Laura, ik ben blij dat mijn vriend en ik niet de enigen zijn met die koopziekte. De babykamer ligt al in dozen klaar, te wachten op geverfde en behangen muren Babynamen, dat wordt een moeilijk proces...we hebben twee leuke namen bedacht, maar of dat het ook gaat worden, I dunno. Heb nog niet iets gezien waarvan ik dacht JA dat moet 'm zijn.
@ Laura heb geen tips ben zelf als de dood. We hebben de meisjes naam van vorige keer, jongens naam zal wat moeilijker worden. Babykamer hoeven alleen een bedje verder hebben we alles nog. Valt het gelukkig mee met de kosten Al is het wel jammer dat we niet echt meer hoeven rond te kijken.
och koopziekte, dat valt wel mee hoor we zijnafgelopen maand verhuisd en daarvoor hebben we meer dan genoeg al uitgegeven. en nu kunnen we dus gewoon door gaan met geld uitgeven....zo leuk!!!
Hey meiden, Namen, een jongensnaam hebben we denk ik al. De naam die we bij Esmee evt hadden. Een meisjesnaam, we zijn aan het brainstormen... Kamertje en nieuwe spulletjes, bedacht me gisteren dat ik helemaal niet zo veel nieuws nodig heb... Dus helaas niet zo veel kopen voor mij. De babykamer blijft babykamer en Esmee krijgt een nieuwe kamer. Kinderwagen, er hoeft alleen maar een plankje achter... Wel nog de aankleding van de kamers uitzoeken, omdat we dus gaan verhuizen!! Dan ga ik daar maar mee los, haha Moestra, waar ben je?? Satire, ik zou me idd niet te druk maken over de afmetingen... uitwendig is veel moeilijker te meten op deze termijn! Ik zag trouwens dat ik de volgende ben met een afspraak, nog 6 nachtjes... Tips, voor de tandarts, sorry, ben er niet bang voor en ben er altijd zo weer weg....
De tandarts, ik ben er nooit zo weg (ik heb echt het gebit uit de hel), maar echt bang ben ik er ook niet voor. Het moet maar, en het is ff doorzetten. Maar ik heb al gauw een 'niet aanstellen' houding, haha.
Ik vind het eng stil om moestra. Ik hoop dat ze druk is met avond eten, kiddo op bed etc. Ik ga m'n vriendin nu ff geestelijk bijstaan bij de kapper. Wij houden van lang haar en kunnen al janken bij iedere mm die eraf moet.
meiden ik zit niet op deze topic, maar leef zo mett moestra mee, ik he eelt op mijn vingers, en lees niets van haar!!! Hoop dat het goed gaat met haar
Je bent niet de enige, ik ram de hele tijd op F5 om te kijken of ze al iets gepost heeft. Maar omdat ze normaal niet zo lang stil is, maak ik me steeds meer zorgen
of ze is uit blijdschap naar fam. gegaan om het te vertellen!!! het kan 2 kanten op gaan!! vind echt zenuwslopend
hoi dames @hier misselijk veel last van maagzuur met mama tjha nog geen nieuws ze weten nog steeds niet wat er aan de hand is ik heb alles zowat bijgelezen en vind het ook verdacht stil pfff zenuwslopend hoop dat ze goed nieuws komt brengen !
Oooh meiden!! Wat lief dat jullie je zo zorgen maken... Maar goed, ik heb een ellendige dag gehad hier!! Kom ik daar in het ziekenhuis blijk ik naar de afdeling radiologie te moeten, ipv gynacologie.... Ik dacht: nouwja, zal wel goed zijn... Mooi niet dus! Een beetje chagerijnige (hoogzwangere) dame riep me. Mooi dacht ik nog, ze weet waar ze naar moet kijken! Wat of ik wel niet kwam doen... Ze heeft gekeken en zag bijna niets. (had ook geen volle blaas en mijn speklaag zit in de weg!) Ik weer naar huis... (dik half uur fietsen, met een slapend kind achterop!) Direct mijn huisarts gebeld. Het klopte wel volgens hem. Ik dacht: Sch**t omhoog! Ik bel wel de verloskundige. Gewone nummer: niks. Spoedlijn: JES!! Die verloskundige die me tot nu toe altijd goed hielp! (bij 2 miskramen en 1 bevalling) Ik verteld van hoe en wat. Heb je ook pijn vroeg ze. Ja, helemaal rechts in mijn lies, en soms in mijn zij. Ik bel je zo terug! Duurde even tot ze belde, maar ze had VITA (echocentrum) gebeld, die konden me nu niet helpen. Ze mogen geen inwendige echo's maken bij bloedverlies ofzo. Maar goed, de verloskundige wilde me zo snel mogelijk naar het ziekenhuis hebben. (??!) Ze belde dadelijk weer. En inderdaad, 2 minuten later belde ze weer. Ik moest direct naar het ziekenhuis. Gezien de pijn/krampjes/steekjes/enz die ik noemde in mijn rechterlies was ze bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. (OEI!! Daar had ik nog nooit over nagedacht!) Maar goed, het donderde en bliksemde hier en het regende pijpenstelen! En mijn man kon niet weg van zijn werk en iedereen hier in de buurt met een auto was aan het werk of op vakantie... Nouwja, dat werd dan de bus. Ik zou net weggaan, tot manlief me terug belde: ik kom er nu aan! FIJN! Dus we zijn met z'n 3en gegaan. Kom ik daar bij een vreemde vogel (gynacoloog) die me zeer deed met dat ding in me... Het deed nooit zeer!! (schreef ik gister nog heldhaftig aan Satire!) Maar goed, geen hartactie te zien, maar wat hij wel kon zien zag er keurig uit! (hij had het over een boog ofzo...) Volgende week weer komen. Het bloeden was vandaag gestopt. Is net weer een beetje begonnen, maar dat komt me niet vreemd voor na dat gepor in me... Ook de verloskundige waarschuwde me hiervoor, en ik wist het nog wel van andere keren. Heb zo nu en dan nog wat pijn in mijn rechter lies. Maar bedacht me op de terug weg ook dat ik de hele dag zo ontzetten gespannen ben! Al mijn armen, benen, schouders enz staan strak! Dus toen ik weer een steek voelde en toen mijn been ontspande, toen zakte de pijn wat! Sorry dat ik jullie de hele dag zo in spanning heb gehouden! Ik ben nu zelf iets rustiger weer. Maar zal wel blij zijn als ik volgende week hartactie zie!
Moestra, een hectische dag gehad, maar uiteindelijk met goed nieuws (en dat is het belangrijkste)! Hier ineens roze afscheiding... O nee, denk ik meteen weer.... Mannetje gaat aankomend weekend ook nog weekendje weg, dus zie het helemaal niet zitten....
moestra wat fijn dat je een echo hebt gehad en je nu wat rustiger voelt ik duim dat alles goed mag blijven gaan en er volgende keer een mooi klopend hartje is xxx
Oh meisje toch! Wat een kudtdag! Ik kan het me zo voorstellen maar gelukkig wel met een goede afloop, vind ik. Wel fijn dat je volgende week terug mag komen. Dat is een extra geruststelling. Ik heb echt in de stress gezeten voor je en ben zo blij om te lezen dat het geen miskraam was!! Top! Echt blij voor je!!
Jeetje wat een spannende tijd heb jij achter de rug. Hopelijk blijft het positief, de artsen zijn tegenwoordig wel to the point dus hopelijk hoor je volgende week een hartje. Ik kom mij hier ook melden, wegens onregelmatige cyclus weet ik niet precies wanneer ik uitgeteld ben, ga er dmv ovutesten van uit op 22 april. Ben zwanger van de eerste en 30 jaar. Leuk om hier mee te kletsen. Is het verstandig om een afspraak bij de tandarts te maken, hoef eigenlijk pas in april 2012? liefs maud
wat een fijn bericht Moestra!!! En een opluchting... nu lekker aftellen tot je volgende week weer een spetterende echo hebt.. we duimen meid!! Geniet nu lekker he lieverd!!