Wonderbaby, wat een ellende met je zoontje... Beterschap, hopen dat hij zich snel weer wat beter voelt!! Naomi, zet hem op dan!! Delfino, misschien idd maar beter dat het weer rustig is... Volgende week!!
Hi dames, net terug van controle. Alles weer APK, gaat allemaal goed. Even de krampjes en pijntjes besproken, dat is ook allemaal goed en normaal. De kleine ligt wel in het bekken, maar is nog niet zo ver ingedaald dat hij 'vast' ligt. Ze zei dat ik dat echt wel zou voelen aan mijn schaambot. Maar de ligging was prima voor 36 weken, alles volgens het boekje Ik ben ook heeeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd wie de volgende is die bevalt. Zelf denk ik Vogeltje naomi: Voor de lijst, 5 april weer controle. Ik hoop ook voor je dat het nog wat vordert voordat de weeën komen! Debke: Ik zou ook kiezen voor de keizersnee, maar ook ik ben een watje hoor. Mag je met een stuitbevalling wel gewoon pijnstilling zoals een ruggenprik? Want dan zou ik het nog wel overwegen. Ik weet ook niet wat verder de risico's en voor- en nadelen van een stuitbevalling zijn, maar ik zag dat je een topic had geopend daarover. Vandaag weer iets doen wat op mijn lijstje staat Maar eerst nog even lekker met de katten op de bank relaxen.
Van alle actieve april mama's zijn alleen Dreamer, naomi en ik in verwachting van ons eerste kind, zie ik nu op de lijst Alle andere first time mama's zijn al een hele tijd niet meer geweest.
satire fijn dat je weer bent goedgekeurd heeft ze ook gezegd wat je precies moet voelen want toen ik vanmorgen opstond kon ik bijna niet lopen (nog steeds niet) van de rare stekende pijn in mijn schaambot
Nee ze zei niet of het een soort constante druk was of dat het echt steken zijn. Die steken heb ik overigens zelf ook vaker en bij mij is hij blijkbaar nog niet zo ver ingedaald, dus ik weet niet of dat ermee te maken heeft.
voelt bij mij alsof er iets tegen aan drukt het doet echt pijn met lopen ik heb n helemaal niet het idee dat ie is ingedaald of hij heeft dat gisteren gedaan toen met die harde buiken ect! ben benieuwd hoor het woensdag vast wel...
Mooie buik, Delfino! Heb er ook nog even eentje gemaakt. Ik ga alle buikfoto's eens naast elkaar zetten vanmiddag in Photoshop
was weer een pittig nachtje ja maar zie het als voorbereiding op de babytijd ze zijn zo zielig ook als ze zo ziek zijn satire fijn dat je weer helemaal goedgekeurd bent! mooi buikje! delfino jij ook mooi buikje!
Kom me hier weer ff melden.. Sorry dames, gister hele dag op sjouw geweest.. Nog geen beebje helaas Goldy, k had woensdagde definitieve datum al Vind het echt zooo enorm spannend
Kom me ook weer even melden! Had vandaag weer veel plannen...totdat mijn schoonzusje vroeg om mee te gaan shoppen...tja daar zeg je geen nee tegen haha! Weer pyama's gekocht voor Damien en sokjes, voor ik weg wilde gaan kwam net de H&M bestelling binnen "oeps"haha...mijn man zal wel weer blij met me zijn haha! Daarna wel even alles weggestreken...beneden poetsen laat ik tot morgen liggen, dan zullen de mannen toch wel uitslapen! Nu even uitrusten voor ik Damien ga halen op KDV! Satire: Ja het lijkt de "makkelijkste"weg een keizersnede...maar een keizersnede is ook niet niets... er zitten net zo goed veel risico's aan en blijft een grote buikoperatie. Dus vind het heel moeilijk... pijnstilling moet ik eens navragen, maar bij Damien niet nodig gehad eigenlijk haha!
Fijn dat alles goed was bij de controle! Je voelt het idd als ze vastliggen, teminste bij Damien voelde ik dat heel goed. En deze begint ook geloof ik haha Trouwens voor de lijst: 3 april: Afspraak gyn
debke: Helemaal met je eens, een keizersnede is ook geen pretje. Ook gezien de hersteltijd, weinig zelf kunnen na de geboorte, langer in het ziekenhuis, noem maar op. Maar ik denk dat ik een stuitbevalling 'enger' zou vinden, denk ik. Maar ik vind een gewone bevalling ook enger dan een keizersnede, dat bedoel ik met 'ik ben een watje'
Ik zou toch mooi echt terug gaan naar de babydump hoor meid!!! Zij hebben het je nota been verkocht! En dan zit jij met de ellende! Je moet Plezier hebben van je spullen en geen ergenis! En als je deze week gaat, kan je ook nog het verschil eisen in korting, gedurende je je zwangerschap mag je dat als het goedkoper wordt en ze hebben nu ook korting ivm de dagen van de prenatal UWV 1 bak ellende, die hele instantie! Succes meiden die er zo onder lijden! Ik lees bijna altijd met jullie mee hOor meiden, maar ik kan het door het drukke leven niet zo goed trekken om heel actief mee te kletsen. Ik wil me die druk niet weer opleggen bij mezelf. Bij mijn eerste zwangerschap wel gedaan!
Zo hier even een nieuwe buikfoto gemaakt, met de vorige weken erbij...hij is lager he?! of verbeeld ik me dat maar
Heavy hè die eerste weken met zoveel voedingen! neem maar lekker de tijd voor jezelf en je kids ! Veeeel belangrijker dan wij!
Zoo irritant hè! Hier moet ik af en toe ook even een beetje 'duidelijk' zijn, maar gelukkig heb ik het verder erg getroffen met me wederhelft