15 - 30 APRIL 2012 MAMA'S 15 Nijntje27 (30), 2e kindje 18 Nicole84 3e kindje 20 Moestra (29), 2e kindje (4e zwangerschap) druufje (30), 1e kindje 21 debke83 (28), 2e kindje 23 Satire (27), 1e kindje Nijmpie (34), 2e kindje Torties (23), 2e kindje 24 Laura28 (31), 1e kindje MamaDy (23), 2e kindje Chani13 (32), 2e kindje Wonderbaby1 (21), 2e kindje (zoontje 5/8/2010) (4ezws) 25 moonchild (26), 2e kindje mamavanammaryllis(20), 2e kindje 26 Eliesje (30), 4e kindje 27 VrouwTheelepel (31), 1e kindje Vogeltje (30), 2e kindje Isis857 (25), 1e kindje Afsprakenlijst: 29 augustus Nijntje27 intake + 1e echo 31 augustus debke83 intake 01 september Nicole84, 1e echo 02 september moestra 1e echo 07 september Nicole84 intake 07 september mamaDy 1e echo 08 september Satire 2e echo 12 september wonderbaby1 1e echo 15 september Eliesje intake 19 september Torties intake 21 september Eliesje 1e echo 04 oktober Satire termijnecho Aantal mama's: 18
@satire: fijn he tekenen van leven!! volgende keer staat er een boontje op je scherm @moestra: gosh meis, hopelijk is alles goed met je! Hoop snel van je te horen @isis: welkom en van harte! ego: ben net voor mijn aankomend nichtje (in Amerika weliswaar) gaan shoppen en kon het uiteindelijk niet laten en heb een supergave positiejeans gekocht. Hij zit nu ook al heel lekker, en ik zit als het even kan steeds met mijn knoop open dus ik dacht "ik doe het gewoon" Mevrouw in de winkel dacht waarschijnlijk, wat moet jij in godsnaam nu al met een positiebroek, maar ik vind het fijn dat er niks meer tegen mijn buik drukt! (dan heb ik steeds t gevoel dat de beeb geplet wordt ofzo haha) Hier in huis wordt het straks wel een nieuwe planning, want we hebben maar 3 slaapkamers en die van de jongste is te klein om 2 kids op te leggen. Nu zal de nieuwe baby eerst bij ons slapen maar daarna wil ik de jongsten toch op 1 kamertje. Dat betekent voor mijn puberzoon dat hij of naar zolder moet (waar nog niks af is) of naar het kleine kamertje. Pfoe wat een gepuzzel... Nu vind hij het niet erg hoor, t kleine kamertje, maar het liefst geef ik hem ook gewoon de ruimte. Alleen de zolder helemaal klaar maken incl vaste trap zal zoveel gaan kosten, denk niet dat we dat redden want we hebben met 3 kids ook al een nieuwe auto nodig !! whaaah ik zoek een sponsor hihi
Satire, super een leuke echo! En een super goed gevoel bij het bezoekje gehad volgens mij. Jeeejjj Moestra, waar blijf je?? Goed dat je gebeld hebt!! Isis, gefeliciteerd en welkom!! Eliesje, een lelijke ketting, haha Nicole, lekker geshopt dus! En een puzzel in huis. Dat is altijd wel lastig lijkt me. Gelukkig hebben wij daar geen problemen mee. Ons nieuwe huis wordt in dec (denken we) opgeleverd. Van de zolder zouden we evt nog 2 slaapkamers kunnen maken en dan met 3 op de eerste verdieping kunnen we wel vooruit
dankjulliewel meiden! nicole, groot gelijk hoor! als gewone kleding niet lekker zit, zou ik het ook gewoon doen! Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook al redelijk snel positiekleding aan..maar had ook al snel een zwangerbuikje. nijntje, heerlijk zo'n groot huis! Voldoende doorgroeimogelijkheden dus satire, mooie echo hoor! loop je ook bij de gyn? Hier is het ontzettend slecht weer vandaag.. Ben ook flink misselijk.. dat beloofd nog wat voor de komende weken bij m'n vorige zwangerschap ben ik met vlagen ook ontzettend misselijk geweest.Maar heb het er o zo graag voor over!
eliesje, nou 4 kids, haha we zullen eerst dit maar eens tot een goed einde brengen en dan nog een evt 3e, hihi isis, flink misselijk dus... had ik bij esmee ook, maar nu alleem blagen, wat me dus meteen weer onzeker maakt... nog 6 nachtjes... moestra, waar blijf jw meid??
@ Iris gefeliciteerd met je zwangerschap, we zijn net zo ver. @Satire wat fijn al een mooie echo nu op naar de volgende. @ Moestra hoop dat jij ook een goede echo hebt. Ben zo misselijk dat ik niets meer binnen houdt. Had ik bij Toby ook lag toen met 7 weken aan de sondevoeding. Hopelijk blijft me dat nu bespaart, maar omdat ik vorig jaar een maagverkleining heb gehad mag ik echt niet teveel overgeven, krijg toch al niet zoveel binnen.
Hmm, volgens mij is het vruchtzakje wel erg klein voor 5 weken by the way...als ik zo eens op internet vergelijk. Zijn ze allemaal al bijna een centimeter. De mijne was 0,44cm bij 0,25.... Misschien maak ik me druk om niks.
@ Satire als de echo uitwendig is genomen kan hij bij dit termijn altijd afwijken omdat het moeilijker is om nauwkeurig te meten. Dus zou me er niet te druk over maken zag in mijn vorig berichtje dat ik Iris heb geschreven en het moet natuurlijk Isis zijn
pff moestra wil je wat alten horen alsjeblieft? we maken ons zorgen en hopelijk is dat voor niets....
satire, probeer je er niet druk om te maken! het is vrijwel onmogelijk voor de echoscopist om nu een goede meting te maken.. ik had een echo bij 7+3 en moest toen terugkomen omdat ze geen goede meting konden maken! vogeltje, geen probleem! bedankt voor je felicitatie en leuk dat we even ver zijn!
ff ego: moet morgen naar de tandarts maar durf niet zo goed...er moet een gaatje geboord worden in een van mijn voortanden...iemand tips om rustig te blijven? verder zijn wij druk bezig om een leuke naam te vinden, we zijn al wat leuke meisjesnamen tegengekomen...nu op zoek naar een leuke jongensnaam... weten jullie al de namen? ook denk ik al de goede kinderwagen gevonden te hebben maar we moeten nog maar even langs een grote babywinkel om ze eens in het echt te zien en er een rondje mee te rijden... babykamertjes gaan we dan ook maar meteen bekijken...vind het zo leuk! hebben jullie al uitgezocht?