15 - 30 april 2012 mama's! DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wonderbaby1, 19 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

Dankjewel :)

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

Zal zo es kijke of batt van me amera nog vol is ga ik foto make en plaatsen eerst een stinkluier doen!, bleeeh :p

3. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou prima dan. Maar als je het terug leest snap je misschien wel dat het zo overkomt. Want het ligt echt niet alleen aan mijn gevoelens en emoties want andere mensen is het dus ook al opgevallen zoals je kan lezen.

Maar okee dan is het nu klaar, vind het prima zo dus we kletsen gewoon verder over andere dingen.

4. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    #164 Torties, 21 dec 2011
    Laatst bewerkt: 21 dec 2011
    Gisteren had dochtertje een kerst high tea op het kdv
    deze keer had ik er niks voor gemaakt, maar er was meer dan genoeg wat heel lekker was.
    Maar wat er gebeurd is vind ik zo erg, heb er zo om gehuild, jullie zullen wel denken wat een onzin, maar ik kan het ook niet helpen, de hormonen zullen wel een beetje meewerken:

smorgens vroeg ik aan de juf toen ik der bracht, het begint om 16.00 toch? want ik wist dat ze met de peuterklas met een koortje al liedjes zingend de ouders zouden ontvangen in de gang en dat wilde ik dolgraag zien natuurlijk! me kleine grote meisje! en ze is zo gek op muziek en zingen dus verheugde me er zo op!
    Zegt ze neehoor kwart over 4!
    Dus 16.10 komen we binnen, manlief en ik, waren ze druk aan het zingen, dus ik even door een paar mensen heen gewurmd en toen zei nog net de moeder van een ander meisje, daar staat ze, toen ze zag dat ik der niet zo gauw kon vinden.
    toen zag ik der nog net iets van een halve minuut, zo knap meezingen met een lachje op der gezicht en om zich heen kijkend van jeetje, zoveel mensen! (lachje van opwinding en plezier zeg maar)
    en toen was het dus afgelopen! nou ik zit weer te janken als ik eraan denk.
    Door zo'n stomme truttekop van een invalster moet ik zo een mooi moment missen! Ze doen zo veel leuke activiteiten op het KDV en hier konden we bij zijn en dan mis ik het mooiste stuk.
    toen bleek ook nog dat ze niet eens geslapen had en toch nog zo goed en leuk meedoen!!

Dus ik daarna aan der eigen leidster uitgelegd wat er gebeurd was en dat ik dat echt niet op prijs stel, ik vind die invalsters al niks, om je kind aan te moeten overhandigen en die doen ook weleens 's avonds de overdracht, en dan geeft ze me ook nog foute informatie.
    De leidster vond het heel erg voor me en zei dat ik de volgende keer maar aan een vast iemand moest vragen, dus ik zeg ja, als ik geen enkele vast in geen velden of wegen zie smorgens om 8.45? ook niet van de dremeussen of babyklas!?
    Toen zei ze bel dan na 9 uur. Dus ik zeg ja, dat had ik beter kunnen doen. Maar als mij vol overtuiging gezegd wordt, neehoor! 16.15 begint het pas! Heb ik geen reden meer om te bellen.
    Ze moeten gewoon niks antwoorden en zeggen u kunt beter na 9.00 bellen met 1 van de vaste leidsters!!

Zo emo emo hier, sorry!!
    maar het gaat zo hard die kleintjes en ben zo trots op die kleine meid van me hoe hard ze nu gaat met ontwikkelen en praten enzo. Ik had het gewoon voor geen goud willen missen!

5. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje heeft vanacht voor het eerst in zijn nieuwe kamer in het nieuwe grote bed geslapen!! Hij ging meteen slapen en is alleen om 1 uur vanacht even wakker geweest, daarna weer gewoon verder geslapen!! En nu ligt hij er ook al weer een half uurtje in.. super!

6. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Torties, DRIE keer strippen?!!?!?! OUCH! Volgens mijn zus moeten ze dan met hun hele hand naar binnen :(

7. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ torties, ahhh snap dat je het niet leuk vind dat je het gemist had!! Je kleine meisje die dan vol trots voor iedereen staat te zingen! Maar gelukkig heb je er nog wel een stukje van kunnen zien, zou helemaal erg geweest zijn als je er niks van mee had gekregen! En idd maar voortaan aan een vast iemand vragen.. sjee wat een doos!

8. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Wel nee!! twee vingers en vanaf een halve cm ontsluiting, wat bijna iedereen wel heeft met 40+3 of 41 weken, doen ze dan met die vingers die rand hard wrijven, soort van proberen een beetje 1 of twee vingers die halve cm ontsluiting 'irriteren''

Dat is dan de stimulans voor je lijf dat de weeen op gang komen.

Weet niet of ik het goed uitleg, maar een hele hand gaat echt niet naar binnen hoor ;)

Het voelt een beetje weeig, onconfortabel menstruatie achtig gevoel.
    Wel vervelend maar als het echt te vervelend is dan stoppen ze ook echt wel. Bij mij wel tenminste.
    Als het nog geen tijd is is het geen tijd, strippen helpt dan ook gewoon echt niet, net zoals alle andere 'truukjes'

9. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Zooohee, nu wilde ik even reageren op alles wat vanmorgen is geschreven.
    Ik dacht: als ik het mobiel bij houd, dan lukt het wel.
    NOT!
    Ik weet het allemaal niet meer!!!

Aleen nog:
    Satire, succes met je zus!! ;) Een kerstkindje is ook leuk! ;)

Torties, ik stuur je zo direct een pb! Ik had er niet overheen gelezen. Maar ik heb het gewoon vergeten te sturen... SORYY!!!

Delfino, wat een ellende met dat ziekenhuis... Succes ermee! xx

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

Torties wat erg zeg zo'n moment wil je koesteren! Ze worden idd al zo snel groot!! Ik begrijp helemaal hoe jij je voelt!

11. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Ja is ook zo, maar aan de andere kant, dat heel eventjes, was ZO kort dat ik het beeld van dat snoezige bekkie wat daar zo schattig erbij staat tussen de leidsters en grotere kindjes gewoon niet uit me hoofd gebannen krijg, dat breekt me hart gewoon! Zo een Remy alleen schaappie waarvan papa en mama het te druk hebben om te komen kijken weet je!

12. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Torties, ik heb je een pb gestuurd hoor!!
    Vreemd trouwens, dat een invaller niet weet van tijden...

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

hier de beloofde foto dit is alleen decoratie ;)

14. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Leuk delfino!!!

15. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Tja daarop zei de vaste leidster, dat het noodzakelijk is om invalsters toe te passen, maar er smorgens of de dag ervoor of wat dan ook niet voldoende gelegenheid is om hun overal goed over in te lichten. Ook dat begrijp ik, maar zorg dan voor een vaste regel: invallers geven dergelijjke informatie over activiteiten niet aan ourders! dan had ik gebeld op me werk en was ik er 10 VOOR 4 geweest.. me werk zit 3 min bij het KDV vandaan!

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

en de gordijnen deze kleur wordt ook 1 muur aqua

17. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Delfino
    Superleuk!!

Moestra
    ook een heel leuk kaartje!!

18. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Leuk, dezelfde kleur gordijnen als ik besteld heb!
    Alleen hier een wit rolgordijn.

Torties, je hebt helemaal gelijk vind ik!

19. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Thanks Torties!

20. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ torties, ahh ja ksnap je gevoel helemaal! Zou het ook heel erg vinden!

@ delfino, heel mooi!!

Wij gaan zometeen naar de ikea, tafeltje en stoeltjes halen voor Jayden en wat fotolijstjes.
    Haha we moeten wel naar de ikea in Duiven (1 uur en 15 min rijden)
    omdat ze dat tafeltje en stoeltjes wat ik wil, hier nergens in de buurt meer op voorraad hebben. Mjaa dan zijn we er ook meteen even uit he ;)

Deel Deze Pagina