15 - 30 april 2012 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wonderbaby1, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    hallo allemaal,

plannen voor vandaag zijn, huis opruimen dat het toonbaar is en dan daarna op verjaardagsvisite bij mijn schoonzusje....staat met de kindjes op de camping...en viert daar haar verjaardag...denk dat we daar wel blijven tot na het eten...verder geen plannen...

2. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Jeetje qat wordt er een hoop geschreven! Gefeliciteerd alle nieuwkomers!!

Vandaag een terrasje pakken met m'n vriendin. Hopen dat ik niemand tegen kom want Elize op het terras zonder wijn en een sigaret dat zegt genoeg.

Fijne dag allemaal!!

3. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    hallo meiden, wat een weertje he! Kleine ligt op bed, dus heb ik even tijd om bij te lezen ;) Ga zo lekker in de zon liggen, zaaalig!

@weet niet meer wie vanwege dementie haha: hier ook last van lage rugpijn. Soms weet ik niet meer hoe ik moet gaan zitten/liggen...

morgen ben ik jarig,maar doe niks bijzonders. Gewoon lekker met de kleine in de tuin, spelen en zonnen. Vind ik eigenlijk net zo lekker!

Heb trouwens iets origineels bedacht om het aan mijn ouders te vertellen. Ik heb online een rebus gemaakt, waarvan ik elke dag een stukje naar mijn ouders ga mailen en pas in de laatste zin wordt duidelijk (ik denk over een week of 2, dan zijn ze heel nieuwsgierig!!) dat ik zwanger ben!!! Moet nog even kijken of het werkt, want ze gaan op vakantie en moet wel zeker weten dat ze hun mail lezen ;)

4. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    willen jullie trouwens stemmen op mijn kleinste? HEMA Fotoalbum ik ben er bijna, maar heb zeker nog een aantal stemmen nodig ;) alvast bedankt!

5. reneevd

reneevd Lid

20 aug 2011
    16
    0
    1
    Dierenartsassistente
    Heiloo
    Uitgerekend op 23 april 2012 :D

6. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Goedenavond!!

Nicole, volgens mij was ik dat, over dementie...;)
    Ik merk nu bij het lopen en langdurig staan, dat dit gevoelig gaat worden in mijn rechterheup... Hopen dat het niet veel erger gaat worden...
    Om er nu al meer naar een fysio te gaan vind ik ook wat overdreven...

Hier hebben we het nieuws vanmiddag ook aan mijn schoonouders verteld. Die waren erg verbaasd! Dat maakt het wel leuk hoor!:D

We waren even in de speeltuin hier in de buurt en daar vroeg een oudere dame aan me: dus de 2e is op komst?
    Hmm, toen stond ik even met mijn mond vol tanden!
    Liegen kan ik niet, dus heb er een beetje omheen gedraaid: ik hoop het...:)
    Nu geloof ik ook niet dat mijn buik er ineens zwangerder uitziet dan 2 week terug, maar meer dat de vraag pure toeval was.
    Ik heb flink overgewicht en vooral op de buik...

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Renee, welkom en super gefeliciteerd!!

Nicole, alvast gefeliciteerd (morgen ben ik dat vast weer vergeten, haha). Een hele leuke dag morgen en aan het weer zal het zeker niet liggen.

Haha Moestra, een oudere dame, die voelt dat gewoon aan, haha
    Was wel toevallig, want de kapster van mijn moeder zei ook al: je wordt weer oma, toch? Mijn moeder "hoezo?" "Dat vertelde je toch?" Dus sommige voorgevoelens....

Ik heb trouwens ook een buikfoto gemaakt straks. Kan m vergelijken met de 12 weken foto van Esmee.
    Smoeder reageerde super enthousiast, svader vroeg "was het wel gepland?" Uh ja....
    Verder zo ontzettend moe..... dus vaanvond niet naar de kermis, maar op de bank... zucht....

8. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hoi dames
    wat is het warm ni normaal pff
    hier ook last van onderrug hoor
    ik heb geen plannen dit weekend nu en morgen bij men schoonmama op de pc :) heb thuis geen internet :(
    de bijensteek is nog rood ma jeukt al minder :)

9. peekaboo

ojeeeeeeee niet weer mama ligt in het ziekenhuis op hartbewaking niet weer aub !! is al de 4de keer laatste 3keer is in coma geeindigd en 1op100 dat ze het ging halen pff waarom moet ik dat weeral doormaken sorry klinkt heel hard maar als ge doodga valt ineens dood en laat de mensen niet 3a4 keer door een hel gaan !! :(

10. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Tjeetje, heftig MvA... Heel erg veel sterkte en alles!!! xx

11. peekaboo

dank je moestra word er zo moedeloos van !

12. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Kan ik me heel goed voorstellen... He is ook niet niks... Weet ook niet zo heel goed wat voor troostende woorden ik hier neer zou kunnen zetten voor je...

13. peekaboo

vind het vooral erg voor men broertje hij is net 7 !!

14. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    ow meen je! Dat is geen leeftijd om zulke dingen mee te moeten maken... Dat is geen enkele leeftijd, maar 7...

15. peekaboo

ja hoor 7 ... toen hij 5 was lag ze de eerste keer in het ziekenhuis en ben broertje zei toen tegen mij "zusje mama is engeltje worden" in die woorden hij loopt nu bij een kinderpsychiater

16. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Vreselijk...

17. peekaboo

ja vreselijk ze weten niet dat ik zwanger ben dus sparen ze me ook de details niet (papa dan) pfffffff ben er niet goed van

18. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Lijkt me heel dubbel... Je wilt zo graag blij zijn, maar je maakt je zoveel zorgen om je moeder en familie...

19. peekaboo

inderdaad en het ergste is dat ik nu niet naar daar kan pas ten vroegste woensdag :(

20. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Omdat je ver weg woont ofzo?

Deel Deze Pagina