Nijntje: Dat zal dan ff wennen zijn alleen met 2 kindjes! Dat vind ik ook spannend!!!...maar komt vast allemaal goed!
goldy fijn dat je nog lekker vanalles gedaan hebt! ik wou toevallig ook lasagne maken maar er komen 2 jongens mee eten dus toen maar besloten een pan macaroni te maken. hebben we iig genoeg haha mamavanfay ja ik herken je nog!! jullie krijgen er dus een klein ventje bij! leuk hoor! kom je nu wel gezellig meekletsen? tijdens de laatste loodjes hier hoef je niet constant mee te kletsen dus dat scheelt, het is makkelijk bij te houden thnx allemaal voor de reacties op m'n 'snoepjes'! ik vind ze ook zo leuk! had er al gemaakt maar deze zijn leuker geworden debke ben je al iets verder qua bevalling? neig je al naar een bepaalde keuze? goldy ik moet ook donderdag op controle! hier nu wel weer van die steken net als gisteravond dus verwacht dat hij nu ook echt super laag ligt en dus volledig is ingedaald! oh ik vind het zo spannend
Nou ik heb besloten om wel een afspraak te maken voor een geplande keizersnede rond de 39 weken. Mocht ie zich eerder melden dan kan ik dan de keuze maken...denk dat dat wat meer rust voor mezelf geeft. Morgen moet ik naar de gyn dus ga ik dat dan ook bespreken!
ja ik denk dat je sowieso meer rust hebt als je een keuze hebt gemaakt! komt ie eerder dan moest het zo zijn om zo te bevallen, zo niet dan een ks.. en dan nog kun je zeggen ik wil het toch nog zo proberen toch!
Ja dat is ook zo, als ik t dan nog zie zitten om zo te bevallen kan ik dat altijd nog aankaarten he! Heb je ook toegevoegd op facebook!
ja zag het het je geaccepteerd! nu naomi en satire nog ja iig goed dat je de knoop hebt doorgehakt en je kunt nog alle kanten op dus das fijn! je hebt wel een mooi gezinnetje zeg!
hey mamavanfay natuurlijk weet ik nog wie je bent!! ja we hebben de mensen die al een ff niet geweest waren van de lijst gehaald veel overzichtelijker, maar ik wil je er wel weer opzetten als je deze laatste weken van plan bent om nog gezellig mee te kletsen. moet ik wel weer je uitgerekende datum, hoeveelste kindje, leeftijd, fles of bostvoeding, thuis of ziekenhuis en je afspraken weten en dan zet ik je weer op de lijst. wonderbaby en goldy ik heb jullie toegevoegd op facebook. debke ik denk ook dat je de juiste beslissing hebt gemaakt en natuurlijk kun je nog altijd van gedachten veranderen, maar voor nu heb je mss wat rust nu je een beslissing hebt genomen.
ja das het huis wat we gekocht hebben hopelijk zijn ze op tijd klaar want we zijn nu al begonnen met afbetalen en we moeten ook nog huur betalen van het huis waar we nu in zitten en dan dalijk nog de kleine dus het worden een paar dure maanden!!
Dat denk ik nu al, al ik de blog ga lezen beginnen de weeën hier spontaan van ergernis dus ik sla ff over.
@naomi haha...wil je ook nog pincode weten!? hihi 15 april uitgerekend van de 2e. het is een jongetje, ik moet in het ziekenhuis bevallen (bij F.ay kwam de placenta niet mee vandaar!!) Ik ga bv proberen. dat lukte bij F.ay niet maar nu ben ik goed voorbereid....heb kolfapparaat en alles al ingeslagen!! as donderdag mag ik weer naar de vk voor controle en ik ben 30 jaar oud! zozo wat een lijst. even voor allen: Mijn zwangerschap gaat de laatste weken erg goed. Ik heb me heel erg down en depri gevoeld maar heb nu vitamine b6 gekregen van de vk en dat maakt de wereld allemaal iets rooskleuriger. verder heb ik erg last van mijn bekken maar mijn man en moeder nemen me veel werk uit handen. vandaag nog heeft mama heerlijk mijn ramen gelapt en de benedenboel gesopt en gedweild! heerlijk!! de kleine man doet het erg goed en maakt nog helemaal geen aanstalten....jammer maar ook wel lekker (manlief heeft bedacht dat de tuin gedaan moet worden dus heeft alles eruit getrokken en volgens zijn planning is het 14 april klaar.....wat een timing) Hij ligt mooi met het hoofdje naar beneden maar de ene week met zijn rug links, de andere week rechts....jaja hij is erg bewegelijk. Heb een blauwe plek op mijn buik en kan me niet herinneren dat ik me gestoten heb...kan dus van hem zijn. ben benieuwd of dat mogelijk is.... Hij is nog niet ingedaald dus als mijn vliezen breken moet ik gelijk gaan liggen. Ach we zullen wel zien. Ik voel me nu erg goed dus vindt het allemaal wel prima. zo das mijn verhaal.....ik ga mijn best doen om weer een beetje actief mee te kletsen
Echt leuk om iedereen via facebook te zien! Bah moet even wat van me afschrijven...misschien overdrijf ik en zijn het mijn hormonen maar ben zo kwaad op mijn man! Hij moet morgen voor werk naar Eindhoven...dat is vanuit hier 1 uur met de trein...oke ik zie er tegenop, want heb m nu liever in de buurt maar goed een uurtje moet kunnen. Maar nu zegt ie net doodleuk...volgende week donderdag moet ik naar Nijmegen...2,5 uur met trein! Ik ben dan bijna 39 weken zwanger en aangezien Damien in 2,5 uur geboren is zonder ik echt weeen gevoeld heb (ja het is omdat ik ontsluiting had en in zh lag en vanaf 8 cm voelde ik t ook), zie ik dit gewoon echt niet zitten!Ik begrijp ook niet hoe hij erbij komt eerlijk gezegd...pff heb nu flinke ruzie en ben maar naar bed vertrokken
@mamavanfay, welcome back.. leuk dat je weer mee komt kletsen! @ debke, jaa ik heb je toegevoegd als t goed is. Zal zo ff opnieuw kijken. Balen dat jullie zo`n ruzie hebben, ik snap je gevoel heel goed! @ wonderbaby, hopelijk ligt hij nu helemaal ingedaald bij je, dan ligt ie start klaar @naomi, nou kzal eens even gaan spieken op je facebook
Heb trouwens sinds vanmiddag echt een menstruatieachtig gevoel en vanmiddag ook wat druk daar beneden. de kleine was ook heel druk, nu is ie rustig en heb ik dus nog steeds dat menstruatieachtig gevoel....
oehhh spannend debke! Ik had dat toen ook de avond voor de weeen begonnen. Heeft iedereen trouwens een buddy????
Menstruatiepijn....bloed chagrijnig en niks kunnen hebben....dan kunnen de weeën wel eens heel snel komen En een buddy!? Wat bedoelen jullie daarmee?
Tjee bizar zeg dat die gyn je nog wilde opnemen tot 37+1! Sjonge jonge ! Wat goed van de flestijden! Een beetje ritme vinden we niet erg. =D