Dankjullie wel meiden! Echt lief van jullie! Welkom nieuwe meiden! En, Maud, volgens mij kan je gewoon naar de tandarts hoor! Heb zelf gister 2 afspraken verzet (verstandskiezen eruit halen) maar dat was onzin zei de assistente.)
oooh meiden heb op internet dus gelezen dat een tweeling zwangerschap kan gepaard gaan met een dikkere buik als een normale zwangerschap zeer vroeg in de zwangerschap last hebben van het zuur pff laat ons nou net stellen dat dit bij mij van toepassing is haha ben benieuwd hihi
@ Moestra fijn dat alles goed was nu op naar volgende week. @ Maud welkom. Ik lees dat ik niet de enige ben wiens buik sneller groeit. Nu is dit natuurlijk niet mijn eerste zwangerschap maar als het zo doorgroeit zit ik over 4 weken in positiekleding Hier een redelijke foto van mijn buik met 4w4d
Ik durf mijn positiekleding niet eens van zolder te halen!! Eerst maar eens de 10 weken halen!! Had het de vorige keer 1 dag aan, na de goeie echo, en toen ging het mis... Noem het bijgeloof, maar een legging voldoet nu ook wel!
Ten eerste, moestra, je bezorgt me nog eens een heart attack Gelukkig nog alles in orde, op naar volgende week. Ik zei dat we elkaar door de eerste 12 weken slepen en dat gaat gebeuren ook! Maud: Welkom! Ik ga je toevoegen aan de lijst. Nog iemand met een eerste beeb
Hoi allemaal! Heb helemaal bijgelezen hoor! alleen vandaag even geen uitgebreide reactie, Satire en Moestra, super fijn dat jullie allebei goed nieuws hebben! Hier een shitdag gehad, tis enorm spannend op me werk, hoe de ontwikkelingen zullen gaan.. negatieve ontwikkeling gaat meer en meer stress bij mij bezorgen dus hou me hart vast en heb er vandaag dus even flink de balen van (van het gezeik) Ik ga even op me gemakkie verder sacherijnen op de bank
Hallo dames, Ga zo eens ff bijlezen...volgens mij heb ik alweer veel gemist he! Kom natuurlijk eerst even mijn MVM test showen
15 - 30 APRIL 2012 MAMA'S 15 Nijntje27 (30), 2e kindje 18 Nicole84 3e kindje 20 Moestra (29), 2e kindje (4e zwangerschap) druufje (30), 1e kindje 21 debke83 (28), 2e kindje 22 maud24 (30), 1e kindje 23 Satire (27), 1e kindje Nijmpie (34), 2e kindje Torties (23), 2e kindje 24 Laura28 (31), 1e kindje MamaDy (23), 2e kindje Chani13 (32), 2e kindje Wonderbaby1 (21), 2e kindje (zoontje 5/8/2010) (4ezws) 25 moonchild (26), 2e kindje mamavanammaryllis(20), 2e kindje 26 Eliesje (30), 4e kindje 27 VrouwTheelepel (31), 1e kindje Vogeltje (30), 2e kindje Isis857 (25), 1e kindje Afsprakenlijst: 29 augustus Nijntje27 intake + 1e echo 31 augustus debke83 intake 01 september Nicole84, 1e echo 02 september moestra 1e echo 07 september Nicole84 intake 07 september mamaDy 1e echo 08 september Satire 2e echo 12 september wonderbaby1 1e echo 15 september Eliesje intake 19 september Torties intake 21 september Eliesje 1e echo 04 oktober Satire termijnecho Aantal mama's: 19
Satire: Joepie goed nieuws dus! Nu lekker genieten en wachten op de volgende echo! En idd wat er ook al gezegd werd...uitwendig lijkt me ook moeilijker meten omdat alles nog zo ver weg zit... Woon jij trouwens ook in Limburg? Isis: Welkom!!! Eliesje: Ik vind de ketting wel mooi haha Namen: We hebben al een jongens en een meisjes naam!!! Vond een jongensnaam dit keer wel een stuk moeilijker! Moesta: OOk goed nieuws gelukkig. Nu duimen voor de volgende echo! Nijntje: Jij ook al bloedverlies pff dat maakt je zo onzeker he. Ik ren als ik iets voel ook meteen naar wc...echt erg. Maud24: Welkom!!!
Even een kort berichtje van mij. Voor de lijst: ik heb 10 september de 1e echo. Ik kijk er nu al naar uit!
hier net een vreetkick gehad, en nu kotsmisselijk! Ik lag al in bed, maar had ineens zo veel zin in zoetigheid! Dus, hup, badjas aan en naar beneden! Die milkyways leken me wel wat. Maar het smaakte me helemaal niks! BAH! Maar toch 3 van die dingen opgegeten! En een lollie en een halve zak chips! En nu dus misselijk... Dom ook zeg! Zal wel de stress van vandaag zijn... Lol
haha moestra dat ken ik heb er ook last van van die vreetkicken en achteraf het moeten bekopen periodes hahahaha
moestra wat fijn dat alles goed blijkt! hier nu ook last van bloedend tandvlees, heel vervelend zeker omdat ik morgen ook naar de tandarts moet,... en ik ga zo proberen lekker te slapen, ben er hard aan toe...
hallo!! mag ik ook bij jullie clubje!!?? Ik ben 15 april 2011 uitgerekend van de 2e! ben zo blij!!! (en zooo misselijk en zooooo moe) 5 sept heb ik intake en gelijk een echo! ben heel benieuwd! liefs Elza