Hey meiden, Eliesje, wat een buik voor 7 weken zeg!! Die kun je idd niet meer verbergen.... Satire, mooi kamertje zeg! Moestra, ff checken met de autogordel, haha Hier voelde ik ze heel duidelijk op de fiets straks... Lijst, ik zag trouwens dat de eerste echo er al aankomt!! Spannend Satire, overmorgen.... Buik, hier wordt ie volgens mij met de dag dikker. En ik kom niks aan, dus echt een darmenbuik(je).... Maar dat is alleen maar een goed teken, toch? Verder hier super moe... Last van de warmte valt wel mee, gelukkig. Dus meiden, tot morgen!!
Hey de kleurtjes missen op de lijst. Is dit een oudere versie? Ja die warmte. Ineens kun je zo een opvlieger krijgen he? De vermoeidheid valt hier (nog) mee. Hopen dat het zo blijft. Kreeg wel al een opmerking van een vriend van mijn man naar m'n hoofd geslingerd: Elies, wat zijn die borsten toch mega van je! Komt dat van het hardlopen? *proest* Uiteindelijk maar verteld want toen ie zag dat ik ook niet meer rookte en dronk ja, toen werd het moeilijk. Dames, bij wie van jullie komen er tweelingen voor in de fam? Bij mij niet maar was wel benieuwd of mischien 1 van jullie straks wel op de echo te zien krijgt dat het er 2 zijn.
@Satire, ja dat kamertje is prachtig!!!! Dat zou ik ook zo uitgekozen kunnen hebben! Love it! En je echo komt eraan. Spannend!!! Maar waarom zo vroeg? Is daar een medische reden voor of iets dergelijks? Wel ff foto van je echo posten he? Ben zo benieuwd!!
tweelingen, hier in 2009 een mk/ma van een tweeling gehad. Met 7+5 zagen we op de echo nog maar één kloppend hartje, een week later klopte dat hartje ook niet meer. Eentje ben ik uiteindelijk met 10+5 vanzelf verloren (na gruwelijk veel buikpijn), van de andere ben ik met 11+2 gecurreteerd. Verder wel tweelingen in de familie. Mijn moeder een mola van een tweeling en mijn oma had twee tweelingzussen. Dus ja, wel ind e familie. Heb ook altijd wel het idee gehad dat wij nog een tweeling krijgen. Vind het nu ook wel spannend, omdat mijn buik veeel sneller groeit als destijds bij die tweelingzwschap. Maar ja, nu inmiddels een voldragen zwschap achter de rug, dus... Nog 8 nachtjes en dan zullen we het weten....
Zo ik mag me ook aanmelden. Ik ben Vogeltje, 30 jaar en zwanger van de 2de. Ben uitgerekend op 27 april. Heb in juni een mk gehad met 6.2 wk, wist toen vanaf het begin al dat het niet goed zat en ik had gelijk. Nu voelt het wel goed ben echt misselijk heb vandaag al 3 maal over de pot gehangen. Morgen de gyn bellen voor een afspraak
hoi dames krampen zijn betert met mama voorlopig ook heb ik via Facebook mogen lezen !!! bij mij komen er heel erg veel 2lingen voor en het is altijd voorspeld geweest dat ik nu een tweeling zou krijgen eerst een meisje dan een tweeling meisje en jongen en dan nog een jongen ooojeeee ik hou ook mijn sociaal leven en zp gescheiden
zag iets over 2- ling zwangerschap, komt hier niet inde familie voor maar heb al wel een paar dagen het gevoel dat het er 2 kunnen zijn... ach we zullen wel zien met de echo...
Over 2lingen Toby is er eentje van 2, 1 is er voor de 10 weken al afgekomen. Dus hier komen ze ook voor, denk dat dit er echt maar 1 is.
goedemorgen dames, hier even een ego-berichtje... Ik zag net na het plassen wat bruinverlies op het toiletpapier... Zit alweer helemaal in de stress... Ik weet dat het erbij hoor enzo, maar na 2 miskramen zit er een best diep trauma... Vandaag direct maar ff een afspraak maken in het ziekenhuis...
goedemorgen! hier al enorm vroeg mijn bed uit......ze zijn in het huis naast ons van alles aan het breken...met een drilboor ofzo en het maakt een pokke herrie! de klok trilt aan de muur en de honden zijn van slag... niet leuk dus... moestra ik kan me de schrik voorstellen hoor! zeker na 2 miskramen!
Thanks Laura... Loop nu elke 5 minuten heen, maar net was het gelukkig alweer schoon bij het afvegen! Ben al aan het nadenken wat ik gisteren allemaal heb gegeten en gedronken...
het kan overal van zijn...misschien wat kracht gezet bij het uitplassen ofzo...kan echt van alles zijn...ik snap echt dat je je er druk over kan maken hoor...zou ik ook hebben...
Net gebeld met het ziekenhuis voor een echo. Volgende week vrijdag!! (2 september) om 11u. Ik mocht al wel eerder hoor, van die aardige mevrouw. Maar om teleurstelling te voorkomen adviseerde ze me toch om het volgende week te doen. Gezien de rust waar ze mee sprak, kon ik geen nee zeggen! Nu maar heeeeeeeel hard duimen en bidden dat het goed mag gaan deze keer!
Hoi meiden, Moestra, ik snap dat je schrik van het bruinverlies, had ik ook. Maar bij de zwschap van Esmee had ik het ook en dat is helemaal goed gegaan. Volgende week een echo, leuk!!! Oei Laura, das minder fijn wakker worden... Vandaag een druk programma of valt het wel mee? Hier, maandag was-dag en vanmiddag naar de kermis. Vanavond tennissen, dus genoeg op het programma...
ach ja zit nog te stuiteren op de bank...irritant gedoe bij de buren... een voordeel je hebt wat aan je dag ga er zo maar ff een was in gooien en die ophangen en de honden uitlaten...vanmiddag naar de Chiropractor en vriendje moet weer beginnen met werken vandaag...heeft avonddienst dus zal wel een latertje worden.... verder voor vandaag nog niets op de planning en ik moet zeggen dat ik dat ook wel eens lekker vind...
Goeiemorgen ladies! moestra: Hou ons op de hoogte! Ik hoop dat het geen voorteken is. Positief denken, dat is het enige wat je kunt doen. Ik denk aan je! En ik zet je echo op de lijst. Eliesje: Inderdaad, morgen heb ik de eerste echo. Helemaal geen medische reden hoor, mijn VK is in de veronderstelling dat ze misschien het hartje kan zien als ik minimaal 5 weken en 3 dagen zwanger ben. Maar dat ben ik niet, dus die zien we ook niet. Dat wilde echter niet tot haar doordringen Geeft niks, kan ik wel even in mijn buik spieken en dan heb ik met 8 weken weer een echo. Ik zal zeker een echofoto plaatsen. Heeft iemand wel eens een inwendige echo gehad? Want ik neem aan dat ik die ook krijg morgen. Goede of slechte ervaringen? Vogeltje, welkom bij de club! Ik voeg je toe aan de lijst. Dit is mijn buik momenteel. Volgens mij is er nog geen verschil, ik heb al een jaar of 3 dat zwembandje en een dikke kont Maar ik moest een foto maken voor in het dagboek, dus ik plaats hem hier ook even voor de fun.
satire: ik heb meerdere keren inwendige echo gehad en het is niet erg of eng...wel spannend hoor met wat je te zien gaat krijgen...