15 - 30 april 2012 mama's! DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wonderbaby1, 19 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Helleu ladies!!
    Nog geen nieuwe babies geboren hihi :)

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Wat stom het was net gewoon al middag.

Moestra nog voorweeen gehad?

Drammer hoe gaat het met je hoofdpijn?

3. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemiddag :D Hier kwam ik er pas achter dat de klok vooruit moest toen mijn zus een uur te vroeg kwam opdagen, haha.

Heb vandaag de hele dag mijn neefje hier, m'n zus is naar een Ajax-wedstrijd in Amsterdam. Heb de kleine net boven op de babykamer in bed gelegd en ben om de 10 minuten naar boven aan het lopen om te kijken of alles nog goed is ;) Dat zal er wel bij horen, haha!

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

5. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Oooooh mooi Delfino!!!
    Zelfde kleuren als bij ons!! :D

6. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Delfino wat een leuk kamertje zeg.

@ Moestra hoe gaat het met je buik?

@ Satire hoort er helemaal bij dat kijken, klinkt gek maar wij kijken nog steeds elke avond bij Toby.

@ Nijntje wat een mooi kereltje heb je mag je trots op zijn.

@ wonderbaby hoe is het met jou?

Hier redelijk druk heb bijna elke dag wel iets te doen maar zo gaat de tijd lekker snel.
    Donderdag krijgen we onze nieuwe datum te horen waarschijnlijk wordt dit 4 april.

7. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    hier bij elke poep en scheet een harde buik nu... Zelfs bij het insuline spuiten... Best wel irritant... En al een paar avonden constant harde buiken... Benieuwd wanneer het echte werk begint!! Ik ben ook benieuwd hoe je ctg nu zal zijn vogeltje!!

8. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Moet zeggen dat mijn buik zich overdag redelijk rustig houd maar in de avond en nacht gaat het los.
    Heb ook een enorme druk onderin soms denk ik als ze nog meer daald breken mijn vliezen voel het gewoon bijna bewegen en dat is een rot gevoel.

9. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    bij jou dus ook vooral savonds en snachts... Is het dan ook regelmatig? Ik kan me voorstellen dat dat gevoel een rot gevoel is! Zo voel ik dat het indalen hier niet lukt...

10. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Ja soms is het echt heel regelmatig maar wat we nu hebben gehad hoeft straks niet meer.
    Vervelend als je het gevoel hebt dat indalen niet lukt.
    Gewoon goed met je gyn overleggen.

11. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    ja, dat is waar inderdaad!! Maar ja, ik schat dat ik helemaal geen echte weeen zal krijgen... ;)

12. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Vervelend dames adt jullie zo'n last hebben..

Hoofdpijn hier gelukkig weggebleve...
    Kheb trouwens wel dat k ontzettend vaak naar t toilet moet(3/4 keer is nniks terwijl t normaal 1 hooguit 2 keer is) en dan niet om te plassen zegmaar.. Grote opruiming ofzo?

13. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    hallo dames,

hier druk weekend gehad vandaar weinig hier geweest. Gister Amy mogen bewonderen, wat een mooi klein poppetje! Ik zal straks nog even foto van de taart spammen ;)
    Verder gaat het goed, niks te klagen eigenlijk.. af en toe een harde buik en begin een beetje vocht vast te houden maar als dat alles is dan hou ik het nog wel een tijdje vol hihi.
    Wel benieuwd of hij ingedaalt is want heb geen pijn gehad dus dat is nog even afwachten tot controle dinsdag..

14. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen dames. Mooi kamertje Delfino! :D Het is echt heel leuk geworden! Ben jaloers op je Zwitsal billendoekjesdoos, haha.

Vervelend van al die harde buiken, maar is dat niet een teken dat er vooruitgang in zit? Ik heb namelijk amper harde buiken, valt reuze mee.

Hier net pas wakker, lekker uitgeslapen. Verder ben ik erg geïrriteerd, want ik heb nu 2 weken verlof en nog steeds NIKS van het UWV vernomen. Had ik dit niet voorspeld, maanden geleden? Wist wel dat het weer niet goed zou komen.

Ook mijn contractvoorwaarden die niet kloppen, daar heb ik niks meer op gehoord. Dus daar kan ik ook weer zelf achteraan.

Zucht...ga ik maar weer bellen naar jan en alleman. Wat een plezier...

15. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    GRR!!! UWV gebeld en nu is opeens het verhaal dat zij vanaf de datum van ingang (12 maart, en dat klopt al niet, moest 14 maart zijn, maar goed, whatever) 4 weken de tijd hebben om het te regelen. Ik kan dus tot 9 april gaan zitten wachten tot zij op een knopje duwen en ik een bericht krijg!

En ik durf te wedden dat ik dan nog niks gehoord heb. Hoe lang denken die lui dat je zonder salaris kunt rondkomen?!?! :x:x:x:x:x:x:x

16. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Satire vervelend dat het allemaal niet loopt zeg, kun je nu echt niet gebruiken.

wacht zelf ook op betaling kreeg eerst zw en nu dus zwangerschapsverlof en geen idee wanneer ze dat gaan uitbetalen.

17. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    goedemorgen!
    Zo post je dat je nergens last van hebt en zo heb je de rest van de avond harde buiken, typisch! Sliep pas om half 3.. Wel nu pas wakker hihi :p harde buiken zijn wel over.

@ satire, wat ontzettend balen daar met t uwv.. Daar zit je nu echt niet op te wachten he pff.

Zo nu eerst jayden uit bed want ik hoor hem al kletsen..

18. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    amai satire wat zijn dat toch een stelletje prutsers. ocharm ik wou dat ik je ermee kon helpen.

goldy oh amy das wel een mooie naam eigenlijk. waar blijft de taart? hihi

delfino leuk kamertje en succes bij de gyn vandaag

vogeltje spannend als het 4 april is is da al volgende week dat je met je kleine in je armen zit

harde buiken heb ik ook zelden last van alleen eigenlijk als ik iets te veel gedaan heb.

en hoe is het weekend meegevallen voor iedereen?

19. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Morning!!
    Weekend valt me altijd goed mee, alleen de nachten niet :p

Satire, das wel heel vreemd zeg.. Ook raar dat ze daar nu pas achteraan gaan...

20. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    * Satire: Wat ontzettend verveled zeg...pff om zo een dingen kan ik me altijd kwaad maken! Hoop dat het snel opgelost is voor je!

* Goldy: Harde buiken...bah! Vind dat toch zo een naar gevoel! Deden ze ook pijn? of dat niet? Misschien toch al wat voorwerk!
    Gefeliciteerd met je vriendin!

* Vogeltje: Bij jou begint het al aardig spannend te worden zeg!

* Delfino: Mooi kamertje en succes vandaag!

Hier een druk weekend gehad, en veel gelopen.
    Merkte ik meteen gisteren...veel vocht in benen en voeten.
    Met lopen voelt het net alsof ik een bowlingbal moet binnen houden haha...misschien toch al aan t indalen met zijn billen...niet echt fijn iig!
    Deze nacht veel last gehad van maagzuur en vanaf vanochtend beetje menstruatieachtig gevoel in onderbuik en rug!

Begin het nu toch spannend te vinden... Bij Damien braken mijn vliezen met 36 wk en 2 dgn!!! En had ik de hele dag ook zo een buikpijn!

Deel Deze Pagina