Elza, gefeliciteerd en welkom bij de gezelligste club, haha Hoe is het met de andere meiden? Hier geen roze afscheiding meer gehad, gelukkig, weer gewone witte... Het blijft dus spannend....
Jeeeeeeeeejjjjjj ik heb net gebeld en heb nu een echo op 5 september met 6+6 ipv een week later! Hihi das nog ruim 1,5 week das net wat beter vol te houden Zal zo ff aanpassen Alle nieuwe meiden gefeliciteerd en welkom! Gezellig! Moestra gelukkig zag het er bij jou goed uit! Wat een verschil dan man of vrouw hè! Ik had dat laatst ook en vond dat ook Ff raar hoor.. Heb je nu snel weer een echo? Sorry wist het Ff niet Satire bij jou ook een mooie zwangere baarmoeder te zien fijn!! En nu met 8 weekjes weer een echo toch! Oeh Nijntje ja das schrikken hè! Gelukkig nu weer normale afscheiding Ik ga ff de rest Bijlezen om netjes te reageren!
Welkom Elza!! Hier alles rustig. Nog geen rommel weer gespot vanmorgen! Ik lag al vroeg in bed gisteren en heb heel onrustig geslapen! De meest wilde dromen had ik... Heb net nog ff foto's gegoogled van echo's bij 5 weken. En gelukkig ziet het er allemaal net zo uit als bij mij! Wat fijn dat alles ook weer schoon is bij jou!! Ik zal proberen om niet meer zo te panieken!
Welkom Elza en gefeliciteerd!!! Nijntje, wat goed dat de afscheiding weer normaal is. Bah wat wordt een mens daar onzeker van! Hey moes, ja niet zo verwonderlijk dat je slecht geslapen hebt. Rare dag was het gister voor je.
bedankt voor de felicitaties!! ik zal vanavond er eens even voor gaan zitten en alle reacties lezen. (al moet ik nog wel dansen bedenk ik me net...) kan ik me even inlezen in wat jullie allemaal al bezig gehouden heeft. ik kreeg al de indruk dat het voor een aantal al best spannend is geweest! balen zeg! hopelijk hebben we binnenkort allemaal een mooie echo met een kloppend hartje!! liefs
@ Wonderbaby: Oeehh jouw echo is al bijna! @ Satire: Super dat je al een echo hebt gehad en dat alles goed is! @ Mamavana: Is deze zwangerschap anders dan de vorige keer bij jou? Hoe zouden jullie het vinden om een tweeling te krijgen? @ Laura 28: Succes bij de tandarts! Ja leuk he om alles te bekijken en uit te zoeken? Wij hebben de jongensnamen van vorige keer nodg, maar net als vorige keer nog aan het twijfelen welke het gaat worden. Meisjesnamen heb ik genoeg, maar mijn vriend is het er niet mee eens . @ Elza007: Gefeliciteerd! Wat fijn dat je gelijk een echo krijgt bij de intake. @ Nijntje: Gelukkig je nu geen roze afscheiding meer hebt! @ Moestra: Wat zal jij in spanning gezeten hebben! Gelukkig is alles goed! @ Debke: Mooie moeders voor moeders test! Leuk dat jullie al namen hebben! @ Vrouwtheelepel: Leuk, 10 september de echo! Iets om naar uit te kijken ja! @ Vogeltje: Mooi buikje al! @ Torties: Hopelijk heb je vandaag een fijnere dag! @ Maud24: Gefeliciteerd en welkom! Ik moet ook maar eens naar de tandarts haha. @ Eliesje: Alles goed gegaan bij de kapper met je vriendin? @ Isis: Vervelend dat je zo misselijk bent! Maar het is inderaad voor een heel goed doel. Zo ik heb niet alles teruggelezen, maar ik ga het vanaf nu wel beter bijhouden. Vanavond komt de consulente van moeders voor moeders. Vorige keer was ik het na twee weken wel zat en was ik zo blij dat het plassen in een kannetje voorbij was. Maar deze keer toch maar weer meedoen voor het goede doel. Ik ben benieuwd hoe het testje er vanavond uit gaat zien. Ik heb 12 september de intake bij de verloskundige. Tot nu toe voel ik me eigenlijk wel heel goed. Slapen gaat alleen net als mijn vorige zwangerschap niet zo goed. 's avonds heb ik een schattig opgezet buikje, overdag iets minder. Ik ben heel nieuwsgierig hoe mijn buik deze zwangerschap gaat groeien. Vorige keer een bescheiden buikje. Fijne dag vandaag!
goedemorgen meiden, moestra wat fijn dat alles goed lijkt! super... bij vita doen ze wel vaker moeilijk. Bij m'n vorige zw.schap (MA) heeft de vk me gelukkig ook doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar waren ze wel erg vriendelijk (spoed verloskunde). Hopelijk blijft alles voorspoedig gaan nu. elza, welkom en gefeliciteerd! nijntje, dat was ook schrikken he! fijn dat het nu weer normaal is. vreetkick, gelukkig nog geen last van. debke, mooie mvm-test! tandarts..ik zou het niet weten..moet 14 september heen voor controle. vogeltje, hier ook al een behoorlijke buik! lijkt wel een beetje op de jouwe..het is echt al een zwangerbuikje! apart dat dat zo snel kan gaan he.. hier, voornamelijk erg misselijk. M'n vriend is er nog redelijk ondersteboven van..erg blij, maar vind het ook spannend. Gisteren zei ie...als je nu misselijk bent..is dat in ieder geval een bevestiging.. en alsof hij op z'n wenken bediend werd ben ik de halve avond en vanochtend misselijk geweest! Maar stiekem heeft ie wel gelijk..het geeft mij ook wel een bevestiging.
Hoi allemaal! Wauw, ben een week niet geweest en nu al 43 pagina's! Hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen dat ik niet alle 43 heb gelezen Allereerst gefeliciteerd aan alle nieuwe zwangeren! @moedersvoormoeders, ik lees dat er meerdere meiden zich hebben aangemeld. Ik dit keer ook. Collega krijgt vruchtbaarheidsbehandelingen en familielid binnenkort ook. Weet waar ik het voor doe, maar kan me voorstellen dat ik het zat kan worden om in een kannetje te plassen. We zullen het zien. @kwaaltjes, man wat ben ik moe en futloos vandaag! Ukje 1 heeft koorts en moest er 4x uit vannacht (na maaaaaandenlang 's nachts doorslapen). Vanaf welke week komen de kwaaltjes (als ze er zijn) echt door? Ik lees dat Isis al misselijk is... sterkte meid! @afspraken&echo, ik wil ook!!! Mijn 1ste afspraak met vk is op 14 september, maar krijg pas een paar weken daarna een echo (echoafspraak wordt pas de 14e gemaakt). Ik ben zo benieuwd! oh, ik hoor een ziek meisje huilen, ga er weer vandoor!
meiden, ik heb een topic voor april buikjes aangemaakt. Leuk om te zien hoe iedereen hun buikje groeit
hoi dames, wel bijgelezen even geen fut om overal op te reageren... @moestra: positief blijven denken meid! En gelukkig heeft de echo je een beetje gerust kunnen stellen. Natuurlijk is een mk mogelijk, maar als je er vanuit gaat dan heb je geen leven joh. Geniet er gewoon van en de tijd zal het leren! Dikke knuf ego: ben weer kotsmisselijk en zoooo moe dus duik nog ff mijn bedje in. Vanochtend sliep zoonlief uit tot maar liefst 9 uur, dus had ik mooi even de tijd om op adem te komen. Zaaalig! Volgende week echo, best spannend weer hoor
15 - 30 APRIL 2012 MAMA'S 15 Nijntje27 (30), 2e kindje elza007 (?), 2e kindje 18 Nicole84 (?), 3e kindje 20 Moestra (29), 2e kindje (4e zwangerschap) druufje (30), 1e kindje 21 debke83 (28), 2e kindje 22 maud24 (30), 1e kindje 23 Satire (27), 1e kindje Nijmpie (34), 2e kindje Torties (23), 2e kindje 24 Laura28 (31), 1e kindje MamaDy (23), 2e kindje Chani13 (32), 2e kindje Wonderbaby1 (21), 2e kindje (zoontje 5/8/2010) (4ezws) 25 moonchild (26), 2e kindje mamavanammaryllis(20), 2e kindje 26 Eliesje (30), 4e kindje 27 VrouwTheelepel (31), 1e kindje Vogeltje (30), 2e kindje Isis857 (25), 1e kindje Afsprakenlijst: 29 augustus Nijntje27 intake + 1e echo 31 augustus debke83 intake 01 september Nicole84, 1e echo 02 september moestra 1e echo 05 september wonderbaby1 1e echo 05 september elza007 intake + 1e echo 07 september Nicole84 intake 07 september mamaDy 1e echo 08 september Satire 2e echo 15 september Eliesje intake 19 september Torties intake 21 september Eliesje 1e echo 04 oktober Satire termijnecho Aantal mama's: 20
Zo, weer lijst weer geupdate. Elza, welkom! Wat is je leeftijd? Dan voeg ik die aan de lijst toe. Nicole, wat is jouw leeftijd? Die mis ik ook nog Hier een hels weekje, qua werk :x Ik word er niet vrolijk van en merk dat ik erg snel geïrriteerd ben momenteel. Zullen wel hormonen zijn ofzo... Maar, ben nu lekker thuis, niet meer over werk nadenken
hij staat onderaan bij het topic zwangerschap leuk! gaan we straks mooi in plaatsen. heb nu wel al met 4 en dus 5 weken foto gemaakt. gewoon om dat bij te houden.. wat ben ik mooeeeeee ff een vraagje aan de mama's die meer kindjes hebben. hadden jullie bij verschillende geslachten andere symptomen?
@Satire Ik ben 29 jaar. mooie lijst hoor! @moestra Als je een abbo wilt op een onderwerp, moet je even een reactie sturen op het onderwerp. onderaan staat abbonnement op onderwerp. daar geef je aan hoevaak je een mailtje wilt ontvangen en dan hoef je niet meer te zoeken op het forum (moet je niet op 'snel reageren' klikken btw)
15 - 30 APRIL 2012 MAMA'S 15 Nijntje27 (30), 2e kindje elza007 (29), 2e kindje 18 Nicole84 (?), 3e kindje 20 Moestra (29), 2e kindje (4e zwangerschap) druufje (30), 1e kindje 21 debke83 (28), 2e kindje 22 maud24 (30), 1e kindje 23 Satire (27), 1e kindje Nijmpie (34), 2e kindje Torties (23), 2e kindje 24 Laura28 (31), 1e kindje MamaDy (23), 2e kindje Chani13 (32), 2e kindje Wonderbaby1 (21), 2e kindje (zoontje 5/8/2010) (4ezws) 25 moonchild (26), 2e kindje mamavanammaryllis(20), 2e kindje 26 Eliesje (30), 4e kindje 27 VrouwTheelepel (31), 1e kindje Vogeltje (30), 2e kindje Isis857 (25), 1e kindje Afsprakenlijst: 29 augustus Nijntje27 intake + 1e echo 31 augustus debke83 intake 01 september Nicole84, 1e echo 02 september moestra 1e echo 05 september wonderbaby1 1e echo 05 september elza007 intake + 1e echo 07 september Nicole84 intake 07 september mamaDy 1e echo 08 september Satire 2e echo 15 september Eliesje intake 19 september Torties intake 21 september Eliesje 1e echo 04 oktober Satire termijnecho Aantal mama's: 20