Debke, wat spannend allemaal zeg!! Ik kan me voorstellen dat je nu zo twijfelt!! Hier nog geen nieuwe uitslag gehad hoor, heb gisteren geen urine ingeleverd. Ik heb zelf achter de uitslag aangebeld dinsdag, dus zo ernstig was het niet naar mijn idee, anders hadden ze mij wel gebeld. Nu wacht ik aanstaande dinsdag gewoon af.
Nope ikke niet wel nog steeds zelfde als vanmorge/middag Beeb is nu druk hoorde zelfs een knap in me buik vraag me af wat ie uitspookt haha!!
vogeltje nog een weekje dus! spannend hoor!! debke ik denk dat ik het toch misschien wel zou proberen dan een gewone bevalling.. een ks is ook echt niet niks en als de vk/gyn er zo goed over denkt zou ik het wel aandurven.. maar das maar ff wat ik denk he delfino oei je moet wel altijd je vk/gyn bellen bij bloedverlies he.. verder geen last meer gehad dus. moestra vind het wel slecht dat ze niet meer hebben gebeld! zou morgen zelf toch ff bellen.. satire nou nou jij bent wel druk in je dromen zeg! haha wel gek he als je dan wakker wordt! goldy hoe gaat het met jayden? heeft hij het veel over de baby? hier vandaag de groeiecho gehad. kleine ligt mooi naar beneden, ingedaald maar nog niet helemaal vast. ze heeft metingen gedaan maar het hoofdje kon ze niet zo goed meten. er kwamen 2 metingen uit waar ik dus niks aan heb, de ene zei 3365 en de ander 2565 voor nu dan he.. nou das nogal een verschil.. gelani is ziek, hoge koorts boven de 40 graden of er net tegen aan dus ik ben heel de dag met hem bezig, ook naar de HA geweest maar die denkt de 6e ziekte. geen zere oortjes longetjes zijn schoon en zijn keeltje ook dus dan hopen we maar gewoon dat het snel voorbij is! maar vandaar dat ik er vandaag niet was. hij ligt nu op bed, hopelijk slaapt hij goed! vanacht toch paar keer wakker geweest. hij lag tussen ons in dus had hem wel bij me gelukkig! papa is als publiek naar spuiten en slikken haha vond hij een keer leuk, ze hadden overal voor ingeschreven ook de wereld draait door enzo maar hier konden ze dus nu komen. vanavond dus een avondje alleen. ook niet erg een keer! dreamer waar ben je trouwens? ben je al aan het bevallen? zou het haast denken!!
Hey meiden, Dreamer, jeeejjj, al 3 cm!! En begin april is ook mooi toch? Vogeltje, jij hebt al een datum, ook begin april... Moestra, ik zou ook zo redeneren 'ze bellen wel als het niet goed is', maar toch is het wat onzeker... Satire, fijn aan het dromen, not, maar gelukkig zijn ze bedrog. Delfino, oei roze... als je het niet vertrouwt bellen he?? Debke, wij hebben twee keer een ks gehad nu ivm een onvolkomen stuitligging. Wij hebben er voor gekozen, omdat een ks de minste risico's met zich mee brengt voor de baby. Maar je moet doen waar je je goed bij voelt! Ik heb toen mijn vliezen gebroken waren zelfs nog de keuze gehad.
@ naomi, voor mij afspraak 5-4 controle vk @ satire, oehh wat een rare dromen zeg haha! @ vogeltje, nog een weekje, fijn dat de datum vast staat! @ debke, zo dat zou ik wel een moeilijke keuze vinden hoor. Ben benieuwd wat je uiteindelijk besluit. @ delfino, en nog meer verloren? spannend zo zeg hihi.. @ wonderbaby, gaat goed, heeft het alleen nog maar over baby`s hahah . Arme Gelani beterschap! Fijn dat alles goed was bij echo maar wat een verschil in de metingen zeg. @ nijntje, alles goed met Levi?
Hier niks meer verloren gelukkig wel blijft mijn buik opgeblazen als dat morgen nog zo is bel ik de vk want dat kan niet goed wezen.... Lig nu in bed en probeer wat te slapen. Tot morgen!
pff laatste dagen toch wel wat last van harde buiken!! die van mij zegt dat mijn buik aanvoelt als beton hihi oei wonderbaby ik hoop dat hij snel weer beter is!! debke moeilijke beslissing. doe wat je hart je ingeeft zou ik zeggen. morgen ga ik de lijst updaten dus als iemand nog vergeten is om een datum door te geven.
Vogeltje: Wat spannend!! Debke: Voor jou ook erg spannend. Moeilijke keuze, ik zou denk ik voor een keizersnee gaan, maar ik ben echt een watje...hihi. Wonderbaby: Arme gelani! Hopen dat hij snel opknapt. is de 6e ziekte niet gevaarlijk voor zwangere? Of was dat de 5e ziekte? Fijn dat het manneke goed ligt. En wat raar dat er zo'n verschil zat tussen de metingen. Zegt weer genoeg, zo'n meting betekent dus niks. Naomi: Vervelend van je harde buiken! Jij had ook al wat ontsluiting toch? Wie weet maken die harde buiken er nog wat cmters bij Delfino: Ik heb ook een enorm gespannen buik. Alsof baby zich er van voren probeert uit te drukken. Ik hoop niet dat dit voor striemen zorgt.
Alles is weer rustig hier gelukkig maar want het is nog een beetje te vroeg Hoe gaat het met jullie dames???
Mama's 15 - 30 april 2012 Wil je iets wijzigen in de lijst? Stuur Satire of naomi01 dan een PB! geboortelijst: 17-03-2012 Nijntje27 (30), 2e kindje, KS LEVI 2385gram 44cm (35+6wk) __________________________________________________ Bevallijst: 15-04-2012 Nijntje27 (30), 2e kindje zh, fv Bevallen:LEVI 17-03-12 Dreamer (?), 1e kindje zh,fv 16-04-2012 Girafje75 (36), 1e kindje 17-04-2012 goldy (23), 2e kindje zh, bv 18-04-2012 lyza (22), 1e kindje 21-04-2012 debke83 (28) 2e kindje zh, fv moestra (30), 2e kindje zh, fv 22-04-2012 Torties (23), 2e kindje, zh, bv 23-04-2012 wonderbaby1 (22), 2e kindje,zh, bv moeke321(27), 2e kindje, zh, bv 24-04-2012 Satire (27), 1e kindje, zh, fv naomi01 (24), 1e kindje, zh, bv kwekkie4u (33),1e kindje 25-04-2012 Delfino (26),3e kindje, zh, bv rjdn12 (23), 2e kindje, zh, bv Vogeltje (30), 2e kindje, zh, fv menn (20), 1e kindje 26-04-2012 Eliesje (30), 4e kindje 28-04-2012 Superguppy (26),1e kindje Afsprakenlijst 30 maart naomi01, consultatie vroedvrouw 30 maart Satire, controle 04 april Delfino, controle VK 05 april goldy, controle VK 05 april Vogeltje, geplande keizersnede 16 april naomi01, afspraak gyn 24 april naomi01, afspraak gyn
las in het andere topic dat dreamer het gisteren druk had dus vandaar er niet was.. maar toch spannend hoor!! ben zo benieuwd wie de eerste is nu weer rjdn dat is niet schadelijk voor mij of voor de baby. is totaal onschuldig maar denk niet dat dat het is want vanacht heeft hij ook steeds echt water gepoept en over gegeven dus denk nog staartje van de griep meegekregen. gek he die metingen. ook vreemd dat er 2 resultaten van komen :S nou baal ik als een stekker dat ik geen groeiecho's gehad heb.. dan had ik iig wat meer geweten pff mijn nicht krijgt dat ook gewoon standaard en wij niet?! stom hoor! delfino idd nog wel wat vroeg he.. maar je hebt zoveel klachten dat je hoopt dat hij eerder komt.. naomi klopt ja jij had ook al iets ontsluiting he! doen je harde buiken zeer? hier dus vanacht weer heel de tijd in de weer geweest. nu ligt hij in ons bed te slapen. hopelijk knapt hij snel op! zo zielig en je bent steeds met 'm bezig. heb steken onderin echt zo alsof ze er een mes insteken dus verwacht dat hij wat verder in aan het dalen is. is wel echt spannend nu he wanneer de baby's komen! ik vind dat hij moet blijven zitten tot de 37 weken en dan mag hij komen. mag ook blijven zitten haha maar niet al te lang
Mama's 15 - 30 april 2012 Wil je iets wijzigen in de lijst? Stuur Satire of naomi01 dan een PB! geboortelijst: 17-03-2012 Nijntje27 (30), 2e kindje, KS LEVI 2385gram 44cm (35+6wk) __________________________________________________ Bevallijst: 15-04-2012 Nijntje27 (30), 2e kindje zh, fv Bevallen:LEVI 17-03-12 Dreamer (?), 1e kindje zh,fv 16-04-2012 Girafje75 (36), 1e kindje 17-04-2012 goldy (23), 2e kindje zh, bv 18-04-2012 lyza (22), 1e kindje 21-04-2012 debke83 (28) 2e kindje zh, fv moestra (30), 2e kindje zh, fv 22-04-2012 Torties (23), 2e kindje, zh, bv 23-04-2012 wonderbaby1 (22), 2e kindje,zh, bv moeke321(27), 2e kindje, zh, bv 24-04-2012 Satire (27), 1e kindje, zh, fv naomi01 (24), 1e kindje, zh, bv kwekkie4u (33),1e kindje 25-04-2012 Delfino (26),3e kindje, zh, bv rjdn12 (23), 2e kindje, zh, bv Vogeltje (30), 2e kindje, zh, fv menn (20), 1e kindje 26-04-2012 Eliesje (30), 4e kindje 28-04-2012 Superguppy (26),1e kindje Afsprakenlijst 30 maart naomi01, consultatie vroedvrouw 30 maart Satire, controle 04 april Delfino, controle VK 05 april goldy, controle VK 05 april wonderbaby1, controle VK 05 april Vogeltje, geplande keizersnede 16 april naomi01, afspraak gyn 24 april naomi01, afspraak gyn
satire succes op controle vandaag!!! rjdn ik had vorige week dinsdag een vingertopje laten we het hopen dat het weer iets verder open is gegaan. alles wat nu wordt gedaan is minder pijnlijk bij als er echt weeën zijn. ale da hoop ik toch. dreamer waar blijf je we zijn nieuwsgierig ik weet dat je vandaag nog een ctg hebt. gelukkig delfino doe maar rustig aan!!