekeken of je al ontsluiting hebt.

delfino ben benieuwd hoe de na foto's er uit gaan zien.

oh vogeltje kermis was da hier nu ook maar zalig met dit weer om heen te gaan.

goldy gelukkig met jou mannetje ook alles in orde. ik weet nie hoeveel ik bijgekomen ben. ik heb het nie bijgehouden

hey moestra wil je vriendin hier ook langs komen hihi.

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden ff vraagie ik ben nog steeds opzoek naar nieuwe achter wielen voor mijn mutsy 4 rider maar kan ze nergens krijgen gewoon! er is er nl 1 afgebroken toen met die sneeuw :( nu zag ik wel achterwielen van de mutsy slider die er op lijken weet iemand of die erop zouden kunnen passen?? de winkel reageert nl niet!

3. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    de geboortegeschenkjes abrikozenconfituur en aardbeienconfituur zelf gemaakt!!!

4. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    en het geboortesuiker!!!

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

Wat leuk gemaakt zeg!

Hier moet witte vankamertje nog een keer kan ik morge nog niet aan de gang :( weet nie wanneer hij trug komt....

6. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Ik betwijfel of die wielen passen delfino... Ik heb de slider, maar vind het wel een heel andere wagen als de 4rider...

Denk niet dat mijn vriendin komt naomi! lol Ben al blij dat ze tijd vrij kon maken voor mij! :D

7. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Naomi, zelfs al een cm ontsluiting.. Nja het begin is er maar mooi toch ;)

Pff om de een of andere reden knijp ik em echt voor morgen.. Tis gewoon een standaard controle maar na vorige week maandag... Kweetniet :p Tis gewoon een gevoel wat nie weg wil gaan hihi

8. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Wat leuk Naomi!! Ben je lekker mee bezig geweest!

Delfino: ahh balen!!

Dreamer: heb ik iets gemist? Waar zie je zo tegenop?
    Ik lig al lekker in bed. Vriend nog steeds doodziek en zoontje een ramp!
    morgen de liggings echo. Altijd leuk!

9. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Nja vorige week maandag was mn bloeddruk aan de hoge kant.. Nog niet te hoog maar wel tegen de grens.. Toen is er dus ook gelijk besproken dat er eventueel ingeleid gaat worden als ie blijft stijgen nu omdat k zaterdag toch 37 wkn ben.. Dus ben nu gewoon een beetje angstig dat ie alsnog gestegen is en het dus een inleiding gaat worden... Misschien stomme redenatie maar krijg t nie uit mn hoofd :p

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Ff een check vanuit mijn kraamkamer in het zh.
    Nog niemand die mij/ons gevolgd heeft?
    Foto komt er aan, heb het kabeltje niet bij me (heb zelfs de oplader van mijn telefoon in het andere zh laten liggen...)
    Levi doet het sinds de sonde goed qua drinken. Hij drinkt nu alles op.
    Hij zit iets onder zijn geboortegewicht 2385 toen, 2355 nu, dus dat gaat ook goed. Verder is zijn suiker goed, houdt hij zichzelf goed op temperatuur, meldt hij zich wanneer hij honger heeft, dus kortom... het gaat eigenlijk heel erg goed!!
    Morgen gesprek met de kinderarts en dan vraag ik even of ze al enig zicht hebben op wanneer hij eventueel naar huis mag...
    Baal wel dat ik nu hier in mijn eentje lig, Levi verderop en Esmee en mannetje thuis zijn... Had mijn kraamtijd wel anders voorgesteld.
    We zijn er overigens wel achter gekomen dat we bij Esmee geluk gehad hebben dat die tot 38+3 is blijven zitten, want de vroeggeboorte van Levi komt zeeeeer waarschijnlijk door mijn afwijkende baarmoedervorm (en daardoor ook de stuitertjes...).
    Meiden, ik ga slapen, twee nachten met 4 vrouwen op een kamer is weinig slapen... zucht...

11. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ naomi, super leuk gemaakt die bedankjes!

@ dreamer, succes morgen met controle, hopelijk valt t allemaal mee..

@ rdjn, veel plezier morgen met de echo.

@ nijntje, fijn dat het al wat beter gaat met Levi. Hopelijk kan hij snel mee naar huis. Rust lekker uit! dikke knuffel!

12. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Fijn dat alles goed gaat nijntje!!
    Hopen dat jullie snel samen thuis zijn en hopen dat je nog een beetje slaap krijgt...

Dreamer, succes morgen!!

13. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    wonderbaby: Super schattig colbertje!

moestra: Gaatjes in kleren, vertel mij wat! Zo heb ik heel wat shirtjes weg kunnen gooien. Maar de laatste maanden heb ik er geen last meer van gehad, nu ik erover nadenk. Ik heb niks anders gedaan dan normaal. Behalve dan dat ik geen spijkerbroeken meer in mijn was heb, want die draag ik niet meer. Misschien dat dat ermee te maken heeft? De kleerkast uitzoeken, dat heb ik vorige week ook van mijn lijst gestreept, haha!

Nicole: Hier ook flink aangekomen hoor...als ik nog één keer moet horen dat ik 'stevig' ben geworden, ga ik klappen uitdelen. Geloof dat ik op 15 kilo zit. Maar als ik zie wat voor een ring er in mijn been zit als ik mijn sokken uitdoe, vermoed ik dat het ook een hoop vocht is.

Delfino: Ik kan je niet helpen aan Mutsy wielen. Kun je niet gewoon bij een babyzaak binnen lopen en daar vragen of ze het eens willen proberen?

Dreamer: Succes vandaag! Het komt vast allemaal goed ;) Ik zou me ook zorgen maken hoor, dat lijkt me normaal.

rjdn: Veel plezier bij de echo :) Hopelijk ligt de kleine in de goede houding!

Nijntje: Fijn dat het goed gaat met Levi :) Ik zou helemaal gek worden in dat ziekenhuis, zeker met 4 anderen op een kamer...beuh. Hopelijk mag hij snel naar huis.

Ego: Lekker geslapen, vandaag verder bikkelen aan de lijst! Te beginnen met maar weer een mand strijk, haha.

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Morning..
    Gaan zo op weg naar ziekenhuis...

Fijne dag dames!

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

s6 dreamer!

zou idd effe winkel langs kunnen gaan dat is nadeel met wat oudere wagens je kan er niks meer voor krijgen! en anders wordt het toch nog een nieuwe (zou ik toch nog me zin krijgen ;) )

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

rjdn s6 met de echo geniet ervan nog effe lekker gluren ;)

17. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Goeiemorgen meiden!

Dreamer: Succes in het ziekenhuis. Ik ben benieuwd!

Delfino: Vervelend zeg van die wielen. Is het niet goedkoper om via markplaats een complete mutsy te kopen?

Satire: Jij bent echt lekker bezig! Ik wil ook aan de slag!

Nijntje: Wat fijn dat levi het zo goed doet!! Wel balen van je kraamtijd:(.

Er gaan al een paar meiden richting de 37 weken! Dan mogen de kleintjes officieel komen:D!
    Ik vandaag precies 35 weken!

18. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    succes dreamer!!

delfino ik hoop stiekem voor jou dat ze niet meer verkrijgbaar zijn en dat je alsnog je nieuwe wagen krijgt ;)

nijntje fijn dat het goed gaat met jullie! kleine l.evi doet het dus super nu!! hopelijk mag hij gauw mee naar huis, snap dat je je kraamtijd heel anders voor had gesteld! lijkt me ook niet leuk.. hopelijk kunnen jullie snel thuis genieten!

satire weer goed bezig! succes met je was en de rest van je lijstje :D

naomi echt heel erg leuk!! orgineel ook die jammetjes!

rjdn hopelijk ligt de kleine meid goed, doen ze ook meteen weer meten?

hier gaat het goed! alweer om 8 uur in bad gezeten. gelani is voortaan om 7 uur al wakker. (hij sliep eerst altijd uit tot zeker 9 uur maar meestal half 10 10 uur) dus dat was ff wennen maar nu is dat eigelijk wel heerlijk, lekker fris op tijd wakker en heel de dag nog voor ons! kan ik tenminste op tijd boodschappen doen enzo.
    vanmiddag is Toon vrij (elke woensdagmiddag) dus denk dat we ff op de fiets door het dorp fietsen.. het is weer heerlijk weer en mijn band is weer gemaakt bij de fietsenmaker tegenover!

zag dat er bij de aprilmama's weer een kindje geboren was, zijn nu dus al 4 april baby's geboren!

ben echt benieuwd wie de volgende zal zijn! en wanneer ons prinsje geboren gaat worden :D
    het bord is al klaar maar heb gelijk zijn naam er maar op gezet dus kan jullie geen foto laten zien, dus ff wachten tot meneer geboren is!

19. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    succes dreamer en rjdn!!!

nijntje ik zal heel hard voor je duimen dat jij en levi snel naar huis mogen.

delfino ik heb al gespiekt op facebook naar de kleuren van de geschilderde kamer heel mooi!!!

satire da staat ook op mijn lijstje vandaag hihi

20. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Goedemorgen!!

Hier vandaag ook zon!! Even lekker van genieten straks!!
    Vanmiddag komt vriendin me helpen met de keuken. En dan heb ik echt mijn hele lijst klaar!
    Dus tussendoor maar flink wat zonnestraaltjes pakken! :D

Deel Deze Pagina