rond de feestdagen mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zwangervan4e, 6 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Ben jij dit jaar rond de feestdagen uitgeteld?
    Pak hem beet tussen 15 december 2011 en 13 januari 2012. Geef even een berichtje! Ik ben zelf 29 december uitgeteld! Ben benieuwd.

2. nikos

nikos Lid

11 jan 2011
    27
    0
    0
    ja hier nog 1!! 31 december ben ik uitgerekend.. zeer benieuwd wanneer hij komt! zie dat je ook uit twente komt?

3. Inya

Inya Actief lid

20 jun 2011
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    5 januari, maar vriend is overtuigd dat het met oud&nieuw gebeurt

4. Wowkaat

Wowkaat Actief lid

26 apr 2011
    375
    0
    16
    Ik ben 24 december uitgerekend. Ben benieuwd wanneer we allemaal werkelijk gaan bevallen ;). Is toch wel een bijzondere periode.

5. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Hallo dames!:D

Ik ben 30 december uitgerekend :p

6. Inya

Inya Actief lid

20 jun 2011
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is idd een heel bijzondere periode, maar stiekem hoop ik toch dat ukkie het volhoudt tot na de feestdagen of er net tussen in. Ben al op haar in aan het praten hahahaha :D

7. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Hier 7 januari uitgerkend maar het kan net zo goed sint, kerst of oud en nieuw worden... Spannend! :D

8. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    1e kerstdag :)

Maar nr 1 was 8 dagen te laat. Dus ik ga voor begin januari. Desnoods bij vuurwerk..

9. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Heei leuk dames! Ik ben ook erg benieuwd Waneer onze uk komt ik hoop na de feestdagen maar ag met kerst of oud en nieuw heeft ook wel wat! Klein kerst engeltje of de laatste baby van 2011 of de 1e van 2012! We gaan het zien! Haha

@ nicos Jah ook uit twente! Waar ga je bevallen? Thuis? Ziekenhuis? Ik in het mst!

10. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Wat is het met feestdagen-kindjes en twentenaren ;)
    Ik hoop dat is het MST kan ontwijken. En lekker thuis mag blijven..

11. Jane 31

Jane 31 Actief lid

22 feb 2009
    324
    0
    0
    Hoi dames.

Ik ben 20 december uitgerekend.
    Iedereen is er van overtuigd dat ik een kerst kindje krijg.:D
    Ben benieuwd.:(

Groetjes Jane

12. Sjapaz

Sjapaz Actief lid

2 mrt 2011
    260
    0
    0
    Verpleegkundige
    Enschede
    Hier nog een feestdagen kindje uit Twente! Ik ben 25 december ook uitgerekend. Ik moet op medische indicatie in het Mst bevallen maar wilde toch al graag in het ziekenhuis, dus dat is prima. Ik werk er ook dus voor mij is het sowieso een vertrouwde omgeving.

13. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Hallo,

Ik ben 27 december uitgerekend van onze 2de zoon.
    Mijn moeder was van mij 2de kerstdag uitgerekend en de baby kan op zijn laatst nog op mijn verjaardag geboren worden.

14. nikos

nikos Lid

11 jan 2011
    27
    0
    0
    Zag opeens dat er wel reacties waren! 1e dagen reageerde nl niemand ;) ik ga in het ziekenhuis bevallen denk ik, twijfel nog steeds... maar dan wordt het voor mij Zgt in Almelo :)
    we gaan al lekker naar de laatste weken toe, tellen jullie ook al af?

15. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ja ik ben hier ook aan het aftellen,over bijna 7 weekjes mag het al geboren worden...

16. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Hier 10 januari uitgerekend! Maar aangezien het een flinke baby is word ik hoogswaarschijnlijk eerder ingeleid.

De vorige kwam met 34 weken.. dus erg spannend!!
    hier ook op medische indicatie naar het zkhs.. (ook het MST :cool: )
    Dus wie weet kom ik nog een aantal van jullie tegen daar :D

17. Inya

Inya Actief lid

20 jun 2011
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ga poliklinisch bevallen. Vind ik wel zo een prettig idee. Ik moet nog +/- 11 weekjes maar ben al aan het aftellen hoor :D

18. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik ben vandaag bij de vk geweest en ik krijg maandag een groei echo (onze eerste zoon was niet zo groot namelijk maar 2597 gram en met 37+5 geboren).
    Ben benieuwd wat deze gaat wegen ongeveer en kan niet wachten om hem weer eens te zien...nog 70 dagen tot mijn uitgerekende datum pffft wat klinkt dat nog lang...

19. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik heb de groeiecho gehad gisteren en deze baby loopt iets voor zelfs schatten ze.
    Hij weegt nu geschat 1780 gram.

Wat ik me afvraag is;

Hoe doen jullie dat als je per ongeluk in de nacht/avond van 31 dec./1 jan. beginnen?
    Ik zie het namelijk niet zitten om met een eigen auto door al dat vuurwerk heen te moeten (jaja de kans is klein maar hey zouiest gebeurt natuurlijk wel bij mij aangezien ik toch al een geval apart ben :p)

20. Inya

Inya Actief lid

20 jun 2011
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Done: ik begrijp het helemaal. Daar zat ik dus ook al over na te denken. Maar ik weet dat mijn vriend gewoon de auto zal pakken en mij naar het ziekenhuis te brengen. Hij vertrouwt erop dat hij sneller is dan de ambu. hahahaha hij is militair geweest 10 jaar lang en roept elke keer:" zolang ze geen handgranaten gaan gooien, rij ik je naar het zkh." Mss een keertje met je vk/gyn. overleggen wat hij/zij aanraadt?

Deel Deze Pagina