15 - 30 april 2012 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wonderbaby1, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
  2. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
  3. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Dankje Torties!

Hier is het "bloeden" weer over... Ik word er echt heeeeeel onzeker van!!
    Het is alleen bij het afvegen, en ook niets in mijn ondergoed...
    Wel een vreemd gevoel helemaal rechts in mijn buik. Meer in mijn zij eigenlijk... Dus dan is het volgens mij niet mijn baarmoeder, maar dan denk ik meer aan mijn banden of nieren. Maar die zitten volgens mij weer hoger...
    Ik wil morgen eens mijn urine naar de huisarts brengen. Zag ook een roze vlokje in mijn urine, dus voor hetzelfde geld heb ik mijn evt. blaasontsteking helemaal niet goed weggedronken en plaagt dat me nu juist!! *zoekt huil-emoticon*

4. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Mooie buikfoto's Torties!

5. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Ach Moestra
    voel helemaal met je mee, ik weet hoe onzeker het je maakt, mijn bloeding met 7.5 week was vrij heftig, had toen wel net een inlegkruisje nodig, maakt je helemaal gek!
    Maar heel goed nieuws dat het alleen bij het afvegen is en niet in je ondergoed en ook goed dat je niet zo erge krampen in je baarmoeder hebt!
    Dat moet je volgens mij wel vrij snel echt krijgen, als het wel mis zou zijn!

6. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Thnx :) Heb er nog wel wat meer natuurlijk in me album staan er nog een paar van me 35 weken fotoshoot geloof ik

7. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Ook heel ffies me dochter showen :D Net gemaakt.
    Ze zit even heerlijk op de bank te chillen, ze is gek op dat voedingskussen en bumba gezellig erbij :D
    Bekijk bijlage 177287

8. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
  9. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Ik heb ze al ff bekeken hoor, de foto's in je profiel!
    Mooie fotoshoot zeg!
    Vraag me alleen 1 ding af: wat voor bruinigs/littekenachtigs zit er bij je navel?? Komt dat van je navelpiercing??

10. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Torties, mijn zus trekt een heel lang gezicht zodra het over mijn zwangerschap gaat. Dit omdat zij er niet tegen kan dat ik nu 'ook zwanger moet zijn'. Ze wil zelf de volledige aandacht.

Haar eerste reactie toen ik haar het nieuws vertelde: "wtf?".

Twee dagen later bij een BBQ vertel ik het nieuws aan vrienden van ons, die al een vermoeden hadden. Die vrouw zegt tegen mijn zus: "Ik zei een week of 2 geleden al, volgens mij is je zus zwanger."

Haar reactie: "Daar hebben wij het nooit over gehad. Ik dacht dat ze zou wachten omdat ze geen werk heeft."

Geen werk?! Watblief? Wat ga ik iedere dag in Maastricht doen dan? Van welke gulle gever krijg ik mijn salaris dan? Een uitzendcontract is blijkbaar geen werk...

Dat is dus mijn zus, ze kan er niet tegen dat ze niet meer de enige is die zwanger is en dus niet meer alle aandacht krijgt. Volgens haar dan. Want ik slok verder helemaal geen aandacht van die kant van de familie op, daarom slaat het al helemaal nergens op.

Kortom, ze gunt het ons niet. En dat is haar probleem ;) Niet het mijne, gelukkig.

11. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Oh, wat een scheetje, dat dochtertje van je Torties!

12. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Wat een vervelende situatie zeg, Satire...

13. VrouwTheelepel

28 apr 2011
    47
    0
    0
    Noord-Brabant
    @satire Ik heb de vorige keer ook 2 weekjes meegedaan met mvm. Nu ben ik van plan om alle weken vol te maken. Als de kleine blijft plakken tenminste.
    Heb je de vk gebeld? Hoe is het nu met je? Ik leef erg met je mee.

@moestra Ik heb juist poetswoede, haha. Dat heb ik niet vaak. We zijn vorige week verhuisd dus het is ook hard nodig.

Tweelingen: aan beide kanten zitten tweelingen in de familie. I.v.m. het gebruik van clomid heb ik inwendige echo's gehad om de groei van de follikels te bekijken. Deze ronde waren er 2 rijp, dus ik ben heeeel benieuwd of ze ook allebei bevrucht zijn.

Ik ben zoals ik al zei afgelopen week verhuisd. En wie woont er naast mij? Een verloskundige! Toeval of niet?

14. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Dank je Moestra :D

15. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    VrouwTheelepel, volgens mij bedoel je moestra?

16. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Volgens mij ook vrouwtheelepel... Haha!

Maar nu is het weer schoon lijkt het. Zo heel nu en dan wat steken helemaal rechts onder in mijn buik. Bijna in mijn zij.

Heb net een vraag gepost bij de verloskundigen hier...

17. VrouwTheelepel

28 apr 2011
    47
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pfff sorry... Die namen, moeilijk te onthouden als je op je telefoon zit te pielen..

18. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geeft niks hoor :)

19. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    zo, hier even lekker gedouched! Toen ik eronder stapte kwam ik erachter dat ik best wel verkleumd was... Dus de hormonen doen hun werk nog goed! Ook heb ik al de ha.ve avond lopen huilen, tot grote ergenis van mijn man... Hij vind het onzin om te huilen nu er nog niet echt definitief iets mis is. en al helemaal om hormonen daar de schuld van te geven! Volgens hem is er niks aan de hand met mij. Nouwja, hoe je het ook went of keert, je doet er niks aan... Weet iemand hier trouwens vanaf wanneer je een hartje zou kunnen zien op de echo? Ga morgen toch nog maar even weer bellen geloof ik...

20. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Ik heb bij mijn aller aller eerste zwangerschap een hartje gezien met 7 weken.. ik weet niet of het nog vroeger kan..

Deel Deze Pagina