Oh Dreamer! Ik dacht al, strammer? Die ken ik niet...haha! Woooooooooooow, weer een beebje erbij, geweldig! Hartelijk gefeliciteerd Dreamer! Ben benieuwd naar jullie dochtertje!
Wat zijn jullie allemaal vroeg met bevallen Heb echt een gevoel dat ik één van de laatsten zal zijn...
Mama's 15 - 30 april 2012 Wil je iets wijzigen in de lijst? Stuur Satire of naomi01 dan een PB! geboortelijst: 17-03-2012 Nijntje27 (30), 2e kindje, KS LEVI 2385gram 44cm (35+6wk) 01-04-2012 moestra (30), 2e kindje, KS R.OAN J.OSHUA ...gram ..cm (37+1wk) 02-04-2012 dreamer (?), 1e kindje, ZH DOCHTER 3000gram 49cm (38+2wk) __________________________________________________ Bevallijst: 15-04-2012 Nijntje27 (30), 2e kindje zh, fv Bevallen:LEVI 17-03-12 Dreamer (?), 1e kindje zh,fv Bevallen:DOCHTER 02-04-12 mamavanfay (30), 2e kindje zh, bv 16-04-2012 Girafje75 (36), 1e kindje 17-04-2012 goldy (23), 2e kindje zh, bv 18-04-2012 lyza (22), 1e kindje 21-04-2012 debke83 (28) 2e kindje zh, fv moestra (30), 2e kindje zh, fv Bevallen:R.OAN J.OSHUA 01-04-12 22-04-2012 Torties (23), 2e kindje, zh, bv 23-04-2012 wonderbaby1 (22), 2e kindje,zh, bv moeke321(27), 2e kindje, zh, bv 24-04-2012 Satire (27), 1e kindje, zh, fv naomi01 (24), 1e kindje, zh, bv kwekkie4u (33),1e kindje 25-04-2012 Delfino (26),3e kindje, zh, bv rjdn12 (23), 2e kindje, zh, bv Vogeltje (30), 2e kindje, zh, fv menn (20), 1e kindje 26-04-2012 Eliesje (30), 4e kindje 28-04-2012 Superguppy (26),1e kindje Afsprakenlijst 03 april debke83, afspraak gyn 03 april Torties, controle VK 04 april Delfino, controle VK 05 april goldy, controle VK 05 april wonderbaby1, controle VK 05 april Vogeltje, geplande keizersnede 05 april Satire, controle 05 april mamavanfay, controle VK 16 april naomi01, afspraak gyn 24 april naomi01, afspraak gyn
je maakt het wel spannend hier vannacht een lichte maar pijnlijke rugwee gehad met daarna nog wat harde buiken vanaf morgen mag hij officieel komen
haha op de lijst ben ik nog 26 wat lief van je ben helaas ondertussen al 27 geworden Dreamer GEFELICITEERD!!! met jullie dochter!!
@naomi: hihi dat geduld probleem ken ik wel! Die laatste weken zijn zo spannend, en de beeb is klaar en af dus waarom wachten he @moestra: balen dat je je zo voelt! Hier heb ik ook echt abnormaal veel afscheiding, maar goed dat zegt helemaal niks he... Bevallingsverhaal: bij mijn 1e was ik 39 weken en 3 dagen zwanger. Het begon met lichte weeën die nog goed te doen waren, toen heeft de VK me gestript om het wat op gang te brengen (al weet ik niet of ik dat nu weer zou doen, want ik vond dat hels!) en toen braken 's nachts mijn vliezen.... Rest van de bevalling was erg heftig en lang, zal jullie er niet mee opschepen @goldy: mooie toeter hoor! @debke: oef, jij had wel een eng begin bij Damien zeg! Gelukkig alles uiteindelijk goed gekomen! Hm, dat is inderdaad niet zo fijn dat je man zo;n stuk weggaat! Hij zou toch beter moeten weten na de 1e... Soms snappen onze mannen even niks van onze gevoelens he.... @moestra: gefeliciteerd meid! Het heeft dus toch doorgezet, hopelijk is alles goed met je!! En mooie stoere naam zeg! Hopelijk gaat het drinken snel beter, maar dat zal toch wel?! @satire: hihi, ja inderdaad het kan ook nog een mei baby worden bij ons! @vogeltje: hier ook alles klaar, laat maar komen vandaag!! @wonderbaby: wow wat creatief mooi hoor! @mamavanfay: welkom terug! Ik was ook een tijd weg, maar ben er weer. Al heb ik niet altijd tijd en fut om te reageren lees wel mee! Heb de laatste dagen niks gepost, maar wel veel gelezen. Had er steeds geen tijd voor, was te druk met poetsen hihi Vind het nu ook zoooo spannend! Ik werd van de week 's nachts wakker met krampen, leken op de eerste weeën, maar die namen na een paar uur weer af. Iedereen in mijn omgeving zegt dat ze me de 40 weken niet zien halen, maar ja, dat zegt natuurlijk ook niks. MIjn buik hangt heel laag lijk wel een hangbuikzwijntje Werd afgelopen zondag verrast met een babyshower (al had ik al wel een beetje iets door, teveel vriendinnen wilden ineens zogenaamd met me afspreken die dag) Ben helemaal verwend met veel roze spullen, lekkere hapjes en moest allemaal gekke spelletjes doen! Echt superlief dat ze dat voor me gedaan hebben!!
vannacht geen slaap gehad dankzij kaylee ze had een "spin" op der kamer gezien helemaal door het lint ging ze dus dan maar bij ons in bed en ik had geen ruimte meer om te liggen zucht....
Gisteren ctg gehad en die was niet goed de kleine reageerde op de harde buiken, hartslag daalde dan. Moest blijven werd overlegt met gyn. Na een tijdje kwamen ze zeggen dat ik opgenomen werd en die dag meerdere ctg's zou krijgen en dan werd er vandaag besloten. Elke ctg was hetzelfde veel harde buiken en ze reageerde daarop. Vanmorgen kwam de vk langs ik mocht naar huis als ik wilde want de verloskamers lagen vol dus ze wilde dan wel wachten tot donderdag:x Morgen weer ctg en dan gewoon donderdag bevallen, ben zo boos. Is het gewoon niet goed maar omdat ze het druk hebben moet ik maar wachten, dat geloof je toch gewoon niet. Echt een rot ziekenhuis.
vogeltje dat meen je niet!!! echt heel erg belachelijk! bel eens terug en zeg dat je dit echt niet normaal vind en dat je wilt dat jullie meisje gehaald word.. is toch niet normaal als ze last heeft van de harde buiken en het dus niet meer fijn vind in je buik, dat ze je gewoon tot donderdag laten lopen.. is een te groot risico en dan ook nog omdat de verloskamers vol zitten?!?!?! delfino haha een spin! is ze daar bang voor hoe gaat het met jou?
moeke wat leuk ook een babyshower!! bij jou rommelt het dus ook! spannend weer he.. satire nee joh jij gaat gewoon mooi op tijd bevallen we houden de moed erin haha ik verwacht ook niet dat ons schatje snel komt hoor.. hij plaagt me alleen maar!
Ik heb ook gezegt dat ze nu een risico nemen met ons kindje maar zij vinden van niet want ze beweegt nog meer dan voldoende en het enigste wat ze willen doen is me houden tot donderdag eerder komt ze niet tenzij ze zelf komt. Schijnbaar waren alle gyn's het ermee eens en vinden ze het verantwoord dat ik wacht. En ja ik voel haar erg veel maar heb nu wel 2 dagen extra stress die ik niet kan gebruiken.
nee ik snap het echt niet hoor.. misschien dat je dan toch kunt blijven zodat ze wat vaker een ctg per dag kunnen doen? of misschien in een ander zkh bevallen?
Inderdaad, ik zou ook niet op mijn gemak tot donderdag kunnen wachten, als ik wist dat de baby het moeilijk heeft met de harde buiken. En al helemaal niet als de reden is dat de verloskamers vol zijn. Want als dat niet zo was zouden ze je wel eerder laten bevallen. Wat ze dan moeten doen is je naar een ander ziekenhuis sturen, niet naar huis Ik zou zeggen, ga op je gevoel af. Voel jij dat je beter niet kunt wachten tot donderdag, dan moeten ze daar maar een oplossing voor vinden, niet?
Kennelijk wel haha net als haar zus en mama wel jammer dat het me een nacht slaap kost voel me nu net een sombie ....