de afspraak die ik heb staan voor volgende week is als ik precies 7 weken zwanger ben... Nouwja, misschien moet ik eerst maar even een nachtje rustig slapen... Wie weet dat ik morgen weer helder kan nadenken... Slaap lekker allemaal!
Even een snelle reactie. Ben p foon. -satire. Maastricht?daar werk ik ook Hihi -moestra. Gelukkig is het bloeden gestopt... Anders gewoon vk bellen -echo. Bij Damien zagen we t hartje al met 5 weken kloppen maar dat was heel vroeg. Ego. Vandaag is moeders voor moeders geweest. Had een knal streep. Heb een mooie ketting gekregen en aan t einde krijg k de tas. D flessen zijn r ook al. Worden gewoon thuis opgehaald.
@moestra: ik zit hier keihard voor je te hopen meid! Ik moet zeggen, 1 mk is voor iemand al genoeg en als je er meer krijgt neemt de onzekerheid denk ik alleen maar toe. Hang in there baby!! @mva: hoe is het met je moeder? Is ze al iets opgeknapt. Pfoe, dat is niet niks... en voor je broertje lijkt het me ook vreselijk aangezien hij nog zo jong is!sterkte meis @torties: hier ook 's avonds een mega darmenbuik. Vanavond komen er allemaal vrienden over de vloer en ik ga zeker iets verhullends dragen want anders zien ze het meteen! En ik drink niks en daar heb ik al een smoes voor bedacht "ik kan de laatste tijd niet meer goed slapen als ik alcohol drink" niemand die er iets tegen in kan brengen haha ps: bedankt voor de felicitatie en de stem Heb een heerlijke verjaardag gehad zondag, thuis met de mannen en volop zon! Ik houd ervan! @moestra: oei meid, niet weer!!! oh godzijdank het is al gestopt.... @misselijk: hier iets afgenomen, nog wel zeurend gevoel maar niet meer zo kotsmisselijk. Wel nog enorm pijnlijke tepels ouchie! @satire: ben benieuwd naar je echo meid jammer dat je zus zo reageert... en blijkbaar jalours is! ego: vannacht enorm raar gedroomd! Was bij een soort ziekenhuis waar ik een inwendige echo kreeg, het vruchtje leek een soort wasbeer en ze zeiden dat het zo snel was gegroeid dat het al een kindje van 20 weken was... weird! ik in die droom als een gek naar de VK en verder kwam ik niet want toen werd ik zwetend wakker... echt vaag, heb als ik zwanger ben nog vreemdere dromen dan normaal! oh kleine word wakker, ik ga er weer vandoor... fijne dag dames en satire: veel plezier bij de echo!
Satire, heel veel succes!! @all Dankjullie wel meiden! Ik had vanmorgen een vlekje in het verband ter grootte van een 1 eurocent. Niet veel dus. Wel aldoor een vervelend zeurend gevoel onder in de buik... Ik ga zo eerst maar eens bellen geloof ik...
Moestra: Mijn VK zei dat je het op zn vroegst met een inwendige echo kunt zien met 5 weken en 3 dagen. Dat heb ik ook op internet gelezen. Bij jou zul je het dus misschien kunnen horen. Maar als het niet zo is, zou ik niet gelijk van het ergste uitgaan!
Hier ben ik een brok ergernis vandaag. Ik werk vandaag vanuit thuis omdat ik naar de VK moet. Dat is al spannend genoeg, en dan krijg je ook nog eens een stressdag met je werk door allerlei projecten die in de soep lopen. Ik word er niet goed van! GRR!!! Even proberen het werk los te laten...pfff.
Ik heb net weer met het ziekenhuis gebeld. De telefoniste die ik aan de lijn kreeg klonk eerst niet zo heel aardig... Die van gisteren klonk aardiger. Maar toch heeft ze me er tussen gezet vandaag! Nu mag ik om kwart voor 1 voor een echo komen!! Zeg, weet 1 van jullie dat, ik heb het idee dat mijn temmperatuur daalt. Kan dit ook wijzen op een evt miskraam???
Dat durf ik niet te zeggen Maak jezelf niet gek en wacht even de echo af. En zelfs dan kan er nog twijfel zijn, als het hartje niet te zien is. Wat dus goed mogelijk is! Ik hoop natuurlijk voor je dat ze een mooi kloppend hartje zullen zien!
Ja, dat hoop ik ook. Ik ben me er zeer bewust van dat er misschien niks te zien is hoor... Maar goed, dan kom ik volgende week maar weer! Laat mij die medische molen maar in gaan!
Nou, na enige zoektocht heb ik de praktijk gevonden. Zit nu in de wachtkamer. Opeens ben ik toch een brok zenuwen, weet niet waarom. Vind het maar spannend allemaal..inwendige echo..handen daaronder...yeesh! Hahaha...wat een mietje ben ik..
Whaaaa spannend satire!! Hou ons op de hoogte. Moestra, snap de zenuwen maar blijf rustig. Waarschijnlijk valt het allemaal mee!!
Ben ik weer! Nou, heb zenuwen gehad om niks Zag er allemaal goed uit, ze was het met me eens dat ik 5 weken ben en ze was blij dat ik alles tot op de dag wist. Laatste menstruatie, ovulatie etc. 23 april ben ik uitgerekend. Volgens mij 24 hoor...maar goed, daar komt ze nog wel achter Echo was niet inwendig, omdat er toch geen hartje te horen zou zijn. Maar we hebben wel even gespiekt! Zal hem straks even inscannen. De grootte van de 'holte' (vruchtzakje neem ik aan) waar ze het over had kwam overeen met de 5 weken. 0,44cm bij 0,25 cm, met duidelijk aanwezige zwangerschapsring. Ze zag dat daarin wel iets groeide, maar dat kon het apparaat pas duidelijk zien na 6 weken. Bloeddruk was ook goed, 106 over nogwat...iets in de 60. Weet het niet meer 9 september mag ik weer terug, en dan op 4 of 6 oktober weer voor de termijnecho. Volgens haar worden al die echo's gewoon vergoed. Mooi! Lekker vaak spieken dus! Ik voel me goed! Alle stress valt van me af! Ik scan zo de foto in
goedemorgen allen... satire, fijn dat er een last van je schouders af gevallen is...nou is het te hopen dat je bij de volgende echo een mooi kindje kunt zien... moestra spannend hoor vanmiddag...zal duimen dat het goed is....
meiden, mag ik me ook bij jullie melden? Heb vandaag eindelijk een duidelijke test in handen! volgens mij eigen berekeningen ben ik 27 april uitgerekend.